April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heej Dames,

ben ik nog ff...kan geen afscheid nemen van jullie haha.
    Ben al helemaal klaar en rond 7u gaan we weg.
    Nu beginnen de zenuwen toch wel een beetje hoor.....
    Maar ja da mag wel he..

Heb slecht geslapen, bijna ieder uur gezien, en had me een last van krampen/steken.....pffff
    Maar nu is het weer over zoals gewoonlijk.

Dames, nu echt tot morgen(denk ik)
    Mn babysite wordt bijgewerkt als de kleine geboren is dus check die maar zou ik zeggen!

xxx

2. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Nou simone... je leest dit niet meer. Maar ik wens jullie wel veel succes vandaag. Hopelijk gaat het toch snel. En dat jullie dan snel die kleine in de armen kunnen sluiten.

Zo dames goedemorgen....

Hier is alles rustig... mannetje is net weg naar het werk. Maar die moest op de fiest. Toch maar voor de zekerheid de fietsendrager mee... en dus ook de auto. Want je weet immers nooit...?! Maar ik ga er niet echt vanuit hoor. Maar ja liever voor de zekerheid. Dan dat hij eerst nog 18 km moet komen fietsen.

3. Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Nog even snel een berichtje voordat ik weg moet.

Simone: Heel veel succes! Je leest het misschien niet meer maar ik denk aan je.
    Hopelijk kan je nu heel snel je meisje vast houden.

Sab: Jij ook succes vandaag, misschien wil de jouwe er ook wel uit nu ze weet dat Simone ook gaat bevallen :)

Liefs

4. kili

kili Niet meer actief

@simone, je leest het niet meer, maar hopelijk heb je je meisje snel in je handen.

Sab, hopelijk ben je ook vandaag aan de beurt :)

Najet: Tuurlijk ben je geschrokken en dan nog die vent erachteraan. Gatstie, hopelijk is het nu weer wat beter met je rug.

Wat een mooie bevallingsverhalen komen er voorbij, alhoewel ik nog moet, kun je wel een beetje zien hoe het nu gaat.

Hier gaat het goed. Wat harde buiken, maar tja, dat hoort erbij. ( hopelijk zet het van de week door :)

Mbt. die foto;s, snap ik weinig van, mijn paspoort verloopt in mei, dus gelijk de baby erbij op laten zetten, maar als ik dan bv. 3 jaar later op de paspoort naar het buitenland ga, staat er een baby in, ipv. een kleuter die meereist. Ach ja, de overheid wil dat zo.

Maar goed, ik ga eens even de laatste dingetjes doen, iedereen een fijne dag, ik kom straks nog wel even kijken !

Liefs, Kili

5. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    oh simone ik hoop zo voor je dat je je kleintje snel in je armen hebt. heel veel succes toegewenst ! :D

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    goeiemorgen dames!
    kom hier net uit bed vallen hahaha, tygho melde zich om 8 uur en daarna ging die weer slapen dus ikke ook :D

Cristel, hij is uiteindelijk wel gaan slapen, maar hij had krampjes en dan hou ik hem liever even bij mij totdat het over is.

Najet, wat een verhaal zeg! je zou die man toch wat aandoen....

7. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    goeiemorgen!

simone je leest het niet meer maar nogmaals SUCCES meid je kan het :) het is je zo gegund! maak je maar geen zorgen om mij, voor mij kan het ook niet lang meer duren :D ik wacht gewoon netjes tot jij weer thuis bent want dan kan jij het melden als ik ben bevallen :D

oh vind het gewoon spannend voor simone...die is nu gewoon bezig en heeft straks gewoon der meisje in der armen! hoop dat t lekker vlot gaat en dat alles goed verloopt.

nou ik kom net weer van het ziekenhuis, even extra controle gehad.
    had nu voor het eerst een hele lieve verloskundige, ze heeft me echt gerust gesteld.
    morgen naar de gyn , ze heeft me ook uitgelegd dat als alles goed is morgen op de echo dat je beter kan wachten met inleiden omdat het anders wel eens een lange zware bevalling kan worden.
    dan hebben ze liever dat het nog iets ´rijper´word en dan gaat de hele bevalling veel vlotter.

dus zegmaar liever maandag inleiden en maandag ook bevallen, dan vrijdag inleiden en maandag pas bevallen ;)

maar het is even afwachten want als er weinig vruchtwater is of de conditie van de baby gaat achteruit word je wel snel ingeleid.

ook over het indalen ben ik gerust gesteld, zegt helemaal niets over de bevalling en als het niet zou passen komen ze daar snel achter omdat dan ook de ontsluiting niet vordert. gewoon een kwestie van proberen dus.

ook zei ze dat het heel vaak gebeurd dat je na 42 weken opeens spontaan bevalt, dus er nog hoop!

wat is het hier rustig trouwens... :rolleyes:

8. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    oh ja, ik heb dan misschien niet gewonnen met de dikke buiken show...

maar met overtijd lopen sleep ik vast de eerste prijs binnen :D :D :D

9. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    He meis, daar heb je echt helemaal gelijk in hoor! zie dat maar als een schrale troost! Dat een spontane bevalling altijd beter is.
    Ik kan het weten! Omdat ik met pas 35 weken ingeleid moest worden, (terwijl de baarmoedermond nog POTdicht zat) duurde het allemaal 2 dagen, continu ontsluitingsweeen die niet veel deden. pfff das ook echt geen pretje hoor! :confused: Het is veel beter al s je lichaam zelf al wat voorwerk heeft kunnen doen. (scheelt natuurlijk ook als je al wat verder in de zwangerschap bent, dan zal het niet meer zo super dicht zitten ;))
    Dus MOCHT je toch ingeleid moeten worden, ook dan zal er vast al wel wat voorwerk geweest zijn. . .

