April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    **inbraak**

sab en simone eindelijk zijn jullie 2 wondertjes er! En dan ook nog op dezelfde dag geboren... bijzonder hoor.

nu lekker gaan genieten he !
    Nog maar een paar april mama's te gaan!

**uitbraak**

2. Anique

Anique Niet meer actief

Sab en Simone van harte gefeliciteerd met jullie dametjes! Jullie hebben er ook wel echt lang op moeten wachten! Geniet ervan!

Pff.... ik hoop niet dat onze baby zolang nog op zich zal laten wachten.... ach wat zeur ik ook eigenlijk... kan nog maximaal 2,5 week duren.. eigenlijk ook niet eens zo heel erg lang meer. :(
    Ik vind het wel een apart idee hoor dat het nu elk moment zou kunnen beginnen.

Er zijn niet veel dames meer over die nog moeten... ben benieuwd wie de volgende zal zijn.....

3. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    De verloskundige is net langs geweest. Ben idd vruchtwater aan het verliezen. Nu hopen dat het binnen 24 uur vanzelf op gang gaat komen, anders morgen even langs het ziekenhuis. Wordt het dus toch geen mei voor mij :D .

4. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Nou booky kom op.... hopelijk duurt het nu ook niet meer zolang.

5. Anique

Anique Niet meer actief

Booky zal dus misschien wel eens de volgende kunnen worden :) Spannend!

Ik moet vandaag ook naar de verloskundige.. eens kijken of de baby al iets verder is ingedaald, was de vorige keren al wel ingedaald, maar nog "beweeglijk in het bekken", ben benieuwd of ie nu vast zit....

Even een vraagje voor de bevallen dames, zat jullie baby al vast in het bekken toen jullie weeen kregen? Of ook nog "beweeglijk"...

6. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Lang verwacht, eindelijk gekomen: de dochters van Sab en Simone :)!

Sab van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Wat fijn dat het zo snel gegaan is allemaal. Hopelijk mogen jullie snel naar huis! Inderdaad een flinke dame maar dat mag ook wel na 42 weken!

Simone ook jij van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Wat goed zeg allebei die late dames op dezelfde dag geboren :D!

Booky hopelijk hoef jij ook niet te lang meer te wachten!

7. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Anique bij mij zat hij al een paar weken vast, maar dat zegt volgens mij niks hoor.

8. Anique

Anique Niet meer actief

Ok.. hihi.. ik probeer steeds naar tekenen te zoeken dat het baby'tje snel zou kunnen komen... maar ik moet gewoon geduld hebben.. weet ik ook wel :rolleyes:

9. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Nee dat zegt niks... onze beeb was al met ..... ff denken. een week of 35 ingedaald. Maar ja ik loop ook nog steeds. Dus het zegt niks. En een ander die begint met weeen. En dat zijn eerst indalingsweeen en dat zet meteen verder door

10. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Probeer ook iedere keer aanknopingspunten te zoeken. Maar ik geef de moed onderhand eens op.
    :cry:
    Het wordt gewoon over 14 dagen pas... denk ik :cry: :evil:

11. Anique

Anique Niet meer actief

Hihi..en wij zijn de uitgerekende datum nog niet eens gepasseerd ;)

12. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Nee precies dus kun je nagaan wat die dames hebben die overtijd lopen.

Maar beetje hoop blijven we wel houden. Bij onze 1e dochter zijn de weeen begonnen precies met 40 weken. En uiteindelijk is ze een dag later geboren. Dus het kan nog steeds voor mij hoor

13. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    YES! Wat ontzettend grappig dat jullie dames op dezelfde dag geboren zijn!

GEFELICITEERD MET DAIMY (Sab) en met LUNA (Simone)

Kan niet wachten op de foto's! ;)
    En wat een mooie namen allebei zeg! haha had ze toevallig beide op t 'meisjes' lijstje staan! :)

14. BoGi

BoGi Actief lid

2 sep 2007
    148
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Friesland
    Tja aan de ene kant zeuren we misschien een beetje omdat we nog niet eens uitgerekend zijn.
    Maar nu het clubje steeds kleiner wordt wil ik ook zo graag.
    En hoe meer er bevallen hoe liever ik het wil hahaha.
    en vooral als je dan al die foto's ziet van al die schatjes en de verhalen hoort van de meiden die al zijn geweest....
    Ach we zien het wel wanneer het komt.
    Maar voor mij geldt liever vandaag dan morgen ;)

15. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Ja bogi dan ben je niet de enige.... wat had liever nog gister. Maar vooruit geef hem ff tijd dus dan maar vandaag en anders morgen mag ook.

Mijn mannejte baalde al. Die heeft vanaf morgen 14 dagen vakantie ( hij zit in het onderwijs). Dus die mist straks 2 dagen. En morgen heeft hij maar een halve dag... dus die baalde al... haha.

16. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Ga ff de was controleren en nog ff de troep van onze dochter opruimen.

Kan ik straks ook nog ff zitten. Want heb al weer olifanten enkels...

17. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    @ Bogi, kan t me helemaal voorstellen! vooral als je hier de ene na de andere baby voorbij ziet komen! ;)

Dano update: Hij wordt volgende week al geopereerd! :confused:
    Shit, als ze zeggen over een paar weken verwachtte ik niet a.s week al! ;) Maar het kan ook maar beter zsm voorbij zijn.
    Moet hem donderdag al brengen, en vrijdag pas geopereerd, en daarna ook nog in ieder geval 24 uur! dus daar gaan we weer. Ziekenhuis lijkt mijn thuis wel zo onderhand haha!

18. Anique

Anique Niet meer actief

Hihi... tsja, maar ja was wel te verwachten dat ik bij een van de laatsten zou horen.. en ik vind het idee van een mei-baby'tje ook wel leuk hoor.... Oh ja.. en liever niet op 30 April.... zouden jullie wel op koninginnedag willen bevallen...?

19. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    jeetje kel wat snel al. Lijkt me zo moeilijk. Maar komt allemaal wel weer goed. Voor je het weet kijk je er al op terug.

20. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Kelly jeetje wat snel al! Nou hopelijk kom je daarna een heleboel jaren niet meer terug in dat ziekenhuis (of een ander ziekenhuis :)).

Deel Deze Pagina