April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

H25 Gefeliciteerd met jullie dochter.

Wel jammer dat je naar het ziekenhuis moest naar de bevalling, maar gelukkig is verder alles goed gegaan en kun je nu heerlijk gaan genieten.

Miss: Daar had Jamelia ook heel veel last van, nu af en toe nog, maar zij kan soms haar poepies niet kwijt.
    Inderdaad wel een moment om even te schrikken, maar de volgende keer is het al veel minder ernstig hoor.

Ik denk dat ik vandaag niet veel aanwezig ben want mijn moeder komt een dagje hier.
    Nu dadelijk snel opruimen want de katten hebben er vannacht weer een mooie bende van gemaakt.

Liefs

2. Niet meer actief

Mooi om te zien he?
    Dat deden ze bij Jamelia laatst met opzet om te kijken of alles wel goed was.
    Was in begin behoorlijk boos toen ik het hoorde, maargoed, er zal wel weer een reden voor zijn geweest.

3. nou dames, hier geen baby......
    weer een dag voorbij....grrrrrr
    Morgen weer mar naar dat rot ziekenhuis dan....
    want zie t nu toch niet meer veranderen hoor...
    Heb al een lijstje gemaak met wat ik woe echt allemaal mee wil nemen naar t ziekenhuis.
    want had wel een vluchttas maar echt alleen t hoognodige...(ging er vanuit dat ik hem nie nodig had) du dinsdag maar ff opnieuw inpakken....

Ben het nu echt ZAT!

4. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    Hoi dames,

Gisteravond op bed continu krampen gehad met 5 a 10 minuten ertussen, maar later zwakte het weer af toen ik beneden was (kreeg zo'n last van mijn rug op bed). Toen rond 22.30 lekker gaan slapen en rond 3.30 weer wakker van de krampen, uurtje aan lopen kijken (kwamen wederom met enige regelmaat rond de 8 a 10 minuten). Om 5 uur kreeg ik weer zo'n last van mijn rug, dat ik beneden ben gaan zitten en ja hoor... het zakte weer weg. Nu heb ik net de slijmprop verloren. Zat ook wat bloed bij, dit is normaal toch?! Ben benieuwd wat er gaat gebeuren nu... zit nu even lekker op de bank op mijn matje :). Zou het dan toch de 20e worden?!

@ Astrid: ook bij jou spannend dus!

@ Simone en Sab: Jullie laten ons niet in de steek vandaag he?!?!....

5. vandaag zijn we zomaar thuis!
    Corné kan niet verder in het huis...omdat de trappen eerst moeten drogen.
    Dus vrije dag vandaag.
    Zou n mooie dag zijn wat da betreft om te bevallen, maar goed...
    Zit nog te dubben wat ik zal doen vanmiddag, of ik nog ff naar t afscheid ga van mn collega dr mam's
    Ik weet dat de begrafenis morgen niet kan(ziekenhuis) en ik heb zoiets van: als ik dan vandaag ga heb ik wle laten zien dat ik er voor dr ben.
    Ook al ga ik niet in de kist kijken ofzo....

wat zouden jullie doen?

6. Emmetje: succes meid!

7. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    @ Simone: als je je nog goed genoeg voelt om dat te doen, zou ik het doen. Anders ga je jezelf achteraf misschien verwijten dat je niet geweest bent. Maar jij weet zelf het beste hoe je je voelt natuurlijk.

8. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    Ja, ik vind het wel spannend, maar begreep dat het ook nog wel even kan duren toch, voordat het begint als je je slijmprop hebt verloren?!

9. ja kan wel ja....bij smiige is het al langer van te voren...
    maar omdat je ook die krampen enzo hebt...

hier voel ik gewoon nix...
    ja pijn in mn liezen nog steeds...waardoor ik amper kan lopen.

10. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    @ Simone. Echt balen zeg.... Ik gun het jou ook zo, zeker met die k*tverhuizing er nog bij. Hoe eerder ukkie er is, des te beter en nu blijft ze nog extra lang zitten ook... Maar misschien als Corné er vandaag is, dat ze denkt "Zo, nu is papa er ook, nu kan ik komen!" Heb je al besloten om wel/niet te gaan (afscheid)?

@ Allen: ik doe op mijn hyves nog even of er niks aan de hand is!

11. ja idd...die verhuis....
    over 2 weken zijn we al verhuisd! en moet gewoon nog bevallen!
    wordt echt ff druk zeg!
    als ik er vanuit ga dat de kleine donderdag geboren wordt dan heb ik kraamhulp t/m 1 mei....en dan 3 mei verhuizen...
    Maar ja, mn ma verhuisd me over zei ze, zet me op n stoel en daar moet ik t mee doen hahahahaha ;)
    Ja zal dan nog niet echt in staat zijn te helpen vrees ik.

Ik weet nog nie of ik ga vanmiddag, ff kijken...tis pas 2u....
    dus heb nog ff, kijken hoe ik me dan voel en of ik esmee ff kan dumpen ergens! Watn ik ga niet alleen,zie auto rijden niet meer zitten...

12. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    Of je vraagt gewoon aan die kraamhulp of ze wat zwart wil bijverdienen, hahaha :). Ik ga met de verhuizing, denk ik, met ukkie en poes een dagje bij mijn ouders in huis zitten. Ik ken mezelf en het zou veel te veel onrust geven... Dus maar gewoon helemaal weg ervan!

13. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    Waar is iedereen zeg?!?! Hier is het weer rustig geworden (in de buik dan)... :(

14. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Nou t ziet er naar uit dat de volle maan zn werk doet, behalve bij ons simone! Hier ook weer nix... Emmetje succes meid!

15. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    wat een stilte weer hier...maarja meer dan de helft is druk met hun beebjes natuurlijk...en de rest zeker allemaal aant bevallen?

grrrr stomme rotmaan ook :evil: nu zijn mn datums op, kweet t nu echt niet meer...

16. ellendig he sab...
    ik weet precies wat je voelt....

17. wij zijn al een beetje aan het inpakken hier.
    corné en esmee zijn nu samen esmee dr dvds aan het uitzoeken haha

18. gaan maar eens even een broodje eten....

19. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    S-jes :)

Niet de moed opgeven; jullie hebben gewoon een supersnelle bevalling! Nu nog helemaal geen voortekenen en over een paar uur is jullie kleine meid er gewoon.... of draai ik nu door?!?!? Hier in ieder geval (ook) geen 20 april baby hoor.... het is weer zo rustig.... :(

20. nou zelfs bij mij is de moet in mn schoenen gezakt hoor.....
    terwijl ik vd week toch best positief was....

Deel Deze Pagina