@Sab: je mannetje heeft ook alles voor je over he zo miden in de nacht! haha lief hoor..... en weer samen gewandeld buiten?! Idd nog 2 daagjes, hoop zo dat we het echt waar kunnen maken! Hoe voel je je vandaag?
moeten we nou hier de pagina's ook al samen gaan vullen Sab?! Tis maar goed dat we elkaar nog bezig kunnen houden zo...
ik denk het simone..iedereen heeft ons verlaten... gelukkig hebben we elkaar nog ja hoe voel ik me...hetzelfde als altijd helaas..geen krampje geen steekje geen harde buiken...nix... en jij=
Ik ben er ook weer! Heb de hele ochtend dvd zitten kijken van Gooische Vrouwen (serie 1), had ik geleend van een vriendin. Balen Sab, ik had een beetje hoop dat het bij jou begonnen zou zijn, maar helaas dus... Simone was hier al vroeger, dus we zijn weer een illusie armer. Maar ach, het is toch ook leuk om de met z'n allen voor de 20e te gaan ?! .......
Ben ik ook weer heel even. Hoor Annika alweer, dus die heeft de slaap ook weer uit. Heb zelf ook even uurtje geslapen. Lag net in bed, belden ze uit het ziekenhuis, kan dinsdagmiddag komen. Ben benieuwd. Verder wordt ik hier helemaal gek van die straaljagers die hier elke minuut overvliegen. Ben al zo hypergevoelig op dit moment, dus dat soort geluid stoort mij nu ook extra. Moet nu kind uit bed halen, ben er vanavond wel weer.
hihi dat herken ik..hier zit verderop heel de tijd een hond te blaffen, gek word ik ervan! zou er haast even aanbellen wat gaan ze dinsdag doen int ziekenhuis?
Ja, dat dacht ik ook... Tot ik er op ging letten en toen ik vervolgens terug ging in mijn geheugen had ik er toch al best lang last van, alleen herkende ik het niet. Pas nu ik echt rustig aan doe, herken ik het gevoel en nu voel ik het iedere avond.... Maar goed, jouw kleintje komt blijkbaar zonder waarschuwingen of tekenen vooraf --> daar ben ik hoor mama!!!
hoi ben ik ook weer net even poffertjes gegeten , ik had nog over van gister. Ik denk dat ik hier ook naar de vollemaan bevalling toe ga. vanmorgen dacht ik echt ja nu begint het maar nee hoor is weer afgezakt. hier dreigen ook de tv en de computer het te begeven comp gaat steeds vanzelf uit en weer aan en de tv krijgt steeds meer rare strepen en trillend beeld. gaat lekker ga maar weer een deel van een film kijken
hier ook alles nog t zelfde hoor sab maar lopen gaat echt moeizaam nu bij me, echt in mn liezen doet da pijn joh echt geen pretje....
vond jij t strippen pijnlijk trouwens simone? of viel t mee bij jou? ik ben benieuwd of ze me maandag weer gaat strippen