Succes bij de kinderarts vandaag angel. Had je nog geen tas klaar staan simone... hier staat er al een klaar. Ik wil namelijk poliklinisch bevallen in het ziekenhuis. Dus ja geen gerommel meer dan. Gisteravond nog ff vlug mijn verzekeringspasje erin gedaan. Want dat is echt iets om zo te vergeten. Nou mijn was hangt ook al buiten. Mijn bedden zijn opgemaakt. Zo nog ff stofzuigen en dan ben ik klaar voor de ochtend. Ga dan alvast mijn chili voor vanavond klaar maken. Dan is het zo geregeld. Mannetje is namelijk pas rond 6 uur thuis. Dus ga ik nu ff lekker op de fiets. Kan in vanmiddag ook nog ff van het goede weer genieten. Misschien komt hij er wel uit door de warmte haha Vandaag trouwens precies 39 weken... joepie
11 nog te bevallen April 2008 mama`s AL UITGEREKEND: 9 april 2008 Sab85-22 jaar- Zuid Holland - 1e kindje - MEISJE!!! denkt zelf te bevallen op 30/03 of 06/04( kan niet meer) Simone79 - 28 jaar - Brabant - 2e kindje - MEISJE!!!!!!! denkt zelf te bevallen op 04/04 of 16/04(kan niet meer) 18 april Booky - 23 jaar - Gelderland - 1e kindje - Verrassing denkt zelf te bevallen 02/04 of 12/04 19 april 2008 emmetje- 29 jaar - Utrecht - 1e kindjeverrassing 20 april 2008 Najet- 29 jaar -Den Haag- 2e kindje-Verassing denkt zelf te bevallen op 14/04 NOG NIET UITGEREKEND: 24 april 2008 Tessa1981- 27 jaar - Noord-Holland - 1e kindje-Verrassing 28 april 2008 aprilmama- 26 jaar - Overijssel - 1e kindje - V kili- 25 jaar - Gelderland - 1e kindje-Verrassing Denkt zelf te bevallen op 20-4 of 29-4. 29 april 2008 Joyo -25 jaar- Brabant- 2e kindje- Jongen 30 april 2008 8samantha8- 18 jaar - Stein - 1e kindje - JONGEN!!! BoGi- 25 jaar - Friesland - 1e kindje - G denkt zelf te bevallen op 20/04 of 06/05 2 jongens 2 Meisjes 6 Verrassingen 1 Geheim 27 bevallen mama's 18 jongens 9 meisjes angel4life- 30 december 2007 - Jamelia Hedwig Ysa Cristel1986- 5 maart 2008 - Yorgos Alessio Mamaatjevan4- 7 maart 2008 - Naqéamo, Angélo, Pasquenelle Kellox- 10 maart2008 - Dano zwemmertje- 16 maart 2008- Anna 4Catsandagirl - 24 maart 2008 - Noelle Adriana LaDi - 25 maart 2008 - Benjamin Floris Alexander Ally - 26 maart 2008 - Alize Corina- 1 april 2008 - Jochem Bri- 4 april 2008 - Deane Robin-Bri had haar datum GOED!!!!! fleerpje- 5 april 2008 - Sem Jorntenfemmigje-7 april 2008 - Davy Danio Lucas Isra - 10 april 2008 - Ryan Nikita - 11 april2008 - Jari Petrus Hendricus Esjuh - 11 april 2008 - Dani Frumpje - 11 april 2008 - Lianne Sietske Xanne Marleen - 13 april 2008 - Roel oOMisscOo - 13 april 2008 - Tygho Gerrit Vermanen - 13 april 2008 - Hannah bloempje79 - 15 april 2008 - Tijn Ingrid77 - 16 april 2008 - Wayne Donovan-Ingrid had haar datum GOED!!!!! Mielenl - 16 april - Mika Oliver H25 - 17 april - Alyshia adriana82 - 18 april 2008 - Storm kwebbeltje - 20 april 2008 - Tijn Astrid v D - 20 april 2008 - Benthe Maria Wuppie01 - 20 april 2008 - Sophie Agenda April 23 - Simone 7,30 event inleiden zhuis 23 - Sab controle z.huis 24 - Sab ctg 11.00 / afspr gyn 11.50 25 - Dolphin VK 9.00 uur Buddy's: Femmigje - Tessa Bri - oOMissCOo - LaDi Mielenl - Nikita23 Simone79 - Sab85/Corina Sab85 - Cristel1986/Simone79 Esjuh - Corina Kellox - Adriana82 Kili - AstridvD
heb ff de lijst bijgewerkt. De buikomvangrace heb ik weggehaald.. Astrid heeft gewonnen! Najet 2e Simone 3e Dus we zijn weer bij... nog maar 11 dames te gaan! Dus Sab, ik denk dat we bij de laatste 10 horen.... en dat terwijl we bij de 1e 10 dagen uitgerekend waren!
