Laten we anders maar eens een spelletje gaan doen om onze tijd te doden.... : het grote aftel plaatjes topic. We beginnen bij 20 (van 20 april) en tellen terug tot 1 en dan moeten alle beebjes geboren worden! Ik zal wel beginnen.... Wie volgt met 19?!?
Ja, zo kan ik het ook... Meteen van 20 naar 1... jij bent wel erg ongeduldig Sab maar goed... je hebt ook alle recht om zo ongeduldig te zijn!
Ga effe een cappuccinootje maken, manlief is in het nieuwe huis aan het klussen samen met mijn broer. Ben ondertussen ook nog even een wasje aan het draaien... Tot later!
Was even wat aan het rondsnuffelen en kwam op deze site terecht. Moet je even naar beneden gaan en dan het geboortegewicht zien op een van de geboortekaartjes (Ryan)... 6210 gram
H25 gefeliciteerd met jullie dochter! De bevalling gng wel lekker vlot, balen dat je daarna nog naar het ziekenhuis moest! Geloof idd dat Storm van Adriana tot nu toe de zwaarste is. Sab en Simoon, balen dat er bij jullie totaal geen schot in zit. Heb het echt met jullie te doen. Hopelijk worden er bij jullie snel stappen ondernomen of dat het nu spontaan ter plekke begint
H25 gefeliciteerd met jullie dochter! Eindelijk weer eens een meisje! Sab en Simone nog niets..... Is er al iemand begonnen van het volle maan clubje? Heb vandaag een fles bitter lemon van vrienden gekregen. Heeft vorige week bij haar wel geholpen zei ze Net even lekker in de tuin gezeten, maar als het zonnetje zich verstopt is het toch nog wel frisjes... Vanavond hier maar weer even kijken of er alweer babynieuws is.
Hee meiden, ik denk nog steeds aan jullie hoor! Sab, ik zou me niet al te druk maken om de grootte van je kleine. Bij mij hadden ze een kleine zeven pond geschat (had ook geen grote buik) en daar kwam bijna 8 pond uit, en bij mijn tante hadden ze een grote baby geschat, ze had een megabuik, maar dat bleek 6 pond te zijn. Ze hadden m'n nichtje gehaald met de keizersnee omdat de eerste erg groot was en er niet uitkwam, en nu bleken ze er dus compleet naast te zitten. Snoopy1979 van het forum hier is trouwens bevallen van ik meen ongeveer 4300 gram en die had niet eens een scheurtje, terwijl de ex van mijn man bij 6 pond helemaal open geknipt is en drie keer de vacuum erop gehad heeft. Maak jezelf dus niet helemaal gek met die grootte! Die bijna-acht-pond vond ik er trouwens erg makkelijk uit te persen!
Even de laatste stand van zaken. Ik heb sinds vanochtend onregelmatig rugweeen. Dan weer eens 5 min, dan weer 10 min. Om 2 uur toch maar eens vk gebeld, omdat het wel zeer pijnlijk was. Ze heeft naar hartje geluisterd, dat was goed. En ik blijk inmiddels 4 cm ontsluiting te hebben. Kindje ligt nog niet echt ingedaald, en ook de baarmoedermond ligt nog erg hoog. Maar ze denkt wel dat het nu goed op gang is gekomen. Om 6 uur komt ze weer om te kijken hoe ver het staat en of ik al naar het ziekenhuis moet. Dus ik hoop toch nog op een volle maan baby hier . Jullie horen wel weer.
O Astrid, spannend hoor! Veel suc6/sterkte en ik hoop snel weer iets te horen van je... Hier alleen maar constante menstruatieachtige pijn. Net even onder de douche gestaan en toen was het over, maar zodra ik eronder uit kom, is het er weer...
het heeft waarschijnlijk idd met de krampjes te maken gehad. verloskundige gebelt en moest de boel goed in de gaten houden, wat warmte wegnemen en haar op de hoogte houden. nu is het weer prima, 37,2 Dus we zijn net lekker met Tygho in de kinderwagen het dorp in geweest, ijsje eten Kraam was vandaag voor het laatst dus nu moeten we het echt zelf doen.. wel heel spannend, vanaf morgen ben ik dus alleen met mn kleine man. Stuwing is inmiddels ook weer over gelukkig, nog wel een beetje gelek maar verder gaat het hier echt toppie!
lekker hoor cynthia, naar buiten met je mannetjes! tis ook heerlijk weer. Harmen morgen ook weer werken? Je kan t wel hoor......komt amaal goed vanaf morgen!
Astrid, heeeel veel succes! gaat et nu toch eindelijk gebeuren. Emmetje, lastig he al die oefen/voor-weeen laat het dan een keertje doorzetten!