Moguh dames.... ben er ook weer...en wéér zonder baby nieuws.... Ben er vanacht nog uit geweest om naar de volle maan te kijken, maar heeft dus ook nix geholpen..... Esjuh: van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid! Zo Esmee naar school brengen en dan komt mn ma om 11u mij ophalen om naar t z.huis te gaan. Heb tegen corne gezegd dat hij niet mee hoeft en gewoon kan werken... Vind het niet nodig dat hij daar vrij voor moet nemen, weet nu wat t voorsteld. En als er wat is...hij werkt maar 5 min van het ziekenhuis vandaan....dus kan ik hem altijd nog bellen! Vanaaf eet ik weer met Esmee alleen, corné gaat het laminaat afmaken vanaaf. Dan is al het grote werk KLAAR in huis! tot strax meiden....
Ik had hier ook last van, alleen bij mij bleef het bij voorweeen... hopelijk voor jou zet t door meid!
****** BUDDYNIEUWS****** Ik had een sms vanochtend: Gisterenavond om 23.40 is er bij Astrid van D. een meisje geboren ! Ze is dus op de uitgerekende datum geboren ! Ze heet Benthe Maria. Ze weegt 3900 gram en is 52 cm lang. Astrid en haar dochter mogen vandaag weer naar huis ! *****EINDE BUDDYNIEUWS*****
Astrid proficiat met de geboorte van Benthe. Geniet er maar lekker van. Zo simone... ik heb met je te doen hoor
Kwebbel: gefeliciteerd met jullie zoon ! Emmetje: Hopelijk zet het vandaag door voor je ! @ simone: veel succes in het ziekenhuis ! Hier is alles weer rustig. Ik denk dat ik gisteren voorweeen had. Veel geroommel in de buik, kon de pijn alleen weg 'puffen'. Hopelijk komt de kleine snel. Want ik ben het ook een beetje zat aan het worden. ( Maar eerst sab en simone. !) Iedereen een fijne dag vandaag ! Liefs, Kili
goeiemorgen dames! vandaag mn eerste dag alleen met Tygho. Harmen is gewoon de normale tijd gaan werken( kwart over 7) en tygho heeft nog tot half 9 geslapen. daarna lucht vastzitten en een paar fikse boeren gelaten(heeftie van papa geleerd ) Nu ligtie lekker in het wipstoeltje in de box wat na te dommelen. zodalijk komt mn moeder en gaan we hem samen in badje doen. En als het goed is komt vanmorgen de verloskundige nog. Met mij gaat alles ook super, er zit nog maar 1 hechting in en ik heb totaal geen pijn meer van de wond. vloei nog wel maar stelt weinig meer voor, kan gewoon de dunste maandverbandjes gebruiken Pas alleen bijna geen enkele broek meer en terwijl ik wel weer 10 kilo ben afgevallen al!
ASTRID: GEFELICITEERD! Eindelijk een meisje dat niet op zich laat wachten! MissC: Hier hetzelfde verhaal: Ook na een week bijna niet meer vloeien en de wond al helemaal genezen volgens mij. Lekker he? Stinkt wel trouwens, veel meer dan bij menstruatie vind ik. Ik zit op twee kilo na alweer op m'n oude gewicht maar ik krijg zelfs de kleren niet meer aan die ik op de helft van m'n zwangerschap nog droeg Snap er helemaal niks van. Kwebbel en Astrid: GEFELICITEERD NAMENS ADRIANA!
Ja erg he miss.... toch al 10 kilo afgevallen en dan nog niet je eigen broeken aan. Maar geloof me die tijd komt... maar het kan soms wat langer duren.
@missc: succes vandaag! @kili: ja meid, voor jou hoop ik ook dat het doorzet natuurlijk! (hoop t voor iedereen, maar voor mezelf en sab eventjes ietsjes meer,....gemeen he?) net esmee naar school gebracht... dit is gewoon dr laatste week op deze peuterspeelzaal... en aangezien ik er donderdag wrs niet zal zijn heb ik aan de juf gevraagd of esmee dan mss na de mei vakantie afscheid mocht nemen. Dus gaan we 15 mei ff terug hier heen. Want ja ze wilden de kleine natuurlijk ook zien! haha Vind het voor Esmee wel leuk, had het al beetje verteld dat als de baby kwam ze mocht trakteren. En om het nou corné donderdag te laten doen, en die moet mij ophalen mss... dan loopt t allemaal in de soep! haha
ja stom is dat he... met 25 weken woog ik meer dan nu en kon ik nog wat broeken aan..en nu niks meer!
bij mij duurde het idd ook wel ff voor ik mn broeken weer aan kon, terwijl ik na de bevalling van esmee lichter woog als ervoor...
hopelijk wel ja! met koninginnedag ga ik met mn moeder en Tygho stadten en dan mag ik van mams wat broeken uitzoeken maar het zou wel fijn zijn als ik die dag ook nog een broek aan kan trekken hahahah, in de blote kont gaan stadten is ook al zowat he
Haha MissC naakt achter de kinderwagen, hahaha, nee dat is niet handig. Ik heb nu steeds zo'n strakke net over de kniebroek van tijdens de zwangerschap met lange laarzen eronder aan. Hij gaat alleen per dag minder strak zitten dus dat is volgende week ook geen gezicht meer... Hopelijk pas ik dan m'n oude kleren weer... Ik ga maar eens douchen nu m'n tijgertje lekker slaapt. Of zal ik nog even een half uurtje m'n ogen dicht doen voordat vk en de twee oma's uit de Jordaan op de stoep staan? Twijfel, twijfel...
Simone en Sab: Ik duim nog steeds heel erg hard voor jullie! Wat heel goed kan helpen is accupunctuur. Had ik eigenlijk even wat eerder moeten zeggen, maar daar heb ik goede berichten over gehoord. En volgens mijn fysio helpt het ook on over de zijkant van je enkels te wrijven, haar moeder is voetreflexologe. Wat ik denk dat zou kunnen helpen is een dagje proberen te ontspannen, en hoe moeilijk het ook is: er een dagje niet aan proberen te denken. Ik denk dat je het door die stress ook tegen zou kunnen houden allemaal. In ieder geval: ik denk aan jullie!
zal zo nog es ff met een doekie over mn meubels gaan.... lekker hoor donkere meubels, zie iedere dag een hoop stof....grrr
buddynieuws van Sab! Ze is net bij vk weer gestript, had nog steeds maar 1 cm ontsluiting en baarmoedermond nog stug. Dr bloeddruk was te hoog 140/95 ze gaat nu naar het ziekenhuis voor ctg en bloed/urine onderzoek... dus ze heeft dr eigen niet zomaar weg laten sturen!
gefeliciteerd dames met jullie prachtige engeltjes ! Ik hoop dat de bevallingen allemaal goed zijn verlopen. Hier rommelt het ook aan, veel krampen en harde buiken, maar ja, kan ook nog wel weken duren..