simoon doe je wel een beetje rustig aan joh? enne mijn duimen zijn helemaal blauw van het duimen voor je meid, maar het heeft nog niet echt veel geholpen he.
Vermanen en Wuppie: van harte met jullie dochters. Lekker genieten nu. Sharon: succes. Simone en Sab: denk aan jullie.
Zoo jullie zijn druk bezig op de vroege ochtend. Dat het nog allemaal kan met die buik joh... sta er beetje verbaasd van te kijken. (Wat voel ik me lui in dat opzicht, ik kom uit bed en ben alweer kapot) Dadelijk even snel stofzuigen en dan al weg, vandaag voor het eerst op mijn nieuwe fiets naar het ziekenhuis dus even kijken hoe lang ik erover doe. De een zegt 10 min en de ander zegt een half uur, dus kijk zelf wel even. Dank je wel, dat gesprek hebben we om 16.00 dus gaat wel goed komen. Vriendlief is er ook bij hoop ik. Liefs
heb zoveel energie ineens! haha en als ik zomaar zit te zitten ga ik maar zitten malen over morgen... dus denk ff wat doen tussendoor! Helaas helpt t duimen idd niet nee...... wordt toch ziekenhuis.....
Of je hebt ineens spontaan nesteldrang dat je alles schoon wilt hebben... misschien dan toch nog vanavond? Zou er niet vanuit gaan, maar ik zal het wel in mijn achterhoofd houden. Wie weet....
ik blijf heeeeeeeeel hard voor je duimen meid! misschien dan toch nog vanavond! (bij mij begon het bij sanne ook op het allerlaatste moment nog vanzelf weet je nog, zou woensdagochtend infuus krijgen en woensdagnacht begon het, dus wie weet meid! we zijn tenslotte familie he! hihi)
ik had wel een noodtasje....maar nu ik zeker weet dat ik naar t zhuis moet heb ik toch meer nodig, hoeft manlief niet op en neer te rijden he... Dus heb nu n hele waslijst....
zo...mn was hangt op. de 2e is aan het draaien.... Vanaaf komen ze meubels ophalen. Ik heb mn eettafel/salontafel/tvkastje en telefoonkastje verkocht! Dus vanaaf komt mn tuintafel binnen te staan haha anders hebben we geen tafel. En dan gebruiken we n tafeltje van Esmee maar ff als salontafel.... Ja kon er nu vanaf komen, ben dan gek t nie te doen he...volgende week verhuizen we en anders zitten we er mee!
Wuppie gefeliciteerd meid Simoon wat ben jij actief zeg jeetje.. waar haal je het vandaan.. En ik denk aan je.. dit is toch echt de laatste dag dat je een dikke buik hebt.. Sabje ook voor jou duim ik hoor.. jullie waren beiden eerst aan de beurt maar jullie meiden zijn het er niet mee eens. Angel Suc6 in het z.huis en bij de kinderarts. Wat fijn trouwens dat ze je toch nog onderzoeken. Hoop dat er wat uit komt.
volgens mij blijven er als jullie bevallen zijn nog maar weining actief kletsende mama's over die nog moeten bevallen....
zo....was nr 2 hangt buiten..... nu wil ik nog ramen zemen, alleen de zon staat hier achter op t raam nu dus da gaat nie...
haha nou ik hoop er donderdag weer te zijn hoor.... das t voordeel van een lappie, als ik dan op bed lig kan ik toch nog ff komen kijken hier... al zal t heus wel minder zijn als nu...