April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    @ Simone; het hangt er ook vanaf of je baarmoedermond al verstreken is. Bij mij zat het bijv nog potdicht waardoor het inleiden 2 dagen heeft geduurd. Denk dat het bij jou een stuk sneller zal gaan ivm voorwerk. (jouw baarmoedermond zal al wat rijper zijn namelijk)
    Vond idd ook de weeen best pittig.

2. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    heyhey

nou heb ook een baby site:) thx to my buddy :p

www.yorgoslepe.babysite.nl :)

simone zit net op jouw babysite cailynn ziet fotos van esmee.. is ze helemaal blij.. ja ze heeft hier niet zveel meisjes om mee te spelen zijn allemaal jongens

3. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    Kan niet slapen... :( Gisteren mijn salarisbrief gehad van mijn werk en ben echt zo teleurgesteld en kwaad, dat ik de hele nacht al loop te malen of ik er straks nog wel moet blijven werken. Voel me echt zo genaaid, er wordt me al 1.5 jaar toegezegd (door mijn baas) dat mijn salaris wordt rechtgetrokken en het gebeurt gewoon niet! Ik geef sinds 1.5 jaar leiding aan 3 mensen (2 vast, 1 uitzendkracht) en de 2 vaste mensen verdienen dus gewoon meer dan ik! Ik vind dat dus echt onacceptabel. Met één heb ik nog wel vrede, die is 50+ en heeft een hoge opleiding, heel veel ervaring, etc. Maar de andere is net zo oud als ik, heeft mindere opleiding, minder ervaring in deze functie, is zelfs korter in dienst en ik ben nota bene haar leidinggevende en daarnaast ben ik ook nog verantwoordelijk voor tig projecten. Als m'n baas maar niet denkt, dat hij straks langs hoeft te komen op kraamvisite en een geboortekaartje kan hij ook wel vergeten! :evil:

4. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    goede morgen zal eens kijken of er nog baby nieuws is.... dus ga ff terug lezen

5. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Nog geen babynieuws voor simone.... arme meid...

Ik hoop voor je dat je toch niet tot woensdag hoeft te wachten.

Zo gister weer hele pijnlijke voor weeen gehad. En nog net tijdens het rijden. Heb gewoon maar ff de auto aan de kant gezet. Het is allemaal voor werk... als het dan ook nog een keer doet door zetten. Maar helaas..... Maar goed ga zo ff die kleine meid in bad doen. Dan nog ff naar mijn werk. Mijn collega woont in Belgie en die heeft zwitsal eua de collogne gekocht voor mij. Dus die ga ik ff ophalen. En luiers halen bij de etos. Dus dames de groeten.... en ik kom straks nog wel weer ff langs.

6. Heej Dames, ben weer wakker geworden met een dikk buik en zonder weeen. dus helaas.....tot nu toe geen effect t strippen.
    Heb wel lekker geslapen vanacht eigenlijk, had ik niet verwacht.
    Ik dacht zal wel lekker gaan liggen dubben enzo....
    maar dat viel mee....

Vandaag een rustig dagje, en manlief komt vandaag uit zn werk naar huis...
    althans, dat waren zn woorden vanochtend!
    Kan nog veranderen natuurlijk maar hoop het niet.
    Vind het wel ff fijn een keertje met zn 3tjes eten en nog wat doen....

@missc: hier kreeg ik bij de stuwing toen bij Esmee ook maandverband bevroren in zakjes voor in mn bh, en koolbladen. Ook werd me aangeraden te douchen met bh aan.

@Cristel: ze mag wel een keer komen spelen hor, kom ik ze wel ff halen ;)

@joyo: hoop dat het voorwerk ook snel omzet in echt werk voor je.

@Sab: hoe ist meid? voel je je al wat beter?!
    Ben vanacht niet wakker geweest, neem ik ook eens mn lappie mee naar bed.... maar lig nu nog wel lekker....Esmee kijkt ff tv hier!

