oef dacht al dat ik een eetprobleem kreeg hahaha ben normaal gezien een echte bourgondier maar nu moet ik er niet aan denken! ach ja goed voor ons kilootjes hihi onze jurre heeft zonet zijn ganse flesje volledig uitgespuugd,zo een half uur geleden en nu laat hij zich al weer horen van de honger.zou ik hem nu opnieuw een flesje geven?
Emmetje wat een verhaal zeg. Fijn dat uiteindelijk toch alles goed is gegaan en bovenal onwijs gefeliciteerd met je dochtertje Quinty Alysha. Hier is trouwens de eetlust ook ver te zoeken. Zet mezelf echt tot eten want dat heb ik toch echt nodig met bv.
Emmetje gefeliciteerd met jullie dochtertje! Wat naar dat je zo'n zware bevalling hebt gehad, maar nu lekker genieten!
Emmetje, gefeliciteerd met je dochter! Klinkt als een heel zware bevalling, maar zo te lezen was ze het meer dan waard. Heeft iemand nog iets van samantha gehoord? Die was een paar dagen geleden toch ook al begonnen met weeën en zo?
Hey bedankt allemaal! Wij nog int zh, daimy is nog wat misselijk van t vruchtwater en de vacuum. Verder gaat t goed, tis echt een wondertje. Zo mooi,zal snel foto's plaatsen.echt aant genieten!
emmetje en simone gefeliciteerd met jullie dochters! geniet er van meiden.. sab jou had ik al gefeliciteerd ben nieuwsgierig naar mn schoon dochter trouwens emmertje je dochtertje is lang zeg
Goede morgen allemaal, Nou het rommelen heeft hier niet door gezet. Dus weer een dag en nacht voorbij. Maar goed we zullen niet klagen.... ben officieel nog niet uitgeteld. Zo vandaag geen plannen. Straks een klein beetje hier opruimen. En dan vanmiddag ff een paar boodschapjes doen voor het weekend. Ga ons even aankleden. tot straks een keer
Goedemorgen allemaal, Emmetje: gefeliciteerd met je dochter ! Hier is alles nog rustig. Heb nu ook wel zoiets van: Ik wil mijn kleine ook ! ( maar goed, daar hebben er meer last van zag ik Iedereen een fijne dag weer ! Liefs, Kili
Goeiemorgen allemaal, Ik zit aan m'n ontbijtje, ga zo even m'n urine laten testen op blaasonsteking. Verder gaat het slapen hier gelukkig nog steeds best wel heel goed, hoe is dat bij jullie? Ik heb alleen wel dat mijn rechterarm steeds gaat slapen, dat is best irritant.. maar ja.. als dat het enigste is dan mag ik niet klagen he?
Emmetje: Hartelijk Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Geniet er lekker van! Nou meiden, als de laatste bevallen is zullen jullie me waarschijnlijk niet meer weer zien... Ik trek het momenteel gewoon niet en volgens het ziekenhuis moet ik echt wat tijd voor mezelf gaan nemen. Dus zodra de laatste baby er is gaat de comp een tijdje uit. Ik denk, zeg het vast, zodat jullie op de hoogte zijn. Liefs
Ja soms heb ik nachten dat ik heel goed slaap. Maar ik was vanmorgen al om half 6 wakker... had ik trouwens bij de vorige zwangerschap ook.... Maar dagen voor de bevalling dat mijn biologische klok anders begint te draaien. S'avonds laat in bed pas tegen 1 uur slapen en s'morgen rond half 6 al wakker worden. En dan een beetje rommelig slapen. Ja Kili je bent niet de enige... ik wil hem onderhand ook wel eens zien. Ben zo nieuwsgierig naar hem........ we weten al wat het wordt.
Ja angel dat begrijpen we ontzetend goed hoor meid. Het lijkt me ook een hele opgave hoor. Mijn complimenten voor de dames die iedere dag naar het ziekenhuis rijden.
Aan de arts te horen zal ze nog wel een tijdje moeten blijven, en we zijn nu al helemaal kapot, dus het wordt inderdaad tijd voor wat rust.
Heel verstandig hoor, je moet precies doen waar jij je goed bij voelt.. en als er al iemand iets van mag zeggen, dan ben ik het zeker niet, heb het april-mamma's-topic ook zwaar verwaarloosd een hele poos... tsja, soms staat je hoofd er gewoon niet naar of heb je er gewoon absoluut geen tijd/puf voor... kan het heel goed begrijpen!