Ja erg he! Volgens mij is vandaag de laatste eruit gegaan. HOERA! Had v die blauw/paarsige die kunnen wel 8 weken blijven zitten als je pech hebt.
@ Bri; ik snap heeeeelemaal wat je bedoelt, ik vind dat blote lichaampje ook zooooooo schattig. Vooral met een luiertje aan. Dan is t echt zo'n ieniemienie poppetje! Zou m dan t liefst helemaal fijnnknijpen, haha maar dat doen we maar niet he!
Nou simone.... het zit haar ook niet mee.... Straks heeft sab haar kleine nog eerder dan simone.Maar goed maakt ook niet uit. Ze komen er allebei wel uit. Ja najet jij mag nu... maar mag ik dan ook snel bevallen. BEn het ook helemaal beu... hihi Zo wat een mooie foto's ben er gewoon jaloers op. hihi ik wil ook die kleine knul vast houden. Zo ik ga straks ook lekker op bedje. Dus hopelijk hebben we morgen weer 2 mama's erbij. Kom op dames jullie kunnen het
Hoi lieverds! Vannacht om 1:50 isdan eindelijk onze Daimy Amina geboren! Na een heel snelle maar zware bevalling gehaald met de vacuum , en ze had int vruchtwater gepoept dus we moeten 1 of 2 daagjes blijven. Ze is zo mooi! 4194 gram en 53 cm, flinke dame dus. En ze houd ons nu al uren wakker hihi .simone smste die had 4 cm en ze hadden de vliezen gebroken, dus afwachten nu!
GEFELICITEERD SAB!!! En wat een prachtige naam...Geniet er maar lekker van je hebt lang genoeg moeten wachten meid! Liefs Najet
Simone is om 5:06 bevallen van luna! 3170 gr alles gaat goed! Goed he op dezelfde dag! Www.lunakools.babysite.nl komen snel foto's op. Simone van harte!
Nou super simone en sabje.... allebei twee prachtige dochters.... heerlijk geniet er maar lekker van. Zo hier zijn we ook weer een nacht verder.... denk ook gewoon dat het straks ook 42 weken wordt.... Maar goed we wachten het wel gewoon af. Maandag zullen we weer naar de vk moeten voor controle
Jij ook gefeliciteerd Simone met jullie dochtertje!!! ( niet dat je dit nu leest)... Jij hebt nog even Joyo...ik mag eerst hahahahahaha Liefs Najet
Sab en Simone: GEFELICITEERD MET JULLIE MOOIE DOCHTERS! Geniet er lekker van meiden, jullie hebben er zooooo lang op moeten wachten!
JA jij mag van mij eerst..... maar als je maar niet tot 42 weken wacht. Want dan wil ik wel graag eerst bevallen najet
** Buddynieuws ** Heb sms van Simone gehad Simone is om 5.06 uur bevallen van Luna. Het verloop was wat minder, maar dat zijn we al vergeten! Ze weegt 3170 gram. En 't gaat goed ** Einde buddynieuws ** Simone, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Eindelijk is ze er dan! Geniet er maar lekker van! Hoop dat je weer snel naar huis mag
Oeps, zag dat Sab het al geplaatst had! ( ) Sab, jij ook van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! Balen dat het niet zo fijn verlopen is. Het is idd een hele dame hoor! Volgens mij de zwaarste tot nu toe. Ben benieuwd naar jullie kleine meid!
Sab: Hartelijk Gefeliciteerd met Daimy Simone: Hartelijk Gefeliciteerd met Luna. Geniet ervan meiden, jullie hebben lang genoeg moeten wachten. Wij wensen jullie heel veel plezier en alle geluk samen. Liefs