April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Oh Nikita ik hoop dat het bij jou ook helpt! Moet Jari ook zo huilen van het spugen? Dat vond ik zo zielig namelijk, hij was dan echt ontroostbaar.

2. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    hahaha, zal maar niet vragen wat je gaat doen.. ;) :)

3. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    nou najet , hopen dat het voor jou werkt :)
    ik moet er niet meer aan denken nu met die buik, doe het liever straks weer met zijn 2en :)

nikita klopt ja we hadden allebei op de zelfde dag voor onze nod positief getest :D en allebei net zo zenuwachtig volgens mij haha
    en ook op dezelfde dag uitgerekend...alleen die van jou kwam wat vlotter ;)

Wat erg dat ie ook al zo spuugt kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, zeker omdat hij ook afvalt. hopen dat de nutriton bij jou ook zn werk doet! gelukkig houden ze het van het cb allemaal wel goed in de gaten toch?

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    nouja zeg...het is heus niet schandalig om ff terug te gaan hahahaha

maar heb al genoeg gedaan hoor deze ochtend buiten de zorg voor mn ventje om.
    mn schoonmoeder is geweest en heb wat was weggewerkt en de keuken gepoetst!
    ahhaha
    maar het klinkt idd wel beetje aso, om 8 uur terug naar bed gaan :)

5. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    jeetje die simone.... kop op meid.... we denken aan je....

Ja ze zeggen dat het helpt als je inderdaad al iets hebt van onsluiting. Dan kan het wat opwekken. Maar hielp het de afgelopen keer ook niet. Maar goed ben ook nog geen 40 weken.. en niet gestript.

6. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    zo maar weer even een buikfotootje maken...

kunnen tenslotte niet veel mensen zeggen dat ze een foto hebben van hun buik met 42 weken :)

7. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Moet net zo lachen, ben Ben's luier aan het verschonen, begint ie te plassen. Maar zijn piemeltje was omhoog gericht zeg maar dus plast hij zo in een mooi boogje zijn gezichtje onder :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :)! Hij vond het zelf niet zo grappig hihi.

8. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Haha Ladi..... leuk instrumentje he die piemeltjes! ;)

9. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Balen Nicky dat je ook zo'n spugertje heb!
    Vind het zo erg om te zien of te horen.
    Door de babyfoon hoor je hem gewoon slikken en kokhalzen.
    De eerste weken lag ie nog op z'n zij, dan loopt het er zo uit.
    Maar mag nu niet meer, omdat hij uit zichzelf al beetje verder draait.
    Nu is het gelukkig 2 voedingen weer goed gegaan en bijna niets gespuugd. :D

10. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hahaha dat soort dingen zul je wel vaak hebben met die piemeltjes ja.

maar meisjes kunnen er ook wat van, toen ik net geboren was en mijn moeder me aan het verschonen was was mijn broer net anderhalf en stond naast de commode...(hij was ongeveer net zo hoog)mijn moeder had mijn luier net afgedaan, en ik poepte zo bovenop zijn hoofd :) en over de gordijnen haha

mijn broer neemt t me nu nog kwalijk :rolleyes:

11. Najet

Najet Actief lid

21 dec 2005
    363
    1
    0
    Den Haag
    Daar ben ik weer!

Sab...wanneer word jij eigenlijk "geholpen" dan? Ik heb niet alle berichten gelezen vandaar.

Liefs Najet

o ja Sab...mijn buik is groter dus als ik "het" kan...kan jij "het" ook met die buik hahahhaaa :)

12. Najet

Najet Actief lid

21 dec 2005
    363
    1
    0
    Den Haag

ahh wat zielig is dat hé...

ik had het ook bij mijn dochtertje...misschien een tip: twee grote badlakens rollen en aan weerszijde(eentje in zijn rug en eentje tegen zijn buikje) proberen? zo kan hij even op zijn zij liggen en niet draaien...Ik moest wel iets vaker bij mijn dochtertje kijken maar dat vond ik niet erg omdat ik het anders zo zielig vond.