7. 18 nog te bevallen April 2008 mama`s

AL UITGEREKEND:

9 april 2008
    Sab85-22 jaar- Zuid Holland - 1e kindje - MEISJE!!! denkt zelf te bevallen op 30/03 of 06/04( kan niet meer)
    Simone79 - 28 jaar - Brabant - 2e kindje - MEISJE!!!!!!! denkt zelf te bevallen op 04/04 of 16/04
    11 april 2008
    Vermanen - 25 jaar - Zuid Holland - 1e kindje - verrassing - et komt gewoon op tijd!
    11 april 2008
    bloempje79- 28 jaar - Amsterdam - 1e kindje - JONGEN!!! denkt zelf te bevallen op... niet 11 april dus / het wordt vast 16 of 17 april!
    12 april 2008
    adriana82- 25 jaar - Noord Holland - 1e kindje - JONGEN!!! denkt zelf te bevallen op 14/04 of 17/04
    15 april 2008
    wuppie 01- 25 jaar - Noord Holland - 1e kindje-MEISJE!!! denkt zelf te bevallen op 01/04 of 03/04
    17 april 2008
    H25 - 25 jaar - Gelderland - 1e kindje - Verrassingdenkt zelf te bevallen 12-04
    18 april
    Booky - 23 jaar - Gelderland - 1e kindje - Verrassing denkt zelf te bevallen 02/04 of 12/04

NOG NIET UITGEREKEND:

19 april 2008
    emmetje- 29 jaar - Utrecht - 1e kindjeverrassing
    20 april 2008
    AstridvD- 36 jaar -Leusden - 2e kindje-MEISJE!!! denkt zelf te bevallen op 23/04 of 01/05
    Najet- 29 jaar -Den Haag- 2e kindje-Verassing denkt zelf te bevallen op 14/04
    21 april 2008
    Kwebbeltje - 33 jaar - Duitsland - 3e kindje Verrassing
    24 april 2008
    Tessa1981- 27 jaar - Noord-Holland - 1e kindje-Verrassing
    28 april 2008
    aprilmama- 26 jaar - Overijssel - 1e kindje - V
    kili- 25 jaar - Gelderland - 1e kindje-Verrassing Denkt zelf te bevallen op 20-4 of 29-4.
    29 april 2008
    Joyo -25 jaar- Brabant- 2e kindje- Jongen
    30 april 2008
    8samantha8- 18 jaar - Stein - 1e kindje - JONGEN!!!
    BoGi- 25 jaar - Friesland - 1e kindje - G denkt zelf te bevallen op 20/04 of 06/05

4 jongens
    4 Meisjes
    9 Verrassingen
    1 Geheim

20 bevallen mama's

15 jongens
    5 meisjes

angel4life- 30 december 2007 - Jamelia Hedwig Ysa
    Cristel1986- 5 maart 2008 - Yorgos Alessio
    Mamaatjevan4- 7 maart 2008 - Naqéamo, Angélo, Pasquenelle
    Kellox- 10 maart2008 - Dano
    zwemmertje- 16 maart 2008- Anna
    4Catsandagirl - 24 maart 2008 - Noelle Adriana
    LaDi - 25 maart 2008 - Benjamin Floris Alexander
    Ally - 26 maart 2008 - Alize
    Corina- 1 april 2008 - Jochem
    Bri- 4 april 2008 - Deane Robin-Bri had haar datum GOED!!!!!
    fleerpje- 5 april 2008 - Sem
    Jorntenfemmigje-7 april 2008 - Davy Danio Lucas
    Isra - 10 april 2008 - Ryan
    Nikita - 11 april2008 - Jari Petrus Hendricus
    Esjuh - 11 april 2008 - Dani
    Frumpje - 11 april 2008 - Lianne Sietske Xanne
    Marleen - 13 april 2008 - Roel
    oOMisscOo - 13 april 2008 - Tygho Gerrit
    Ingrid77 - 16 april 2008 - Wayne Donovan-Ingrid had haar datum GOED!!!!!
    Mielenl - 16 april - Mika Oliver

