Op simone de babysite staan prachtige foto's van haar dochtertje Luna. Ze is echt een plaatje hoor simone
Sab en Simone: heeeeeeeeeel erg gefeliciteerd met de geboorte van Daimy en Luna!! Het is jullie zo gegund... en wat een solidariteit zeg, dat jullie op elkaar gewacht hebben en de meiden nu op de zelfde dag jarig zijn. Geniet ervan! (en sab, misschien was je liever naar huis gegaan, maar laat je maar lekker verwennen in het zkh)
ja hoorrrrrrr daar zijn ze dan! @ sab en partner gefeliciteerd met jullie dochter daimy! @ simone en partner en esmee gefeliciteerd met jullie dochter en zusje luna! Lekker genieten nu meiden, jullie hebben er zoooooo lang op moeten wachten!
nieuwbakken mama's.. misschien een goeie tip: Bij trekpleister hebben ze momenteel grootverpakkingen billendoekjes van de pampers in de aanbieding. 9x72 doekjes (pampers fresh baby) 9x63 doekjes (pampers sensitive) voor.......... jawel 14,50!
hihi lief! ik heb trouwens mijn bevallingsverhaal (uitgebreider dan op de babysite) bij "de bevalling" gezet...voor de liefhebbers
ben deze morgen ook gaan wandelen.met dit mooie weertje probeer ik regelmatig buiten te komen.doet ons kleine ventje en zijn mama deugd hebben jullie ook het probleem dat jullie totaal geen zin in eten hebben?pffff ik moet me forceren om iets te eten.voel me anders nochtans goed
mooi bevallingsverhaal oOMissCOo, je weet het je wel allemaal heel precies te herinneren zeg! maar waarschijnlijk heb je het verhaal ook al wel een paar keer "moeten" vertellen..?
Vraag me trouwens af of ik misschien een blaasontseking heb, als ik goed uit moet wil plassen, dus een beetje "doordruk" aan het einde doet het best pijn onderin m'n buik, verder nu de hele tijd een soort heeeeeeeel lichte menstruatie-achtige pijn en toen de verloskundige vandaag voelde of het hoofdje goed was ingedaald deed dat drukken van haar daar ook een beetje pijn... zou dit een blaasontsteking kunnen zijn?
ik heb het allemaal ook heel bewust meegemaakt...er zijn weinig dingen die ik me niet meer herinner haha. alleen de pijn ben ik alweer vergeten
bij blaasontsteking heb je meestal ook heeele donkere urine..maar ik had dat aan het eind van de zwangerschap zowieso al. Als je twijfelt kun je toch zo even een potje urine inleveren bij de huisarts omte laten testen?