@ Simone: veel suc6 vandaag meid. You can do it! Hoop op een vlotte bevalling, je hebt al lang genoeg gewacht ;)

Ik was gister dus met Dano bij de kinderchirurg. Hij heeft rechts een zgn waterbreuk (waardoor er wel vocht doorheen kan o.a. in zijn balletjes maar de darmen niet) dit kan ook een liesbreuk worden, en links is het zeker een liesbreuk :( Dus om die reden moet hij zsm geopereerd worden. Dus binnen een paar weken is ie de pineut! :( Echt zielig, had nog zo gehoopt dat t niet nodig was. En hij is nog zo klein.
    MAar ja wat moet dat moet maar. . .

10. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    @ kellox, liever nu dat hij er nog niks van weet en begrijpt, dan als ze al een paar jaar oud zijn. Heel veel sterkte meis.

11. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    ja dat klopt sab... die prijs sleep je wel in de wacht.. haha

Zo hier is alles rustig. Ik wil naar buiten samen met de kleine meid,. Maar er zit een denken wij een wespennest... dus ja er vliegen allemaal wespen buiten.... grrr.
    Heb ongedierte al gebeld maar die man zei dat het nog niet kon. Maar kwam vanmiddag toch ff kijken. Hopelijk kan hij er toch iets aan doen... want hier houd ik niet van........

Dus dochterlief is helemaal teleurgesteld... wil zo graag glijden van de glijbaan. Maar goed kan er ook niks aan doen.

Wat een rust hier.

12. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    oh kellox wat moet dat moeilijk zijn...hij is nog maar zo klein! ik zou daar ook slecht tegenkunnen hoor..maargoed je hebt geen keus he. ik hoop dat hij er zelf niet veel van meekrijgt , heeft hij er geen pijn aan nu?
    sterkte meid!

13. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Jeetje balen Kelly voor je kleine mannetje (en voor jou ook natuurlijk) dat hij er toch al snel aan geholpen moet worden! :(
    Kan je het ook goed zien in z'n lies of niet?

Simone, succes! Ben helaas te laat.
    De planning liep hier wat anders als anders.
    Kleine man heeft net 2 uur aan een stuk gehuild (en ik ook)
    Hij had nogal krampjes en veel spugen

14. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Ah Kelly wat zielig! Meer voor jou waarschijnlijk want hij zal het zelf niet doorhebben. Sterkte!

15. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Of ie er pijn aan heeft is moeilijk te zeggen. Hij heeft er waarschijnlijk wel last van. Als ie echt anders gaat huilen, en niet te stoppen en als ik die bobbel niet meer terug kan duwen :confused: (voelt trouwens heel eng aan) dan moest ik á la minute naar het ziekenhuis komen voor spoedoperatie. DAn kan de darm namelijk klem zitten en afsterven.

@ Corina: idd moeilijk he als ze zo ontroostbaar zijn. Zo'n nacht had ik vannacht ook en dan sta ik zelf ook te janken omdat je dan gewoon ook niet meer weet wat je kan doen!

16. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hey ladi en corina, alles goed met jullie mannetjes?

17. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    jeetje kelly je moet het dus nog goed in de gaten houden ook!
    dan is het misschien maar goed dat hij er snel aan geholpen word...anders blijf je jezelf ook maar zorgen maken toch

18. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    En idd Sab, jij krijgt waarschijnlijk de 1e prijs met overtijd lopen! ;)
    Welverdiend ;)

Ben ook wel heeeeeeel benieuwd of je kleine meid nog van plan is om zichzelf te gaan aandienen.

19. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Ja dat is ook zo! Weet ook wel dat operatie het beste is, en dat t allemaal wel goed zal komen. . .maar t blijft wreed voor zo'n klein mannetje. Hij krijgt t allemaal niet voor niks. 1st couveuse, nou dit weer. En wat ik nog t meest zielig vind is dat ie 4 uur nuchter moet zijn :confused: Dat trekt ie nooit! Dat worden mijn langste uren ooit denk ik! Hij komt altijd veel sneller al!

20. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ kelly sterkte hoor, echt verschrikkelijk als zo'n kleintje iets mankeert! (die van mij heeft een heel droog huidje en dat vind ik al zoooooo zielig voor hem)

@ corina erg is dat he als ze zo ontroostbaar zijn....Mika heeft in het begin ook erg last van zijn darmpjes gehad met die kunstvoeding....je weet op het laatst echt niet meer wat je kunt doen! maar nu sinds een paar dagen drinkt hij alleen uit de borst en gaat het gelukkig prima :)

@ cristel jeempie, 29 minuten! Ik was al helemaal van het padje af toen ik na 2,5 uur al die kleine vast kon houden. Gelukkig had ik me een beetje kunnen voorbereiden omdat mijn vliezen al gebroken waren. Maar mijn man heeft gewoon tot kwart voor vier vrolijk zitten werken!

@ sab heerlijk voor je meis, dat je zo gerustgesteld bent! Lekker ontspannen nu en wie weet voelt jouw kindje dat ook wel aan en komt ze vandaag of morgen spontaan!

@ missC haha 8 uur en dan nog je bed induiken, schandalig! Mika kwam om 7 uur dus ik ben me daarna maar gelijk gaan douchen enzo....wel lekker hoor, heb ik nog wat aan mijn ochtend :)

hoe zou het met simone zijn? ik zit (tussen het tiepen door) onafgebroken te duimen hoor, echt super spannend!

Deel Deze Pagina