April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anique

Anique Niet meer actief

Kelly.. spannend hoor, zo'n klein mannetje al onder het mes... maar inderdaad dan is het ook wel weer lekker snel voorbij, des te eerder is hij weer lekker thuis aan het herstellen.

2. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Jeetje Kelly das inderdaad wel heel erg vlot. Pff heftig hoor maar goed wat jezelf ook al zegt dan is het allemaal wel weer lekker snel voor bij!

3. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Sab en Simone van harte met jullie meiden.

Kwebbel

4. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Ja precies, en anders loop ik er al die weken al tegen aan te hikken. Vind het alleen wel een eng idee een narcose voor een kindje wat nu pas bijna 7 pond is. Maar ze zullen daar wel weten wat ze doen lijkt me.

5. Anique

Anique Niet meer actief

Laat ik ook maar eens iets nuttigs doen, ben niet vooruit te branden vandaag... pfff... Maar eens even douchen en dan maar eens zien waar ik daarna nog de puf voor kan opbrengen.. moet nog eigenlijk wel wat strijken en ook nog stofzuigen... De nesteldrang is hier nog steeds ver te zoeken hoor (komt ook niet meer denk ik helaas :cry: )

6. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    whaha die nesteldrang is er bij mij ook nooit meer van gekomen! ;)
    Misschien als ik niet zo vroeg bevallen was, maar ja, heb ik wel een goede smoes toch! haha

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    zo daar was ik ook weer.
    had visite en daarna mn mannetje lekker gebadderd, gevoedt en weer in bedje gelegt.

hier lag mn ventje al een paar weken vibi.

mn eetlust begint ook weer terug te komen hahaha
    het is maar goed dat ik koninginnedag ga shoppen want mn eigen broeken passen niet meer :cry:

8. BoGi

BoGi Actief lid

2 sep 2007
    148
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Friesland
    Jeetje Kelly, spannend meid!
    Laten we hopen dat ze het probleem snel en pijnloos kunnen verhelpen en dat die kleine man van jullie er geen last (meer) van heeft.

9. Anique

Anique Niet meer actief

Ik vind het ook een goede smoes Kelly.. haha :)

Ik heb inmiddels wel het hele huis al een keertje grondig opgeruimd en schoongemaakt hoor sinds ik met verlof ben (het huis is nog nooit zo goed schoon geweest) .. maar ja, nu moet ik het ook een beetje bij gaan houden he?
    Zeker met die twee katten moet ik wel eigenlijk om de dag echt overal even stofzuigen...

Nou en nu ga ik me ECHT douchen!

10. BoGi

BoGi Actief lid

2 sep 2007
    148
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Friesland
    Hahahaha, 30 april, tja.
    Ik ben uitgerekend op die dag en roep al vanaf het begin af aan dat ik NIET op die dag wil bevallen.
    Ten eerste ben ik absoluut niet koningsgezind dus heel die koninginnedag zegt me niets. (behalve dan dat je een dag vrij hebt ;) )
    En ten tweede is mijn schoonmoeder dan jarig...
    Wil niet elke keer ook op visite moeten als je eigen pukkie jarig is.
    Lijkt me voor later ook niet leuk, moet je naar oma op je verjaardag.
    Ze heeft zelf gezegd: kan me geen mooier kado voorstellen, das ook wel weer zo, maar heb het toch liever niet.

Voor de rest maakt het me helemaal niets uit wanneer ons drommeltje van plan is te komen..... (als het maar niet te lang meer duurd, ben zooooo nieuwsgierig)

11. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    @ bookie, spannend meis, kan dus elk moment beginnen.. :D

12. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Ja dat riep ik ook. Maar vind het ook wel leuk. Je bent altijd vrij en iedereen heeft in principe ook altijd vrij. Dus ja sta er niet afwijzend tegen over.

Ja kel... is wel snel. Maar ja beter zo dan anders om.
    Succes en knuffel voor de kleine jongen.

ZO heb ff gedweild stofzuigen had ik vanmorgen al gedaan. En de was was nog niet helemaal droog. Dus heb wat droog was al opgevouwen. Dus ga nu ff lekker zitten. Lekker ff die rust

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    pfff tis hier ook net of er een bom ontploft is..
    gister alles opgeruimd en nu alweer... :rolleyes:

14. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Erg is dat he.... gelukkig hier niet kan er nu erg slecht tegen tegen rommel en rotzooi... hihi
    Nou ga ik echt ff plat
    houdoe

15. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    'Mijnes' heeft tijdens de zwangerschap nooit vibi gelegen, alleen maar bibi en tussendoor zelfs nog bbbi en toch met 40+2 bevallen. Zegt dus ook niet alles. Verder hier nooit nesteldrang gehad, en al heleaal geen voortekenen. Gewoon met 40w1d begonnen en een dag later die kleine. Ik dacht juist altijd dat ik zeker de 42 weken zou halen...

Kelly: hopelijk kun je dit hoofdstuk snel achter je laten! Ik kan me voorstellen dat je er behoorlijk nerveus over bent. Het komt allemaal goed!

16. Najet

Najet Actief lid

21 dec 2005
    363
    1
    0
    Den Haag
    Wat een nare gedachte kelly zo'n klein ukkepuk onder het mes..brrr...sterkte en ik hoop dat ie niet veel pijn zal hebben!

booky ik denk dat je inderdaad de volgende bent! en daarna ik...en daarna ik.... :oops:

Liefs Najet

p.s. ik zou er ook niet aan moeten denken om op 30 april te moeten bevallen ( niet dat ik daar wat voor het zeggen heb)

17. Anique

Anique Niet meer actief

Nou, ik kom net bij de verloskundige vandaan, en de baby ligt nog steeds mooi ingedaald, en het hartje deed het gelukkig nog als een trein :)

Verder heb ik een afspraak moeten maken in het ziekenhuis voor de "41-weken-controle" dan gaan ze een hartfilmpje maken van de baby en waarschijnlijk een echo om te kijken of de baby het nog fijn heeft daarbinnen.... nou hopelijk meld de baby zich daarvoor al en kunnen we die afspraak lekker afzeggen :p ;)

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    zoooooooooo ben ik ook weer..
    ff lekker wezen wandelen, paar kleine boodschapjes gedaan :)
    Tygho ligt nu lekker te slapen in de kinderwagen nog.
    zal dalijk wel komen voor zn flesje :)

19. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Wow kelly wat snel zeg. Heel veel sterke meid. Ik hoop dat de kleine Dano er weinig tot geen last van heeft.

20. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    lekker miss... dit heerlijke weer.

Ben wel jaloers ik wil ook... haha

Nou rommelt het hier al wel de hele middag.

Deel Deze Pagina