April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

1. ik heb al 16 liter op......

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ja harmen gaat morgen ook weer werken dus dan zijn Tygho en ik alleen..
    wel heel spannend maar gaat zeker goedkomen :D

3. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    niemand bevallen?
    nou had tch wel hoop voor iemand..

nikita: het klopt wat je zegt. nicht van mn man was bevallen van 8.5 pond en die had maar 1 hechting heeel erg klein scheurtje. de mijn was 6 pond en was van onder tot boven uitgescheurd :(

cynthia: yorgos heef dat id dook welles dat ie erg boos wordt asl zn poep dwars zit of een boertje.. hij boert soms erg slecht...

nou buddy en simone... bij jullie is het allang tijd geweest.. nou ja simone voor jou is het einde in ieder geval al in zicht :)

4. ja het eidne is wel in zicht...maar toch!
    WIL THUIS BEVALLEN VOOR WOENSDAG!

word beetje depri er van....
    en sab volgens mij ook, want ze is nog nie veel geweest vandaag....

5. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    die is zich aan het voorbereiden op morgen ;)

ooh ja jij kan wel nog thuis bevallen... ja hier moet je sowieso in het zh bevallen.. maarja als het beebje er maar uit komt toch :p

6. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Misschien is ze wel aan het bevallen :confused:

7. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik hoop het voor dr :)

nikita hoest nu met jari en jou?

8. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Zo dames... hier ook alles nog rustig zo te lezen...

Simone nog neit bevallen... Jeetje meid wat heb ik met je te doen.....

Vanmiddag hier lekker rustig achter in de tuin gezeten. Met een boekje, bitter lemon, ananas... haha.
    En vanacht dan ook nog een volle maan. Net zo als gisternacht. Dus ben benieuwd. Maar denk het niet. Mag me morgen gewoon weer melden om kwart over3 bij de vk.... haha

Nou ga ff terug lezen.

9. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    avond!

@ H25 en partner van harte gefeliciteerd met jullie dochter heb ik je toch nog verslagen ;)

@ adriana en partner van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Ik hoop dat je goed herstelt van de keizersnee. Lekker gaan genieten nu he!

Het gaat hier nog steeds fantastisch, Mika doet het heel goed. Het is zo hectisch, iedereen wil natuurlijk onze kleine man bewonderen. Dus nauwelijks tijd om te forummen ;) Ik heb in elk geval wat foto's en bevallingsverhaal op mijn hyves gezet voor de liefhebbers (corina had ze al gelijk ontdekt :) )

Nou meiden, ik hoop dat het voor jullie ook niet lang meer zal duren want echt.....het is zo'n geweldig wonder! Ik duim voor jullie!

10. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Hier zijn er ook al de nodige liters bitter lemon door heen gegaan. Maar niks helpt....

Maar goed... ik ben dan officieel ook nog niet uitgeteld... Dus mag ik niet klagen. Dus doe ik dat ook gewoon niet.

Maar ben het zo langzamerhand wel beu aan het worden. En zeker iedereen die vraagt loop je nu nog. Ja luister ben officieel pas over een dikke week uitgeteld. Maar omdat hij al vroeg was ingedaald.. dus al snel laag droeg zei iedereen. Jij haalt die datum niet. Maar zei er wel meteen achteraan dat het bij de 1e ook zo was. En dat ik ook gewoon mijn 40 weken heb vol gemaakt. Dus ik maak me nog geen illusie. Maar heb wel af en toe menstruatie achtioge krampen... enz.

Maar goed genoeg geklaag overmezelf.... want het is niet fair tegen over simone en de andere dames die overtijd lopen.

11. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Hihi Minelle.... ik zit regelmatig op de hyves te gluren van de april mama's. Toen zag ik toevallig bij jou de foto's! ;)

12. mijn vk zegt ook dat het allemaal fabeltjes zijn van de ananas, bitter lemon enzo...
    Maar ja in d ewanhoop ga je het toch proberen he!
    Zit nu weer aan de bitter lemon....

Mn tante zag ik vandaag en die is net als mn schoonma ervan overtuigd dat de kleine vanacht of morgen komt....de 21e!
    Nou ik durf er niet eens meer op te hopen moet ik eerlijk zeggen....

13. ik heb je toegevoegd minelle,
    want ik zag geen foto's enzo..
    en ben toch ook erg benieuwd hoor!

14. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Cynthia gaat vast goed komen hoor, morgen met z'n tweetjes.
    Vond het ook erg spannend afgelopen maandag.
    Maar was toch ook wel erg blij dat het weekend was, en we weer even met z'n tweetjes ervoor stonden!
    Die gebroken nachten zijn toch wel vermoeiend.

15. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Cristel: Alles lekker met de kleine man. Helaas een regeldag vandaag, wist niet dat die zo heftig konden zijn. Hij wil alleen maar aan de borst maar gooit alle overtollige voeding er vrolijk weer uit. Kraamzorg waarschuwde me er al voor gelukkig, anders zou ik niet weten wat me overkwam :confused:
    Heeft Yorgos dat ook gehad? Heeft uberhaupt iedere baby dat?

Mielenl: Ik ga gauw even op je hyves kijken! Ben zeer benieuwd naar die mooie man van je!

MissC: Dat red je zeker! Ik vond het wel leuk eigenlijk, de eerste middag alleen. Voelde wel vertrouwd eigenlijk.

Ik durf bijna niet te ademen haha die kleine ligt eindelijk te slapen! In de box maar hij slaapt in ieder geval. Kan ik mijn arme tepeltjes tenminste even rust geven...

16. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    H25 gefeliciteerd met je dochter!

Missc hier nog 1 die er morgen echt alleen voor staat. Kraamzorg was vrijdag voor het laatst en morgen gaat Edwin weer werken. Heb er alle vertrouwen in hoor.. we kunnen het :D

Simone ik duim zo voor je.. en morgen is wel een leuke dag. op mijn verjaardag :D..

En waar is sabje? stiekum aan t bevallen?

17. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    nikita: nou dat had yorgos gister dus.. en hij heeft de borsten iedere keer kats leeg gedronken plus nog 400cc gekolfde voeding :( en dat tussen 7 en17 uur. en hij heeft maar 2 keer overgegeven en zelfs dat wa sniet veel.. dus waar die het gelaten heeft:( geen idee

bij cailynn heb ik dat eigenlijknooit gehad.. dus zal wel per baby verschillen..

18. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Vermoeiend hoor, Cristel. Ik weet ook niet waar die van mij het laat, hij heeft er tcoh echt niet veel uitgegooid...

19. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    nou ja misschen zijn ze in de groei ofzo.. ga daar maar vanuit..

mn man is weer wat goors op tv ana het kijken... de voortplantings organen van eenden.. nou dat hoef ik dus niet te zien

20. Ja wel leuk op jouw verjaardag....
    doe mn best ;)
    Sab was er net ff, komt zo weer...
    heeft lekker geshopt vandaag en van het zonnetje genoten!

Deel Deze Pagina