Esjuh gefeliciteerd met je verjaardag! ook vandaag voor het eerst alleen he Tygho ligt heerlijk te slapen. De vk is vanmorgen nog ff geweest, ff checken hoe het gaat. Ik ga nu nog ff plat. heb net de hond ff uitgelaten en kan merken dat ik ff moet rusten dus dat ga ik dan ook maar even doen en dan vanmiddag met een vriendin het dorp in, lekker wandelen.
ik ga er nu eigenlijk niet meer van uit dat ze deze week vanzelf komt...baarmoedermond was nog helemaal niet week ofzo..ontsluiting nog hetzelfde 1 cm..geen harde buiken ofzo nix, dus er gebeurd ook niets daarbinnen. en aangezien het toch wel wat hoort te rommelen voordat het begint, zie ik t niet meer gebeuren. dan hoop ik maar dat ze me vrijdag inleiden en dat ze niet tot maandag wachten
Ik hoop toch voor jou dat het inderdaad dan wel gaat gebeuren voor het weekend... anders duurt het wel erg lang he.... Ja rommelen hoort er inderdaad wel vaak bij... want dan is je lichaam er mee bezig. Maar blijkbaar vind die kleine meid het nog te gezellig bij mama....
zit ik daar met mijn aller zieligste gezicht te vertellen dat ik niet zoveel beweging meer voel...(wilde perse die ctg ) begint ze toch opeens te trappen joh keihard heb mn handen maar op mijn buik gelegd hahaha anders viel t zo op he
ze dacht nee, ik wil er nog niet uit, werk er niet aan mee als t aan haar ligt blijft ze tot der 18e binnen zitten...
Kwebbeltje van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Had je man het dus toch goed! Adriana hopelijk mag je vanavond lekker naar huis! Esjuh gefeliciteerd! Astrid van harte met jullie dochter! Emmetje hopelijk zet het bij jou ook snel door! Sab nou hopelijk is je urine oke en gaan ze je lekker vlot inleiden! En fijn dat met je meisje in ieder geval alles oke is! Karin gefeliciteerd met Noelle, alweer 4 weekjes maar dat is nog geen maand toch dat is ze toch donderdag? De mijne is morgen 4 weken en vrijdag 1 maand . Ik heb ook een draagdoek, echt ideaal! Sharon succes!
meiden allemaal bedankt .. sab de kleine blijft tot dr 18e jou buik houdt het dan echt niet uit hoor hoop zo dat alles goed gaat bij simone.. moet heel de tijd aan dr denken.
Jeetje sab tot haar 18e.... je weet het zeker. Ik zie die van mij toch liever wat eerder verschijnen. Want dit wordt namelijk een flinke baby.. Dus als het dan ook nog een tot zijn 18 e bij mij blijft....