Vermanen: Van harte gefeliciteerd met je mooie dochter! Lekker gaan genieten nu he? Je kan voor eventuele felicitaties ook de laatste lijst pakken Wij hebben de kraamzorg zo'n megadoos Merci gegeven. Niet echt origineel, wel lekker! Haha ik wil steeds reageren op iedereeen, maar ik zit alleen tijdens de voedingen op de computer en je kan wel raden hoe dat dan gaat
@ vermanen gefeliciteerd met jullie dochter! klinkt als een zware bevalling, geniet nu maar lekker van elkaar @ AstridvD gefeliciteerd met jullie dochter! Gelukkig niet twee weken overtijd gelopen dit keer. Ik hoop dat alles goed gaat met jullie @ bri ik snap precies wat je bedoelt hoor. Ik ben ook veel minder op het forum en jeempie.....het lukt me echt niet om alles bij te lezen iedere keer! @ h25 ik zit ook al dagen te denken wat we haar zullen geven. We zitten best vaak te kletsen, dus probeer een beetje te vissen waar ze van houdt. @ sab hoe was het bij de vk vandaag? of heb ik er overheen gelezen? @ simone ik hoop voor je dat de bevalling voor woensdag al achter de rug is. Maar ach.....als het niet zo is.....die kleine meid die je ervoor terugkrijgt doet alle narigheid vergeten Hier alles ok met Mika en mij. Afgelopen nacht was erg zwaar, bv lukte niet vanwege enorme stuwing. Sinds de bevalling hebben we nog niet echt een lekkere nacht gehad, maar vannacht gaat het echt lukken dat zeg ik dus iedere dag Vanmiddag wel gelachen, de kraamhulp was Mika aan het verschonen, hij had een flinke poepluier. Ze zei dat je aan z'n anus kon zien dat hij nog bezig was, en met dat spoot hij een enorme hoeveelheid poep. Over het aankleedkussen, de arm van de kraamhulp en zijn kleren (die naast het kussen lagen). We hadden mazzel dat het niet tijdens het tempen gebeurde anders had de (witte) muur onder gezeten
Vermanen van harte met jullie Hannah! wat een verhaal zeg, nu gaan genieten! wij hebben de kraam halverwege een bos bloemen gegeven en aan het eind een doos merci met de beruchte knipoogfoto van Tygho.
goede avond dames ook hier baby nieuws zondag 20 april om 1:08 is Sophie geboren. Alles is goed gegaan ik ben thuis bevallen ze is 3280 gram en 33.5 cm. Moet nog even nalezen wie er precies nog meer geboren zijn maar in ieder geval alvast gefeliciteerd. Groetjes
sophie en vermaenen gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochters.... Hier is alles nog rustig... dus zal wel niks worden vandaag. Ga straks lekker ff op de fiets naar de winkel. Dan kan ik vanmiddag met de voetjes omhoog. Want begin nu vocht vast te houden.... grrrr Dus hoop wel dat het nu snel komt... anders kan ik straks geen schoenen meer aan. Volgens mij beginnen de meiden allemaal een uitsprint te maken... de ene na de andere meid wordt nu geboren. Gelukkig maar he... simone en sab. Hoe is het met jullie dames.... ze nacht weer door gekomen..? Hier wel maar het is allemaal niet meer zo prettig vind ik tenminste. Zo ga ff ontbijten en dan nog een aankleden en dan lekker rustig aan doen vandaag
weer een dag/nacht voorbij zonder baby... Nu geef ik de hoop maar op.... Zal wel echt morgen inleiden worden.....
Ja dat zal dan wel inleiden worden.... Jeetje mina simone.... Maar goed morgen is het voorbij voor jou..... tenminste dan weet je dat het komt
Hier ook weer geen baby hoor simone...had t ook nie echt verwacht , ga er vanuit dat ik vrijdag word ingeleid. Voor jou komt t wel erg dichtbij nu! wuppie gefeliciteerd met je meisje! Ook al een volle maan bevalling!
Ja er bevallen statistisch gezien meer vrouwen met volle maan. Dan bij een andere stand.... Alleen voor ons nog ff niet.
Goedemorgen meiden Vermanen en Wuppie: Gefeliciteerd met jullie meiden!!! Simone: Hoop voor je dat het vandaag alsnog komt, wie weet, misschien vanavond... (sorry meid ik blijf voor je hopen) Sab: Ook voor jou wordt het nu wel erg spannend. Gelukkig hebben ze je wel een beetje gerust kunnen stellen. Cadeau voor de kraamhulp zou ik zo niet weten (heb ik niet gehad en krijg ik ook niet). Ben al wel aan het denken wat ik het ziekenhuis zou moeten geven als Jamelia thuis komt. Bloemen mag niet, chocola zou ik iets van 10 kilo moeten halen.... heel moeilijk allemaal. Gister bij de gyn geweest. Ze hadden na de geboorte gezegd dat de placenta en alles was weggegooid, maar ik kreeg er wel een uitslag van. De placenta was klein, maar wel goed doorbloed en geen ontstekingen, dus daar heeft het niet aan gelegen. De gyn dacht dat ik misschien een te kleine of te korte baarmoeder heb, en daarvoor krijg ik 20 mei een echo. Helaas moet ik dan tot 12 juni op de uitslag wachten, dus echt opschieten doet het niet. Verder zou het ook nog een "foutje" van moeder natuur kunnen zijn zei ze. Het is in ieder geval zeker dat ik bij de 2e zwangerschap onder strenge controle sta, en als ik pech heb mag ik vanaf 20 weken niks anders meer doen dan op bed liggen Ik ben bang dat ik vandaag niet veel hier ben, want ik moet zo naar Jamelia, en dan vanmiddag een gesprek met de kinderarts. Liefs en succes voor de meiden die nog moeten bevallen.
Wuppie van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Leuk hoor ook met volle maan! Simone jouw laatste dagje zonder bevalling moet je maar denken . Hier een heerlijke nacht achter de rug, Ben had om 22.30 uur gisteravond zijn laatste fles gehad en kwam vannacht pas om 5.15 uur voor de volgende! Moet ie vaker doen .
Ja tegen die tijd zijn we 6 maand verder, maar ben allang blij dat het begin er nu is. Ze hadden ook kunnen zeggen van zoek het maar uit... wij doen niks. Want ik ben op eigen houtje naar de gynacoloog gestapt, heb geen doorstuurbrief gevraagd. (dus het had nog langer kunnen duren als ze moeilijk hadden gedaan)
zo ik ben op dreef hoor vandaag, heb de bedden al afgehaald en in de was gedaan, ga ik zo buiten hangen.... Heb die waterdichte molton al weer van mn bed gehaald, lig enorm te zweten de laatste tijd, zal daar wel door komen.... ben al gedouchd en aangekleed. Zometeen een 2e was draaien en daarna ophangen buiten, kan alles lekker drogen met dit weer. vanmiddag komt mn schoonma nog...die komt ff van boven naar beneden stoffen/zuigen/dweilen. Kan ze mss ook gelijk de strijk meepakken haha Ben de filmcamera en fototoestelbatterijen aan t opladen. En dan mn tas nog pakken vandaag....