Missco..kou op je borsten kan dan verlichting geven. Maak wat goedkope maandverbandjes nat, doe ze in een boterhamzakje en leg ze in de vriezer. Bij gebruik in een washandje doen en dit op je borsten leggen. Trek ook een goede stevige beha strak aan. Let wel op harde plekken / rode schijven etc. Is de pijn echt niet te harden dan kan je een keer iets druk van je borsten halen door onder de douche met je hand iets melk af te kolven. Je wilt immers geen borstontsteking. Kwebbel
whahaha kheb idd beste bloemkole nu ja ik weet et ook niet...heb er niet zoveel hinder van, maar snachts met slapen is het niet prettig
dank je kwebbel. De vk zei dat het meestal met 2 dagen ook wel weer afzakt dus ik hoop daar gewoon op. en anders zou ze tabletten voor me regelen als de pijn echt verschrikkelijk werd. maar ik ga nu ff lekker op de bank liggen tv kijken. tot snel!
hoop t ook voor je emmetje... ik voel me opeens slecht bah net of ik ziek ga worden..voel me zo slapjes en trillerig. en misselijk ook missc ik heb van mijn vk een receptje gekregen voor 2 pilletjes , die moet ik na de bevalling nemen en dan schijn je minder of geen last van stuwing te krijgen... weet alleen niet of dat bij jou nog zin heeft natuurlijk.
ben er ook weer meiden.... en nog zonder weeen enzo..... denk echt dat t strippen niet helpt, was bij esmee ook zo.... Zie mezelf zaterdag al naar t ziekenhuis gaan. bah, heb zo'n hekel aan t z.huis. En ja als er nix veranderd woe ochtend half8 binnen zijn voor inleiden... Ik hoop zo dat het alsnog vanzelf aan de gang gaat..... maar als je ingeleid wordt, heb je dan diezelfde dag je kindje nog in je armen?!?! Moet je dan in het ziekenhuis blijven? of mag je daarna weer nar huis?! Ik heb echt geen idee hoe dat gaat.....
met sanne moest ik ook ingeleid worden. weet niet wat ze gaan doen? eerst gel proberen of gelijk infuus?
hey meiden sorry sorry heb niet zoveel tijd vergeef me @simone als je ingeleid word dan kunnen ze op 2 manieren beginnen of ze beginnen met een gel die krijg je elke 3 uur en is om de baarmoedermond te laten verweken, of als je al ontsluiting heb kunnen ze je een infuus geven met weeenopwekkers bij de eerste methode heb je kans dat het niet direct aanslaat en je dus de volgende dag ingeleid word, bij de inleiding met infuus beval je binnen 24 uur als je ingeleid word moet je volgens mij 1 dag blijven maar dat weet ik niet heel zeker, ik moest natuurlijk wel blijven maar dat had ook andere redenen ben van zowel angélina als Nagéamo ingeleid moet ook eerlijk zeggen dat ik de ingeleide weeen een stuk pittiger vond als de gewone weeen sterkte een een dikke knuffel voor jullie allemaal groetjes nathalie
Mielenl: Fijn om wat van je te horen, en lekker dat je bevalling zo snel ging! Bv kwam hier ook dramatisch slecht op gang, maar met een beetje doorzetten is het helemaal goed gekomen!
inleiden gaat niet altijd zo vlot, ben net vanmiddag op bezoek geweest bij een meisje van de zwangerschapsgym en die is 3 (!) dagen ingeleid ! Gelukkig op dag 4 is de bevalling alsnog spontaan begonnen! Dus inleiden is ook niet altijd zo dat je die dag de kleine hebt, maar meestal wel!
als je gelijk infuus krijgt heb je in ieder geval binnen 24 uur je meisje hoor! denk alleen dat je dan een nachtje moet blijven,maar dat weet ik nietr zeker hoor. ligt eraan denk ik hoe laat je bevalt en hoe alles met jou en de kleine meid gaat
ja corne zei ook gelijk infuus...dat zeiden ze..... na ja we wachten maar af he... en duim maar dat t niet nodig is en dat ik toch og voor woe beval... ga wel ff lijstje maken met dingen die ik zaterdag ga vragen.... Ga nu ff een was vouwen!
mijn duimen draaien heel hard voor je hoor meid (maar dat weet je wel he?) veel sterkte meissie en als ik iets voor je kan doen, weet je me te vinden he? xxx
Dat probleem heeft Jamelia ook gehad. Fysio heeft het verholpen door aan de achterkant van het hoofdje een opgerolde handdoek te leggen, met daarover een hydrofiel luier zodat ze er niet in kan stikken mocht ze zich toch omdraaien... (hoofdje op de luier) En dat werkt prima
Ik kreeg in het ziekenhuis bevroren maandverband... Hadden ze water op gedaan, in diepvries gelegd en dat moest ik dan erop houden. De pijn verdwijnt en na een tijdje wordt de stuwing ook minder. En een goede stevige bh wil ook helpen
(oh ik was alweer te laat zie ik nu) Fleerpje Gefeliciteerd met jullie zoon Simone: Heel veel succes, en hoop echt voor je dat het niet nodig is, dat infuus. Mijn zus is ook ingeleid nadat ze 2 weken met 2 cm ontsluiting rond heeft gelopen, en zij moest een nachtje blijven i.vm. koorts. Ik ga mijn bed opzoeken. Liefs