het is behoorlijk pijnlijk..ben er nog niet achter hoe ik ze het beste kan opvangen. er zit nu steeds zon 3 of 4 minuten tussen, ze komen dus best snel achter elkaar en duren zon 40 seconden. zit ook al heel de dag op de wc
Jeetje arme simone. Dus nog geen nieuws. Zeg sabje ga je het zelf doen haha Kop op meid. Rustig blijven adem halen. En je goed concentreren. Hier wel al de hele avond en middag wat gerommel.... dus wie weet. Ik zei vanavond dat ik vandaag wel een mooie dag vond om te bevallen... hihi Maar goed ook om te beginnen. De wespen zijn inmiddels allemaal kapot. De verdelger is geweest en die heeft ze van kant gemaakt.
ohh sab wat spannend.. klinkt wel als echte weeen.. hoop dat alles doorzet.. Ook voor simone hoop ik dat het snel begint.. ze heeft al lang genoeg gewacht.
En dat vertel je ons nu pas Sab Klinkt wel als echte weeen! Hopelijk blijven ze om de 3/4 minuten komen, zodat je vk kan bellen. Of mag je gelijk naar ziekenhuis?
had heel de dag al gespannen harde buiken..maar niet pijnlijk ofzo..pas net een half uurtje geleden begon het toch wel pijn te doen.. en meteen al omde 4 minuten
ik niet die heb ik niet gehad namelijk.. simone wel bij esmee maar ja daar heb je nu ook niet veel aan.. Hoop dat het allemaal doorzet sab en dat jij en simoon samen bevallen vandaag of morgen (liever vandaag natuurlijk)
ik kon ze ook moeilijk opvangen, een hete douche of bad helpt wel wat en je rug laten masseren of tegendruk geven werkt ook wel.