Liefs Najet

13. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    nu ben ik ook even snel...

simone voor je t weet is ze dr.. wordt aan je gedacht hier :)

verder heb overal snel over heeen gelezen.. dus heb niet alles onthouden :(

kelly meis voor je weet is alles achter de rug.. en t komt allemaal goed hoor :)

de rest weet ik even niet

nou hier al vanaf 4 uur wakker.. hij wil niet slapen ga dadelijk nog mar een uurtje liggen denkik

14. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ missC het was maar een geintje hoor! een paar dagen geleden bleef ik ook tot een uur of 10 liggen :)

@ sab ik heb het zo met je te doen, jij moet wel geduld hebben zeg....pffff! En ik voel me zo bezwaard dat ik allemaal halleluja-verhalen loop op te hangen over dat lieve kleine ventje van me. Oh ja en over sex.....ik zou er nu nog even van genieten zolang het een beetje lukt, want na de bevalling.....althans voorlopig......jeweetwel ;)

@ "spuug- en krampmama's" geven jullie allemaal kunstvoeding? Mika had van de kunstvoeding ook vaak krampjes, maar sinds een paar dagen (dus sinds hij 100% borstvoeding drinkt) helemaal niet meer. En spugen doet hij maar zo nu en dan, maar niet heel veel gelukkig...

@ najet.....dat was een vluggertje! :)

@ corina 400 gram in 1 week :confused: hoeveel weegt jochem nu dan?

@ nikita wat vervelend dat jari nu nog steeds afvalt. Zit hij nog veel onder zijn geboortegewicht? Grappig trouwens he, dat onze jongens precies even zwaar waren. De kraamhulp heeft Mika vanmorgen gemeten op 54 cm (de 52 cm was een schatting). Hij was vanmorgen voor het eerst weer ruim aangekomen, weegt nu 3640 gram. Volgende week ga ik even naar het CB en dan laat ik hem wegen, zo benieuwd of hij dan zijn geboortegewicht weer heeft!

Hier is de kraamhulp zojuist voor de laatste keer vertrokken.....pfffff.....ik had nog geen last van kraamtranen maar ik moest net echt even slikken hoor. Ze is zo'n lieverd, we hebben het echt getroffen! Mocht er ooit nog een tweede komen dan ga ik zeker een verzoekje doen bij het kraambureau ;)

15. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    hoi meiden,

Ik was benieuwd hoe het ging met Simone. Hopelijk vlot het nu voor haar. En Sab zit ook steeds in mijn hoofd. Gelukkig heb je je rust erin gevonden meid. Meer kan je ook niet doen.
    Najet succes met je man. :)

Ik lag tussende middag even weg te dommelen in de tuinstoel, voel ik opeens druppels. Bah, heb ik weer. Geprobeerd in bed nog wat te slapen mar helaas. Weer een mislukte dutpoging. Hier onweert het trouwens, en het hoost;echt zo typisch, 1 dag warm weer en dan krijg je gelijk een onweersbui erachteraan.

Noelle heeft gelukkig niet meer gespuugd. Ik probeer haar tussendoor boertjes te laten. Ze is daar niet zo'n ster in maja geduld is een schone zaak. Ze is echt een schatje hoor, als ik haar uit bedje haal krijg ik een volle lach van dr, ook als ik haar aanleg. Lief lachebekkie, ben ik helemaal niet gewend want dionne was super serieus en lachte haast nooit.

16. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    4 uur? da's nog maar een kwartiertje ;) Truste cristel, rust maar lekker uit meid!

17. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    ow najet je was alweer terug!

18. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    Ik heb hier een speciaal soort van kussentje waar hij tussen kan liggen zodat hij op zijn zij blijft liggen. Heb ik van mn schoonzus gekregen, nu nog niet nodig uiteraard ;)

19. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Die heb ik ook! Alleen Noelle is nog veels te klein, ze rolt er zo uit. Zijn die van jullie ook zulke woelwaters? Ik vind Noelle steeds verderop in haar bedje, nog even en ze ligt aan de andere kant van het bed. Moet toch eens kijken voor een klein slaapzakje. Ik heb eigenlijk geen idee wat de kleinste maat daarvan is. :(:

20. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    najet: het is vast mogelijk met die buik, maar toch liever niet :)

wanneer ik word geholpen hangt van morgen af, als op de echo alles goed is en er is voldoende vruchtwater, zal het pas na het weekend worden.

als er weinig vruchtwater is of de conditie van de baby gaat achteruit, zal het wel vrijdag worden denk ik.

Deel Deze Pagina