Nog niet echt veel nieuws van Simoon dus.... en bij Sab ook nog niks las ik. Ga maar lekker morgen allemaal bevallen hoor meiden! ik duim enorm hard voor jullie allemaal!
O, moet even mijn verhaal kwijt hoor. Sorry voor het egobericht........... Rond 13.30 had ik alle moed bij elkaar geschraapt om toch nog even naar het nieuwe huis te gaan (in de wetenschap: het kan zomaar de laatste keer zijn). Mijn moeder en broer waren er samen met manlief en 2 gasten van de aannemer (badkamer) die nog iets moesten afmaken. Een uurtje later wilde ik naar huis gaan, maar constateerde net op dat moment dat de aannemer van het huis (blijkbaar gisteren) zomaar ergens in het plafond in de keuken een gat had geboord. Dus dat moeten we weer melden, dan moeten ze het weer dichtmaken, het spuitwerk moet weer worden hersteld, het was ook al gesausd door manlief... Ik was dus meteen weer over de zeik! Afijn, niet echt om vrolijk van te worden als je 40 weken zwanger bent.... Toch maar even wat drinken dan nog, voordat ik naar huis ga.... Dus net toen mijn moeder, manlief en ik even in de woonkamer gingen zitten om wat te drinken, lieten de mannen van de badkamer het bad leeglopen. Dat stond namelijk al die weken al helemaal vol met water (het gewicht zorgt immers voor extra druk, zodat het goed kon aandrukken). Wat een herrie, zeiden we nog tegen elkaar.... stroomt de gehele inhoud van het bad luttele seconden later zo onze keuken in. ALLES zeiknat... ik heb echt staan janken daar, ben alles zo ZAT en dan gebeurt er uitgerekend weer zoiets. Blijkbaar zit de riolering verstopt en is er daardoor iets in de keuken losgesprongen. De buren van iets verderop hadden namelijk ook al geklaagd over een verstopte riolering en van hen had ik al begrepen dat de aannemer geen haast had gehad om het te verhelpen.... Ik heb het echt zo gehad. Gevolg is dat ze met 5 man meer dan een half uur bezig zijn geweest om alles weer droog te maken (in de hoop dat er niks van de keuken gaat kromtrekken) en dat we dus weer niet gaan afkrijgen wat we af wilden hebben vandaag.... Ben nu lekker thuis en ga zo maar eens een lekkere bak met ijs eten!
heej dames ben ik weer.... en idd...nog geen verandering.... Maar wat k*t zeg in een ziekenhuis. Kwam daar...werd op bed gelegd, kreeg 2 dingen op mn buik geplakt en daar lag ik. Op een kamer met 2 opgenomen vrouwen. En wist niet eens wat de bedoeling was. snapte wel dat de ene ging om t hartje vd kleine... maar die andere? en er kwam maa rgeen zuster.. uiteindelijk bleek dat te zijn om te kijken of er weeen activiteit was.... Heb echt een uur er aan gelegen....de andere dames kregen lekker eten en wij zaten daar maar.... fijn dat dit van te voren ff gemeld werd.... er werd ook niet gezegd hoelang ik er aan moest liggen...helemaal nix..... Maar goed..... het hartje doet t nog erg goed... Toen echo om te kijken of ik nog voldoende vruchtwater heb..ook dat was goed... kreeg ik nog te horen dat ik maandag weer moet..... dat hoort zo schijnbaar...leuk dat de vk dat ook ff meld! Zeiker ben ik he?! Uiteindelijk rolden we om 1u uit t ziekenhuis.... moest nog boodschappen doen en rap wat gaan eten want ging bijna van mn houtje...en het restaurant in z.huis was ook niet open.....
Jeetje emmetje das wel klote! Hopelijk krijg je er geen schade van in de keuken. Lekkere aannemer zeg! Doet ie dat niet in overleg of zo? Simoon, hadden wij de 1e keer ook. Er werd ons toen ook niets uitgelegd. Ze gaan er klakkeloos van uit dat je alles al weet Ik moest om de dag aan de CTG. Hopelijk komt jullie meid vanzelf!
