Sab....zal wel net te laat zijn maar veel succes en maak er een mooie bevalling van. Je hebt er lang genoeg op moeten wachten. Ben benieuwd wat simone gaat doen. Hier gaat alles prima. Zit op een mega grote blauwe wolk. Tijn doet het ook super en was vanmorgen alweer gegroeid. Bv is volop op gang en Tijn drinkt in no-time 60cc naar binnen. Wil morgen even buiten een stukje met hem wandelen. Het is zo'n mooi weer. Ga even wat lezen. Kwebbel
Succes Sab! Je kunt het! Rugweeen heb ik ook gehad. Ik vond ze moeilijk op te vangen. Tegendruk geven helpt goed. Warme douche kon ik niet, want ik lag aan allerlei apparatuur
Hallo meiden, Sab: Heel veel succes (al zul je dit niet meer lezen). Zal wel leuk zijn als allebei de meiden tegelijk komen. Kelly?: Maak je niet druk om die operatie van Dano. Jamelia heeft een open-hart operatie gehad en heeft er niks van gemerkt. Geloof me... Dano heeft er helemaal geen last meer van over een tijdje, misschien de 1e paar dagen omdat het verse wond is, maar liever nu dan dat hij groter is en het zich wel kan herinneren. Miss: Ik had ook hechtingen... heb een week lang amper kunnen zitten. Gelukkig vielen ze er wel snel uit, heb alleen het idee dat er teveel gehecht is want krijg met moeite een tampon naar binnen (sorry voor de details) Vloeien viel hier nog wel mee, heb 1,5 pak nodig gehad, maar dat laatste halve pak meer uit voorzorg dan dat het echt nodig was. Met Jamelia gaat alles goed. Blijkt dat ze gisteravond de zuurstof weer hebben afgebouwd en tot nu toe gaat dat prima. Nog maar 1 echt dipje gehad. Verder drinkt ze in een mum van tijd 60 cc weg, terwijl eerder de 30 een heel groot drama was. Ze krijgt er wel 1 tablet nutrilon doorheen zodat het iets dikker word (ze is beetje gulzig met drinken) Het probleem van krampjes door kunstvoeding is onzin is ons gezegd. Krampjes komen door teveel lucht. Verder heeft Jamelia al vanaf haar geboorte kunstvoeding, en zover wij weten nooit geen krampjes gehad. Het kindje naast haar wat borstvoeding krijgt heeft er constant last van, dus dat zegt wel weer genoeg geloof ik. Liefs
Oeh Sab wat spannend, ga je Simone nog ff voor zijn . Rugweeen heb ik zittend onder de douche opgevangen, tot het te erg werd en niks meer werkte (maar toen was het al bijna klaar allemaal ). Oh ik lees dat je al naar het ziekenhuis bent haha, nou zet hem op!
go sab go sab.... ik weet oook dat rug weeen moeilijk zijn op te vangen... Maar goed die van jou is ook onderweg. En dan blijven er maar weinig dames meer over...
dag dames heb hier een ganse tijd geleden wat meegepost maar had daarna de energie niet meer om te posten.heb wel zeer veel meegelezen.wil jullie allemaal proficiat wensen met jullie kindjes. het zijn allemaal prachtige wezentjes. verder wil ik sab en simonne veel succes wensen.leef met hen mee,alles is nog zo vers he. hebben jullie ook zo momenten waarbij jullie zo verschrikkelijk emotioneel worden bij de gedachte aan jullie dikke buik?nochtans vervloekte ik die de laatste week enorm haha zat voor alles in de weg.maar het getrappel mis ik zo!
Wat is er lekker veel geschreven Hier dus een lang bericht van mij, met zo veel mogelijk reactie. Najet, wat een toestand met die aanrijding! Probeer het maar uit je hoofd te zetten, je hebt belangrijker zaken om je druk over te maken (en zo te lezen kan je man het wel regelen met de verzekering). En wat je zo beschrijft lijkt me wel je slijmprop. Bij mij kwam die er uit op de dag dat de bevalling begon, dus hopelijk betekent dit voor jou ook dat je snel je kleintje kunt vasthouden! Kellox: sterkte voor jou en Dano. Of misschien wel meer voor jou hij weet niet wat er gebeurt. En ik kan wel janken als ik eraan denk dat ze mn kleine Deane zouden moeten opereren Maar het komt vast en zeker helemaal goed met hem (en met jou ook ). Die 4 uur nuchter worden vast nog het moeilijkst voor hem Kun je hem een tijdje zoet houden met je pink? (die zal er daarna wel uitzien als een uitgedroogde rozijn, maar das voor een goed doel he) LaDi: wel lief, dat Ben alleen bij jullie in slaap wil vallen! Hier werkt dat ook het beste Deane valt meestal aan de borst in slaap. Dan laat ik hem nog even tegen me aan hangen (soms wordt hij weer wakker en wil hij verder drinken) en dan gaat hij zn wiegje in. Meestal gaat dat prima. Al vind ik het wel heeeeeel gezellig als hij tegen mn borst aan ligt. Daar heb ik wel een slapende arm voor over! Vandaag na zn badje heb ik hem een tijdje bloot tegen me aan gelegd (met een dekentje over hem heen voor de warmte). En dat blote lijfje is zo aandoenlijk . Ik kreeg er weer eens tranen van in mn ogen, hij kan me zo ontroeren. Met zn kleertjes aan lijkt hij al zo groot, vooral omdat hij ook heel sterk is (prenatal 56 is eigenlijk al te klein voor hem, maar volgens mij vallen die maten ook heel krap). Maar bloot is hij zon klein spartelaartje met een heel schattig hoofdje. En als zn haartjes nat zijn, krullen ze helemaal! (okee, ik ratel graag door over mn schatje, maar ik vind hem ook zooooooo ontzettend lief!) Corina: vervelend van Jochems krampjes. Die had Deane ook toen hij uit een flesje dronk.. dat ging veel te snel voor hem, zelfs als we na iedere paar slokken pauze hielden. Nu heeft hij er af en toe even last van, maar na een boertje of flink poepen is het wel weer over. Nikita: ach gut, moet die kleine Jari zo veel spugen? Hopelijk werkt die Nutriton echt goed voor hem en gaat hij ook gauw lekker groeien. Najet en Sab: ja, seks schijnt echt wel te helpen. Mijn vriend had er alleen geen zin in om het te doen met als doel de bevalling op gang te helpen. Ja daaahaag, dat doen we alleen voor de lol hoor! Ik moet zeggen dat ik er sinds de bevalling nog helemaal geen zin in heb gehad. Ik vloei nog een beetje en het voelt nog wat gevoelig van onderen (terwijl mn 3 mini-hechtingen al na een week eruit gehaald zijn). Maar ik heb er vooral geen enkele behoefte aan. Dat komt wel weer, lijkt me. Mielenl: wat lekker dat het zo goed klikte met je kraamhulp! Durf jij al na te denken over een tweede? 4cats: noelle is snel met lachen zeg! Ik reken erop dat ik zeker moet wachten tot hij 6 weken oud is, maar het kan dus ook al eerder?! Oooohh sab, dat klinkt wel als het echte werk meid! Ik hoop het zo voor je dat je meisje eraan komt! 42 weken is écht lang zat. Je zult dit vast niet meer lezen (in elk geval niet voor de bevalling) maar ik denk aan je. Rugweeën opvangen ging bij mij het beste door flink tegendruk te geven (tot ik persdrang kreeg, toen kon ik niets verdragen op mn rug) en door onder een warme douche te gaan zitten. (oh, ik zie nu dat je al naar het ziekenhuis bent . Ik duim voor jullie!) Tearke: gefeliciteerd met je zoontje. Ik ben ook enorm emotioneel over van alles die hele zwangerschap is voorbij gevlogen, ik was voor mijn gevoel net aan het idee gewend en toen kwam de kleine man al.
Ahhh tearke...wat een schatje! O ja Bri...Het is inderdaad mijn slijmprop...bij mijn eerste bevalling verloor ik het ook net ervoor...dus wie weet Succes met de bevalling sab! en nu mag ik... en nu mag ik... liefs Najet
Tearke, jij hebt ook al zo'n schatje! mooi kereltje hoor. Najet: ik hoop het voor je. Ook jij hebt lang genoeg gewacht, toch? Dus ja hoor: nu mag jij!
Ik ga maar 's m'n bedje opzoeken. Deane ligt er vanaf acht uur in, waarschijnlijk wil hij over een uurtje of zo wel weer aan de borst. Dan kan ik mooi nog een uurtje slapen voor hij zich meldt. En dan hopen dat hij eens een keer wat langer doorslaapt dan de drie uur die hij me tot nu toe gunt 's nachts...
Update van Simone op d'r site: (omdat Sab nu zelf ook bezig is, doe ik het ff ) Nog geen babynieuws! Ze heeft wel wat rugweeen. Ze baalt van ziekenhuispersoneel, ze word aan d'r lot over gelaten! Ze heeft net als CTG gelegen en er was weeen activiteit te zien, dus misschien dat het vannacht gaat gebeuren!
dames ik laat jullie,ga net als bri bijna mijn bed in.hier moet ons ventje wel eerst gegeten hebben want de papa slaapt van zeven uur(die moet er om twaalf uur weer uit)dus eten doen we beneden ik ga al duimend slapen voor de dames die gaan bevallen! groetjes allemaal!
oh ik zie dat Corina al een update heeft gegeven hier over Simone, en ik lees dat sab nu ook bezig is! Hoop dat allebei een voorspoedige bevalling hebben, want ze hebben er zoooo lang op moeten wachten!
Wow, ben ff offline en zie dat er meteen van alles gaande is! Sabjuh EINDELUK! haha Zet m op meis! Je kan t! Ik vond bij de rugweeen ook fijn om tegen mijn mannetje aan te leunen/hangen. (zittend) En hij moest dan flink tegendruk geven. Simone en Sabje; ZET M OP LADIES! You can do it! Blijft spannend steeds zeg! hihi Tearke; wat een lekker ventje zeg! De april meisjes hebben genoeg Casanova's voor t uitkiezen straks! Whaha Cynthia; kun je nou al niet meer wachten? Hete tante dat je d'r rondloopt! Ik durfde er niet eens aan te denken met dat beurse gevoel en al die hechtingen. Maar onze tijd is vanaf dit weekend aangebroken! whaha