April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    oef dacht al dat ik een eetprobleem kreeg hahaha
    ben normaal gezien een echte bourgondier maar nu moet ik er niet aan denken!
    ach ja goed voor ons kilootjes hihi
    onze jurre heeft zonet zijn ganse flesje volledig uitgespuugd,zo een half uur geleden
    en nu laat hij zich al weer horen van de honger.zou ik hem nu opnieuw een flesje geven?

2. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Emmetje wat een verhaal zeg. Fijn dat uiteindelijk toch alles goed is gegaan en bovenal onwijs gefeliciteerd met je dochtertje Quinty Alysha.

Hier is trouwens de eetlust ook ver te zoeken. Zet mezelf echt tot eten want dat heb ik toch echt nodig met bv.

3. Najet

Najet Actief lid

21 dec 2005
    363
    1
    0
    Den Haag
    Gefeliciteerd emmetje met je dochtertje!

Liefs Najet

4. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Emmetje gefeliciteerd!

5. Anique

Anique Niet meer actief

Gefeliciteerd Emmetje! Geniet van je dochtertje :)

6. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Emmetje gefeliciteerd met jullie dochtertje! Wat naar dat je zo'n zware bevalling hebt gehad, maar nu lekker genieten!

7. Bri

Bri Niet meer actief

Emmetje, gefeliciteerd met je dochter! Klinkt als een heel zware bevalling, maar zo te lezen was ze het meer dan waard.

Heeft iemand nog iets van samantha gehoord? Die was een paar dagen geleden toch ook al begonnen met weeën en zo?

8. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Emmetje van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje!!

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Emmetje van harte met de geboorte van jullie dochter!!

10. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Hey bedankt allemaal! Wij nog int zh, daimy is nog wat misselijk van t vruchtwater en de vacuum. Verder gaat t goed, tis echt een wondertje. Zo mooi,zal snel foto's plaatsen.echt aant genieten!

11. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    emmetje en simone gefeliciteerd met jullie dochters! geniet er van meiden..

sab jou had ik al gefeliciteerd ;) ben nieuwsgierig naar mn schoon dochter :p

trouwens emmertje je dochtertje is lang zeg

12. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Goede morgen allemaal,

Nou het rommelen heeft hier niet door gezet. Dus weer een dag en nacht voorbij.

Maar goed we zullen niet klagen.... ben officieel nog niet uitgeteld.

Zo vandaag geen plannen. Straks een klein beetje hier opruimen. En dan vanmiddag ff een paar boodschapjes doen voor het weekend.

Ga ons even aankleden. tot straks een keer

13. kili

kili Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,

Emmetje: gefeliciteerd met je dochter !

Hier is alles nog rustig.
    Heb nu ook wel zoiets van: Ik wil mijn kleine ook ! ( maar goed, daar hebben er meer last van zag ik :)

Iedereen een fijne dag weer !

Liefs, Kili

14. Anique

Anique Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal,

Ik zit aan m'n ontbijtje, ga zo even m'n urine laten testen op blaasonsteking. Verder gaat het slapen hier gelukkig nog steeds best wel heel goed, hoe is dat bij jullie?
    Ik heb alleen wel dat mijn rechterarm steeds gaat slapen, dat is best irritant.. maar ja.. als dat het enigste is dan mag ik niet klagen he?

15. Niet meer actief

Emmetje: Hartelijk Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!
    Geniet er lekker van!

Nou meiden, als de laatste bevallen is zullen jullie me waarschijnlijk niet meer weer zien...
    Ik trek het momenteel gewoon niet en volgens het ziekenhuis moet ik echt wat tijd voor mezelf gaan nemen.
    Dus zodra de laatste baby er is gaat de comp een tijdje uit.

Ik denk, zeg het vast, zodat jullie op de hoogte zijn.

Liefs

16. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Ja soms heb ik nachten dat ik heel goed slaap. Maar ik was vanmorgen al om half 6 wakker... had ik trouwens bij de vorige zwangerschap ook.... Maar dagen voor de bevalling dat mijn biologische klok anders begint te draaien. S'avonds laat in bed pas tegen 1 uur slapen en s'morgen rond half 6 al wakker worden. En dan een beetje rommelig slapen.

Ja Kili je bent niet de enige... ik wil hem onderhand ook wel eens zien. Ben zo nieuwsgierig naar hem........ we weten al wat het wordt.

17. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Ja angel dat begrijpen we ontzetend goed hoor meid.

Het lijkt me ook een hele opgave hoor. Mijn complimenten voor de dames die iedere dag naar het ziekenhuis rijden.

18. Niet meer actief

Aan de arts te horen zal ze nog wel een tijdje moeten blijven, en we zijn nu al helemaal kapot, dus het wordt inderdaad tijd voor wat rust.

19. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Je hebt groot gelijk hoor... En niemand zal je niet kwalijk nemen

20. Anique

Anique Niet meer actief

Heel verstandig hoor, je moet precies doen waar jij je goed bij voelt.. en als er al iemand iets van mag zeggen, dan ben ik het zeker niet, heb het april-mamma's-topic ook zwaar verwaarloosd een hele poos... tsja, soms staat je hoofd er gewoon niet naar of heb je er gewoon absoluut geen tijd/puf voor... kan het heel goed begrijpen!

Deel Deze Pagina