April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    wat gaaf adriana.. echt leuk he om dat te zien een klein hartje wat klopt in je buik :D

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    meiden wat een nieuws weer, ben 1 avondje weg en gelijk zijn jullie niet meer bij te benen!

meiden ik hoop voor jullie allemaal(ben beetje vergeetachtig wat namen betreft momenteel) dat alles goed komt!

nieuwe aprilmama's gefeliciteerd!

hier worden nu lekker wentelteefjes gegeten!
    ben nu al 2 dagen nouwelijks meer misselijk!
    maar ben wel doodmoe!
    morgen intake bij de vk!
    zoooo spannend!

3. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    @ Kellox, te gek he zo'n snelle hartactie? Ik krijg er elke keer weer kippevel van als ik eraan denk! Ben je net zo ver als je dacht? Ik precies! Mijn uitgerekende datum wordt dus waarschijnlijk vervroegd, maar laat dat nog even wachten tot mijn intake bij de vk.
    Nu nog hopen dat de pijn weg gaat...

@ Corina, ik heb ook zoveel moeite met warm eten! Word er gek van..

@ Angels, wauw! Gefeliciteerd met je mooie echo!

@ Eunice, succes met je echo vandaag!

@ Rachelle, dat bruinverlies heb ik dus ook al drie dagen. Ik heb geen gemeenschap gehad, dus dat kan de oorzaak niet zijn. Maar heb gisteren wel een prachtig hartje gezien, en hou me daar maar aan vast. Maak me ook zeker nog druk hoor..

@ 4catsandagirl, wat grappig dat je zo'n sterk gevoel hebt over het geslacht. Ik denk elke dag weer anders... Hahahahaha.. Net zo veranderlijk als mijn stemmingswisselingen.

@ jes1, meis rot he om te vloeien.. gelukkig is het meestal niets ernstigs!

@ Elpee, gefeliciteerd en welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen...

@ polly, gefeliciteerd met je mooie echo! Heerlijk dat je nu met een gerust hart op vakantie kunt!

@ Karin, wat k*t meid! Huil het er goed uit... Veel sterkte de komende tijd! Knuffel van mij...

@ Luna, ik heb echt bewondering voor je! Inderdaad, we hebben het lot niet in handen! We hebben hier best veel meiden met bruin/roodverlies, is dat bij de andere mamma's ook zo? Voordeel hiervan is echt dat we wat aan elkaar hebben! We maken veel dingen samen mee en dat doet me goed!

@foreverfriend, wat afschuwelijk meis! Heel veel sterkte.. KUS

@ esjuh, ik heb je knuffelplaatje niet gezien, maar wel gevoeld! Lief van je dat je iedereen even lekker knuffelt!

@ aprilmama en jessy77 en sharelis, ook gefeliciteerd en welkom!

Wat vreselijk om te lezen dat de kans dat het mis is bij tatty teddy erg groot is! Ik duim keihard en hoop dat het allemaal wel goed is..

@ iedereen bij wie de misselijheid wegzakt, bij mij is dat ook zo! Af en toe heb ik het nog wel, maar het is niet meer zo overheersend. Heb nog wel zere borsten, maar ook minder dan eerst. Laten we er maar blij om zijn!

Jullie zijn allemaal echt heel lief.. Wat lief dat jullie zo bezorgd om mij waren, en ik baalde ervan dat ik niet op internet kon om jullie het nieuws te vertellen...
    Hoe we het buddysysteem om moeten zetten, ik wil dat wel organiseren. Iedereen die mee wilt doen kan mij een pb sturen met telefoonnummer. Ik maak dan een lijst en koppel mensen aan elkaar. Die stuur ik vervolgens een pb met elkaars nummer. En de lijst van wie elkaars buddy is zet ik hier op het forum zodat we ook weten wie de buddy is van wie! Is dat een idee?

xxx

4. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Goede morgen allemaal,

Heb mijn banner al aangepast. Verloskundige gebeld en die belt vanmiddag terug. Heb megarugpijn maar nog steeds geen krampen.

@Luna73 op de echo was inderdaad geen vruchtje of wat dan ook te zien.

Ik kan er nu toch wel vanuit gaan dat het een miskraam is geweest toch?
    Niet dat ik nu nog hoop heb maar vraag het toch maar.
    Kan het ook zo zijn dat ze doordat ik 5.2 weken zwanger was (berekening volgens verloskundige 4 weken en 5 dagen) nog gewoon niets te zien was?

Hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik hier nog rund zwerf.

@ Adriana wat leuk om te horen dat je echo goed was. Proficiat.

Iedereen die een echo krijgt vandaag succes,
    Nieuwe zwangeren welkom en gefliciteerd.

5. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Hihi idd zo gaaf, was helemaal in de wolken. Maar bij mij was het gewoon bij de HA met een oud apparaat, dus moet ff tot maandag afwachten bij de gyn. Dan kunnen ze bij mij ook de exacte tijd schatten etc.
    Dat kon de HA niet, kreeg ook gewoon een buikecho. (vond het wel gaaf dat zelfs met zo'n echo zo duidelijk hartactie te zien was, hihi)

Enne ik PB je gelijk ff met mijn nummer! ;)
    Fijn dat jij het wilt oppakken!

6. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    @ karin, dus er is nog wel een beetje hoop?

7. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Gekkie, TUURLIJK is dat niet erg! Jij hoort gewoon bij de april mama's hoor meis!
    En het is nog niet definitief game-over toch? Nog ff de volgende echo afwachten. Wel goed dat je er nu wel rekening mee houdt!

Ik geloof wel dat ze wel een vruchtzakje zouden moeten zien, zagen ze dat wel?

8. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    @ Kelly, ik heb je pb ontvangen. En vind het leuk om het te doen hoor...

9. aprilmama

aprilmama Actief lid

28 aug 2007
    142
    0
    0
    hoi jessy, leuk dat je er bij komt..

wat lief dat jullie me allemaal zo welkom heten..

en wat een nare berichtjes in een keer allemaal.. bah zeg.. hoop dat het toch allemaal nog meevalt..

hebben jullie trouwens veel last van kwaaltjes/syptomen, ik weinig. Alleen super gevoelige borsten, alles daar is niet om aan te raken, verder eigenlijk niets.

dikke knuffels voor alle meiden die het nodig zijn...

Els

10. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Bij mij is het af en aan, laatste dagen een stuk minder misselijk etc. Borsten ook minder gevoelig. Alleen de tepels daar mag vriendlief voorlopig ff niet aankomen! haha ;)
    Wel zo nu en dan behoorlijk moe!

11. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Ik ben ook heel moe.. En soms helemaal niet! Maar meestal wel! Verder met vlagen misselijk, maar dat kan ook zo bijna een hele dag weg zijn. Ik heb af en toe steken in mijn borst en mijn tepels doen pijn, maar ook dat is er af en toe niet!
    Niet echt duidelijk he? Moet zelf lachen als ik dit teruglees...

12. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Whaha same here meis ;)

13. aprilmama

aprilmama Actief lid

28 aug 2007
    142
    0
    0
    oja en ik moet veel plassen......

14. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Ja dat heb ik trouwens ook wel ja!

15. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Ja ik niet echt eigenlijk...

16. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    bijna geen klachtjes.. krampjes in buik, droge ogen en ontzettend moe en oja af en toe misselijk.. borsten vallen mee..

17. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Heb wel een soort pijn onderin mijn buik, echt het gevoel dat de boel oprekt!

18. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Ik merk dat vooral wanneer ik een verkeerde beweging maak. . .

19. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ja of als ik me uit rek.. :)

20. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ik ben sinds een paar dagen wat misselijk, maandag was het heel erg, maar nu gelukkig maar een beetje (ik zit de hele ochtend sultana's te eten, elk half uur een half koekje dat werkt prima!).
    Verder doen mijn borsten (niet alleen mijn tepels) zeer, ik merk het zelfs nu ook 's nachts!
    En ja veel plassen natuurlijk maar ik drink ook veel (minimaal 2 liter per dag). Stoelgang is redelijk oké nu, elke dag een kiwi en brinta als ontbijt en nu ga ik elke 1 of 2 dagen wel een keertje :D
    Sjonge wat een lijst!
    Oh ja, ik weet niet of dat er ook bij hoort, maar ik heb al vanaf het begin (4 wkn geleden) dat ik wakker word met een verstopte neus. Heb ook al een keer een bloedneus gehad 's nachts (en mijn man daar de schuld van gegeven, hahaha)

....maar ik onderga het allemaal met een big smile! vind het nog steeds zoooooooo geweldig dat ik zwanger ben!

speaking of......ik ga nog even plassen :D

Deel Deze Pagina