Agenda
    April

19 - AstridvD vk 8.15
    19 - Kwebbel 11.00 gynaecoloog
    19 - Simone 11.30 controle zh
    21 - sab85 controle vk 8:45
    21 - Esjuh Jarig!!
    22 - Kwebbel 14.15 gynaecoloog
    23 - Simone 7,30 event inleiden zh
    25 - Dolphin VK 9.00 uur

Buddy's:

Femmigje - Tessa
    Bri - oOMissCOo - LaDi
    Mielenl - Nikita23
    Simone79 - Sab85/Corina
    Sab85 - Cristel1986/Simone79
    Esjuh - Corina
    Kellox - Adriana82
    Kili - AstridvD

Buikomvang race!

Wie doet er mee met de race?
    Buikie meten en ff op goede volgorde zetten!

1. Astrid 1m 37 cm ( bijna 34 weken)
    2. Najet 1m 36 cm (37 weken)
    3. Simone 1m 31 cm (36 weken)
    4. Sab 1m 27 cm (38 weken)
    5. mielenl 1m 24 cm (36 weken)
    6. Ladi 1m 23 cm (38 weken)
    7. Corina 1m 21 cm (36 weken)
    8. Kwebbel 1m 21 cm (35 weken)
    9. Bogi 1m 20 cm (36 weken)
    10. Bri 1m 18 cm (40 weken)
    11. Booky 1 m 15 cm (bijna 40 weken)
    12. Ingrid 1m 16cm (38 weken)
    13. H25 1m 14 cm (38 weken)
    14. Cristel 1m 13 cm (38 weken)
    15. Esjuh 1m 13 cm (38 weken)
    16. Dolphin 1m 13 cm ( 37 weken)
    17. Wuppie 1m 10 cm (34 weken)
    18. Emmetje 1m 10 cm (34 weken)
    19. Femmigje 1m 5 cm (33 weken)
    20. 4cats 1m 03 cm (35 weken)
    21. Missc 1m 03 cm (37 weken)
    22. Adriana 1m 01 cm (40 weken)

ff mn ziekenhuis afspraken erbij gezet!
    Hoop ZOOOOOOOOO dat het niet nodig is......

8. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    Ja, hoop het ook voor je Simone! Zie dat ik nu de volgende op de lijst ben. Heb het gevoel dat het bij mij ook nog wel eens even kan duren. Zeker een meisje dan :)?

9. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    En we krijgen er vandaag weer een mama bij (Adriana)!

10. Ja idd voor Adriana zit het er vandaag ook an te komen!
    Hoop zo voor dr dat alles goed gaat.....
    Meid je leest t wel niet maar toch:

We denken aan je!
    Hopelijk kan je snel genieten!!!!

11. ik ga strax alvast een begin maken aan esmee dr traktatie voor school...
    Het wordt een plakje cake wat esmee mag versieren(gaan we nu nog niet doen hoor ;) ) en dan maak ik met 2 sateprikkers en papier een spandoek met hoera een zusje(dat ga ik alvast maken) en dan doen we aan de sateprikkers spekjes en dan zet ik het spandoekje op t plakje cake...
    ik denk is weer eens wat anders als een beschuit met muisjes...

en ik ga nog ff aan de slag denk met onze kraambedankjes, moet ik ook nog wat aan doen...en ja 10 mei komt nu toch steeds dichterbij he!

En heb nog een strijk.....bah bah, gister avond niet alles afgekregen.
    Maar als ik geen fut had deed corne dat strax...dus denk dat da blijft staan ;)

12. Niet meer actief

Goedemorgen meiden

Jeetje emmetje, ik zou hierover ook zeker gaan praten met mijn werkgever als hij mij dit zou aandoen.
    Vind het eigenlijk niet normaal.
    Maar probeer niet te gaan piekeren, want je hebt je energie straks hard nodig.

