kwebbeltje en astrid van harte gefeliciteerd met jullie wondertjes. Sab heel veel succes in het ziekenhuis, hopelijk daalt die bloeddruk. Simone ik leef met je mee hoor, eigenwijs beebje in je buik. Ze heeft het veels te veel naar haar zin daarbinnen. Goed kosthuis! Meiden het kan best dat je na je zwangerschap een maatje meer heb ook al zit je op je gewone gewicht. Je bekken is veranderd en wordt meestal wat breder dan daarvoor. Hier doe je niks aan, is blijvende " schade".
4cat: Oke... Nou op zich zou dat niet eens zo erg zijn, ik heb inderdaad wat vrouwelijkere heupen momenteel, terwijl ik altijd zo'n lange lat zonder vormen was. Wat dat betreft... Maar dan moet ik toch wel wat euro's gaan uitgeven aan nieuwe kleding...
hier precies zo, heb nu wat meer vrouwelijke vormen dan eerder en was wel zo'n type van de strakke broeken(heb lange benen, moet je mee pronken zegt men )
Mijn kleine dame is alweer 1 maand oud. Jeetje wat zijn die weken omgevlogen zeg. Ze is eg onrustig vandaag, volgens mij krampjes. Ze huilt er niet om maar kreunt wat en trekt haar beentjes omhoog. En haar neusje zit steeds dicht, valt niet mee om baby te zijn.
Nou sabje hopelijk kunnen ze iets voor je betekenen.... Hier rommelt het deze morgen ook al. Maar goed we gaan rustig door. Ik ga ff de was buiten ophangen. Kan die alvast drogen in de zon en in de wind. Dan heb ik het vanmiddag lekker rustig. Alles is namelijk al klaar hier in huis. Terwijl het pas 10 uur is. ben ik bijna door al mijn werk heen... haha Maar ook wel weer fijn. Kan ik echt eens genieten vanmiddag
Lekker kruikje tegen haar buikje schijnt goed te helpen. Arm kindje, maar goed dat ze bij zo'n goede moeder terecht is gekomen.
Ik krijg van mijn collega een draagdoek dan kan ik haar lekker meezeulen. Lekker warm en veilig. Ze is nog zooo klein, ze raakt de weg kwijt in haar bedje.
dames, ben er vandoor... mn ma komt zo.... gaan op tijd weg, moet nog pontplaatje laten maken, dat kon vt weekend nie.... ga ff eten maken om mee te nemen...mij vangen ze niet meer! tot later xx
Kwebbel van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Tijn!! Astrid van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Benthe!!
Kwebbel gefeliciteerd met jullie zoon!!! Hartstikke leuk voor jullie, nu een knul! Astrid gefeliciteerd met jullie dochter!! DAt heb je netjes gedaan, op de uitgerekende datum En.... eindelijk weer eens een meid geboren. Sab, hopelijk heb jij nu ook meer duidelijkheid gekregen in het ziekenhuis. Bloeddruk is net als bij mij toen behoorlijk hoog. Simoon, succes in het ziekenhuis! Ik ben hier 18 kilo afgevallen, nog 5 kilo te gaan. Maar heb nog niet geprobeerd m'n eigen broeken te passen. Omdat die wond van de keizersnee nog behoorlijk pijnlijk is. Merk we ldat m'n heupen lekker breed zijn
Hey dames, Astrid, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Heel veel geluk toegewenst. Hier komen de weeën wel sneller op elkaar maar duren nu wel weer wat korter dan een minuut. Tussen de weeën hou ik het goed uit, maar heb echt moeite om ze telkens op te vangen.... Ik kijk het nog een uurtje aan en dan bel ik de VK maar weer eens.
Spannend emmetje! Als je het niet vertrouwd gewoon vk bellen hoor! Je moet in het begin echt even in het ritme van puffen komen. Maar geloof me meis, dat gaat op den duur vanzelf. Succes, je kunt het!