Oh oke.. Mijn inwendige hechtingen zijn wel oplosbaar, de uitwendige waren niet oplosbaar en zijn verwijderd. Ik had 6 uitwendige.
geloof niet dat ik uitwendige heb hoe lang blijven baby's trouwens ongeveer in maatje 56 hangen? Tygho heeft nu 50 maar heb leuke shirtjes gezien bij de prenatal (papa's kanjer en mama's kanjer) en die wil ik eigelijk wel bestellen...
buddy nieuws!! smsje van simone: er is nog geen verandering, ze krijgt straks nog een ctg. Verder moet ze afwachten, ze denkt zelf ook dat het pas morgen gaat gebeuren. zodra er iets veranderd smst ze weer! einde buddy nieuws!!
geen flauw idee...zal het straks eens meten. hopen dat ik dat in mn eentje kan pff die kleine van simone wil echt niet he
Wow nu al! Bij mij komen er zelfs nu nog hechtingen tevoorschijn! WHAHA MAar ze moesten ook wel speciale gebruiken ivm bloedingen die niet te stelpen waren ivm bloedplaatjes. (van die paarse) Maar het lijkt erop dat t nu de laatste zijn.
nou heb toch even gelegen.. niet echt geslapen maarja.. hechtingen die had ik ge oeg inwendig en uitwendig en eigen na 3 dagen al geen last meer van.. toen het merendeel er uit viel zeg maar t waren oplos bare jeukte het wel iets of wat en dat was na 1 week al.. ze waren er na 10 dagen allemaal uit.. en ik was echt open gescheurd van voor naar achter misschien hebben ze t te strak gehecht cynthia? over t spugen en krmapen ik geen 100% bv maar yorgos heeft welles krempjes asl ik bepaalde dingen eet ben ik nu dus achter dus ik moet ook uitkijken wat ik eet anders krijgt ie t weer
ja ik weet dus niet of mn hechtingen er nog inzitten hahaha...heb nog niet het lef gehad om te kijken Als ze te straks gehecht hebben heeft dat dan gevolgen voor de strakheid van het geheel zeg maar? Kelly...wil je niet meer dat soort dingen zeggen? ik heb al een week de neiging om mn vent te bespringen!
Thanks Mielenl, ja ik baalde er ook heel erg van dat de bv niet lukte. Ik blijk amper melkklieren te hebben (kreeg er met kolven in totaal nog niet 1 voeding uit) en Ben wilde ook niet goed toehappen. Heb de eerste week geprobeerd met kolven de boel op gang te brengen maar het werd helaas niet meer, word ik gekolfd heb heb ik hem toen wel met een vingerspuitje gegeven. Heeft hij in ieder geval iets binnen gekregen ervan. Fijn dat het bij jou inmiddels wel lukt! Ik vloei ook nog een klein beetje, soms 3 dagen niks en dan opeens wel weer. Het ruikt ook zo vreselijk blegh, voel me dan zo vies, douche ook 2x per dag nu. Hier geen hechtingen gelukkig. Buddy dat shirtje met papa's kanjer hebben wij ook in de kast liggen, ook maat 56 volgens mij maar daar past Ben voorlopig nog niet in. Maat 50 zit hem nu nog steeds ruim.
hoegroot is ben nu dan ongeveer? kheb ff gecheckt op de wc...uitwendige hechtingen heb ik niet maar inwendig voel ik nog een knoopje...
Meen je dat nou echt joh? Ik moet er echt nog niet aan denken hoor... Ben blij als ik s avonds in mn bed lig en alles is ook nog niet geslonken door de knip dus voor mij voorlopig nog niet hoor!
ooh dan zit er dus nog 1 cynthia.. trouwens ik heb mn vent al besprongen niet om julie lekker te maken hoor kelly heb jij dna nog steeds hechtingen?
jah helaas dus toch nog maargoed heb ik wel tijd om even een afspraak bij de dokter te maken hahaha ooooooooooooh cristel jij gemenerd...waarom zeg je nou zulke dingen! het is niet eerlijk...maargoed yorgos is natuurlijk ook al weer ruim 1,5 maand
hahaha kheb gewoon een gezond libido denkik...maar heb ook geen superzware bevalling gehad en heb mn eigen figuur ook al zo'n beetje terug en voel me super dus tja...al zou ik niet willen, mn mannetje zorgt er wel voor dat ik wel wil hahahahaha
Jeetje wel balen voor Simone! Lekker al die verhalen over die hechtingen Heb ik geen last van. Maar die snee in m'n buik is ook niet zo lekker
Ben is in lengte nog maar weinig gegroeid, vorige week zat hij nog op 48 a 49 cm, qua gewicht is hij wel behoorlijk gegroeid, zit inmiddels over de 6 pond. Volgende week moet ik naar het CB dus ben benieuwd wat zij ervan zeggen. Heb net iedereen die ik op mijn hyves heb ook uitgenodigd voor de hyves van Ben . Corina thanks voor de lieve krabbel!
Graag gedaan meis! Is wel leuk zo'n eigen hyves. Ik heb natuurlijk de babysite al, dus dan is het dubbelop. Heb er nu af en toe al moeite mee om hem up to date te houden
meiden..heb heel de dag al harde buiken... maar nu beginnen ze echt pijnlijk te worden en ze komen ook snel achter elkaar