Adriana: Heel veel succes vandaag. Alles komt goed en ik hoop dat je toch lekker kunt genieten straks.

Joyo: Wel oppassen hoor met die voorweeën achter het stuur.
    Niet dat je dadelijk tegen een boom zit ofso... kreeg er even de kriebels van toen ik het las.

Meiden: Ik hoop echt dat het voor jullie ook niet lang meer duurt.
    Mijn duimen draaien volop voor jullie dat ook jullie snel jullie wondertjes vast mogen houden.

Liefs

13. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Nee gelukkig was mijn mannetje erbij.... ten minste terug reis dan. En ik heb toen de auto aan de kant gezet en hij is verder gaan rijden. Dus geen probleem verder. Maar doe liever niet meer alleen rijden... stel dat inderdaad

14. ik rij ook geen auto meer alleen....
    scheelt dat ik door de weeks nog ff geen auto heb, dus ja... maar vind het ook geen veilig idee meer hoor!

15. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    @ Joyo: ja inderdaad... Doet me meteen ook denken aan iets wat iemand had meegemaakt die ik goed ken. Die had een lichte (witte) broek aan en reed op een 80 km/uur weg. Kijkt ze opeens naar beneden... loopt er zo'n grote zwarte spin op haar broek. Gelukkig is ze nogal koelbloedig en is bij de eerste de beste gelegenheid gestopt, uitgestapt en de spin verwijderd. Nou... als ík dat had gehad... ik denk dat ik mezelf letterlijk om een boom had gevouwen.... :(

Ik rij hier trouwens nog wel, maar alleen ritjes korter dan 10 minuten (ongeveer de max. reistijd naar het nieuwe huis). Ga echt de rijksweg niet meer op ofzo.

@ Sharon: hoe gaat het met Jamelia?!

16. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    Ik ga trouwens vandaag toch ook maar eens ananas en bitter lemon halen bij de supermarkt :)

17. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Hoi,

Kom net van de vk. Alles nog goed, bloeddruk 140/80, hoofdje zit nog niet vast want ze kon voelen dat het in en uit m'n bekken schoot. Verder hebben we afgesproken dat ze m'n kaart naar het ziekenhuis faxt (met daarop klachten van vermoeidheid, slecht kunnen lopen e.d.). Krijg ik waarschijnlijk maandag telefoontje wanneer ik langs kan komen. Ze vond het niet nuttig om al te gaan kijken of ik ontsluiting had en strippen had geen zin voor 41 wk zei ze. Dus we wachten maar weer af. Vrees dat ze volgende week in het zkh zeggen, rustig afwachten....

Simone: Bij Annika hebben ze mij ook 's ochtends ingeleid met infuus. Ze werd na 12 uur geboren, maar omdat ik nogal wat bloed was verloren moest ik 1 nachtje blijven. De volgende ochtend 10 uur waren we thuis.

En trouwens leuk idee van die traktatie, ik probeer ook al wat te verzinnen voor het kdv, maar Annika zit in de groep baby's (0-2jr), dus de meesten daar eten nog geen vast voedsel. Iemand een idee?

18. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Iets met een danoontje voor de allerkleinsten, en zelf steek ik altijd lange vingers met 1 kant in de boter en dan door de miusjes halen, voor de wat oudere kindjes!

Simone, ook een heel leuk idee!

19. Astrid: mss pakjes drinken of koekjes, en dan aan 2 kanten van papier een flesje maken en die er tegenaan plakken?

20. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Duim heel hard voor Iris, toch wel spannend om te weten dat ze nu misschien al onder het mes ligt. Hoop dat het allemaal voorspoedig gaat en lekker kan gaan genieten van d'r kleine menneke! :)

TOI TOI TOI

Deel Deze Pagina