Even een berichtje van mij. Vanmorgen in het ziekenhuis gestript. Had 4 cm ontsluiting en alles voelde heel soepel aan. Kindje ligt al erg diep. Nog even besloten om te wachten met vliezen breken vanwege mijn sectio in anamnese. Heb steeds een menstruatie-achtig gevoel en veel harde buiken. Bij toename weeen, breken vliezen moet ik me direct melden anders morgenvroeg weer naar het ziekenhuis. Bloeddruk was overigens 160 /90 dus weer iets gestegen. Zou de 20ste dan toch? Kwebbel
ooh kwebbel dat schiet o zeg.. emmetje jeetje zeg ik zou zooo gefrustreerd raken pffff.. simone: die andere is toch om weeen te meten? hier tenminste wel
zooo daar was ik ook weer ff...had gehoopt op wat nieuwe mama's maar helaas hier is de visite weer weg. vanavond lekker een avondje niksen, heb lekker gehaktballen gemaakt, die staan nu te pruttelen. morgen is de kraam hier voor het laatst en daarna gaan we lekker wandelen, voor het eerst met Tygho even lekker een ijsje halen in het dorp en dan weer terug.
Emmetje het zit jullie echt niet mee. Dit zijn dingen die je op dit moment er echt niet bij kunt gebruiken. Sterte ermee. Simone volgens mij gaat dat in alle ziekenhuizen zo, had ik met Annika ook de eerste keer dat ik me daar moest melden: ga maar liggen en ze zeggen verder niets. Laten we hopen dat we morgen het lijstje al uitgerekende moeders kunnen schrappen uit de lijst. Ik ben er in ieder geval klaar voor. Vandaag ook weer heel veel pijn in mijn onderbuik, kan niets eens meer fatsoenlijk een trap oplopen.
Hoiii meiden Adriana: Gefeliciteerd met jullie zoon! Hopelijk ben je snel weer opgeknapt en kun je lekker genieten! Bloempje: Gefeliciteerd met jullie zoon. Geniet ervan!!! Nou kwebbel, wordt spannend. Hoop voor je dat het doorzet. Simone en Sab... vind dat jullie nu ook wel aan de beurt zijn hoor. Hebben lang genoeg gewacht. Valt inderdaad wel op dat april een jongensmaand is. Misschien is Jamelia daarom zo vroeg gekomen Heb trouwens gister een nieuwe fiets gekregen, nu kan ik weer lekker 2x per dag naar ons prinsesje toe. Ze doet het trouwens erg goed, alleen afbouwen willen ze nog niet proberen. Wel hebben we gehoord dat ze (als ze nog iets minder dips) ze met deze zuurstof naar huis toe mag. Blijft dus nogsteeds afwachten. Meiden, wij gaan even eten. (pizza vanavond, had weinig zin om te koken nog) Liefs
nou ik snap helemaal nix meer van die volle maan.... de ene site zegt dat t nu al is, de ander zegt vanacht om 0.25 de ander morgenmidag 12.25... da schiet lekker op!
Hallo allemaal, Hier even een berichtje van mij. Door alle drukte is het er nog niet van gekomen. Ik kan jullie vertellen dat op de uitgerekende datum 17 april om 02.05 uur onze dochter Alyshia is geboren. Zoals jullie gelezen hebben waren woensdag 12.00 uur mijn vliezen gebroken. De weeen kwamen toen niet zo heel heftig nog en niet heel frequent. In de loop van de dag werden ze iets pittiger en kwamen ze wat vaker. Om 20.45 uur kwam de vk even kijken hoever het was. Ik had toen 3 cm ontsluiting en toen heeft ze me even gestript. Toen begon het pas echt heftig te worden maar de weeen waren best op te vangen. Om 02.00 uur zou de vk weer komen want dan schatte ze dat ik zo'n 7 a 8 cm moest hebben. Toen ze arriveerde om iets voor tweeen en het controleerde was ze al ver ingedaald en had ik volledige ontsluiting. Ik mocht dus gaan persen. Na twee goede persween is ze al geboren dus al met al heel snel gegaan. Toen na een uur de placenta nog niet loskwam moest ik na een mooie thuisbevalling helaas nog door naar het ziekenhuis. Daar hebben ze uiteindelijk de placenta eruit gekregen en me onder narcose voor de zekerheid helemaal gecurateerd. Onze meid is verder helemaal gezond en alles zit erop en eraan. We zijn echt aan het genieten. Ik zal proberen om vanavond of morgen wat bij te lezen. Dan kom ik nog verder verslag doen en wat foto's showen.