April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ik heb ook zon zijligkussen inderdaad..geen idee of ik het ga gebruiken..

2. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    3 weken na de bevalling hebben we het weer gedaan. Geen pijntjes had ik van deze bevalling van onder dus ik was weer snel in shape. :)
    Ik moet zeggen dat ik nu even te moe ben voor sex, maja komt wel weer.

3. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    Die van ons blijft tot nu toe nog gewoon liggen waar je m neerlegt....maarja dat zou ook wel heel vlug zijn he ;)
    De kleinste maat slaapzak die ik nu heb is volgens mij 70 of 75cm.

4. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    heb het vorige week 2 keer geprobeerd hoor cynthia :) heeft alleen niet geholpen he

5. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Mielenl ik geef inderdaad kunstvoeding (borstvoeding was dramatisch en helaas dus niet gelukt). Probleem met krampjes is geloof ik vooral door de lucht die ze binnen krijgen en dat zullen ze met een flesje wel sneller hebben dan met de borst denk ik.

Ik zie trouwens dat er wel meer zijn die problemen met het boeren hebben, Ben heeft daar ook erg veel moeite mee, met scheten laten trouwens niet :).

Karin hier blijft hij zelf wel op zijn plek liggen maar duwt wel altijd de dekens naar beneden. Ik heb hier op het forum een keer gelezen dat je alleen bij de hema slaapzakjes in kleinere maten kan vinden dus misschien daar maar eens langs en ach als de mouwtjes te wijdt zijn is dat ook zo dichtgenaaid toch :D?

Hier is het weer tijd voor een fles!

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    haha buddy, Tygho kan boeren en scheten als een PRO! en een geluid dat daarbij komt :confused:

karin, had jij hechtingen of iets dergelijks dan?
    ik vind het echt verschrikkelijk dat door dat stomme vloeien en die ***hechtingen dat niet kan :(

7. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    ik had geen hechtingen, ik heb 3 min geperst, volgen mij was het nog korter, 3 persweeen en ze was er. Ze werd nog net niet gelanceerd.Echt een eitje, kan ook niet anders he op tweede paasdag :p . Dionne had de weg al vrij gemaakt met haar 9 pond.En vloeien was ook snel minder, nu is het nog heel af en toe een drupje.

8. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hahaha de weg al vrij gemaakt ik stik haast in mn drinken hahaha das dan wel een voordeel als je 1e zo groot is :D

9. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ ladi wat jammer zeg dat de bv niet gelukt is. hier hadden we ook de nodige opstartproblemen maar nu sinds 2 dagen gaat het helemaal prima! Ik begreep van de kraamhulp dat Mika z'n darmkrampjes voornamelijk vanwege de kunstvoeding kwamen.

@ missC naar.....die hechtingen....als ik niet nog zou vloeien (het is niet heel veel meer) dan zou ik wel weer willen :oops: maar hier dan ook geen knip of scheur

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    pfff had ik dat maar hahaha...
    vloei nog best redelijk wat, niet echt bloederig meer maar toch.
    en die stomme rothechtingen!
    aaaaargh
    en dan een vriend die constant me loopt te teasen..
    hoezo gemeen :rolleyes:

11. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Minelle, ik geef idd flesvoeding!
    Hoeveel Jochem nu weegt weet ik niet. Vorige week donderdag woog hij 4320 gram. Hij heeft wel een beetje een slecht start gehad, misschien dat ie dat nu inhaald!

Cynthia, ja dat kan Jochem ook goed. Boeren en scheten te gelijk. De scheten kunnen goed stinken ;)

LaDi, Jochem heeft ook vaak moeite met boeren laten.

Karin, Jochem gooit als eerste zijn armen boven de dekens. Binnen 2 tellen al. En als je hem wakker maakt ligt hij schots en scheef in z'n bedje. Weet ook niet zo snel hoe is dat kan verhelpen. :confused:
    NOg even en hij ligt met zijn hoofd onder de dekens. :(
    Ik heb een slaapzak mt.70. Misschien die maar eens proberen.

Heb nog geen puf gehad in sex. Vind het ook niet zo fijn idee met die buikwond :( Van de week wel met de handfiets ;)

Sab, nog geen nieuws van Simone?

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hihi handfietsen...jah dat kennen we hier ook,
    je moet toch wat he.
    eerst maar eens een afspraak maken bij de dokter :rolleyes:

13. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    tja die mannen ook af en toe. Gelukkig hoeven zij niet te bevallen anders kwam er helemaal niks meer van sex.Ik zie ze al zitten met hun slurf in een bak met biotex, haha dat komt nooit meer goed

14. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Haha Karin, zou idd niet goed komen met die mannen! :)

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    whahahahahahahahahahahahahah.

uhm..in de biotex?

16. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    nee nog geen nieuws van simone..ze zou me op de hoogte houden, maar denk dat er misschien nogniet veel veranderd is.
    die gel brengen ze volgens mij omde 3 uur in ofzo..dus zo hard zal het dan niet gaan.

misschien dat het dan toch de 24e gaat worden..of het moet opeens heel snel gaan, wat ik natuurlijk wel hoop voor der!

17. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    of in de soda, ik moest bij dionne in een bak met soda zitten omdat mijn hechting aan het ontsteken was.auw

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ooooooooooooh vandaar haahahahah
    dat lijkt me niet zo lekker :(

worden je hechtingen nog gecontroleerd nadat de kraamhulp weg is?

19. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Zitten jullie hechtingen er allemaal nog in dan? Bij mij zijn ze er afgelopen donderdag uitgehaald.

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    uitgehaald?
    ik heb van die oplosbare...

Deel Deze Pagina