@ anique: slapen gaat bij mij ook een stuk beter sinds de laatste tijd. Ik sliep halve nachten niet, maar nu ben ik zo moe, dat ik veel slaap. @ angel: Logisch dat je voor jezelf kiest ! Het is ook niet wat een kleine in het ziekenhuis ! Een tijdje geleden vertelde je dat ze moeilijk deden van maatschappelijk werk (?) met de reiskostenvergoeding uitbetalen. Gaat dit nu wat beter ? @joyo: Ah, nog een jongen. Het zijn er deze maand wel veel hihi. Wij weten nog niet wat het wordt. ( bewust, anders weet iedereen het, en dat wilde ik zelf niet, eigenlijk zelfbescherming dus) Kom straks nog wel even kijken. Liefs, Kili
Ja we weten het wel bewust. We hebben al een dochter. Dus het is dan makkelijker als je nieuwe dingen wil kopen. En voor de verkoop op MP alleen loopt dat echt heel erg slecht. Dus die kleertjes heb ik nu aan een collega gegeven. Die heeft een dochter die een half jaar jonger is dus die kan nu veel kleding van haar aan. Dus ik kon een compleet nieuwe garderobe aanschaffen. Maar had ook nog veel neutrale kleertjes dus heb tot en met maat 68 al heel erg veel.
heyyyyyyyyy meiden sab simone emmetje van harte gefeliciteerd met jullie meiden, sab en simone hoe krijgen jullie het voor elkaar om toch op dezelfde dag te bevallen hahahahaha @angel4life gelijk heb je meid het is ook allemaal niet niets je meissie is al een paar maanden en nog is het bedje thuis leeg, neem lekker tijd voor jezelf hier alles goed echt druk eeeeennnnnnn me naam is aangepast he groetjes mamaatjevan5
Hoi Meiden, Nou ik ben er ook maar ff.. Heb niet teruggelezen ook.. Ben nog erg snel moe, en heb weinig puf om uitgebreid te computeren.. Met Wayne gaat het goed. Hij groeit als kool, en het is een heerlijk ventje.. Ik zal zo gelijk ff wat foto's in mijn album zetten.. Hij gunt ons gelukkig ook wat meer nachtrust.. We komen nu weer aan nachten van 7/8 uur.. Echt lekker.. Gisteravond heeft hij om 22u een fles gehad, 120cc, en daarna heeft hij tot 5u geslapen.. Lekker hoor.. En vanmorgen om 8.30 had meneer weer trek in een fles.. Op dit moment ligt hij lekker te slapen.. Straks gaan we voor eht eerst op visite bij mijn ouders.. Mijn moeder is jarig, die wordt vandaag 60. We gaan daar ff een uurtje heen. Gister hebben we al ff gewandeld buiten, een rondje van 10 minuten, maar wel erg lekker om buiten te zijn.. Nou ja.. Iedereen die inmiddels bevallen is, gefeliciteerd..En iedereen die nog moet, succes! Groetjes
Emmetje gefeliciteerd met je dochter!! Erg leuke naam ook trouwens! Balen dat je zo'n zware bevalling gehad heb. Geniet nog maar even lekker van je kraamtijd, laat je maar lekker verwennen hoor! Sharon, ik begrijp je heel goed! Je ziet al dat goede babynieuws voorbij komen en zelf heb je thuis nog niets. Vind het al heel knap dat je al die tijd veel online ben geweest. Is niet de bedoeling dat je straks op instorten staat. JE moet weer goed en sterk in je schoenen stan ,als je meisje naar huis komt! We zullen je dat echt niet kwalijk nemen hoor! Dikke knuffel voor je meis! Ingrid, drink Wayne al zoveel? Jochem drinkt dit nu pas! En hij is al 3,5 week! GEfeliciteerd met je moeder trouwens Nathalie, is ff wennen aan je naam!
Hallo dames! Wat een heerlijk weertje he? Of is het bij jullie niet zo lekker? Ik ben naar de huisarts geweest om urine in te leveren om te kijken of ik blaasontsteking heb....moest dus eigenlijk ochtendurine zijn... tsja, dat wist ik niet, nou ja hopelijk maakt het niet zoveel uit, mag om 2 uur bellen voor de uitslag. @Corina : bevalt de baby-kamer goed? We hebben namelijk toevallig dezelfde meubeltjes
Ja dan hadden ze dat toch even moeten zeggen dat het speciaal ochtend urine had moeten zijn. Wel ja als ze het nu ook kunnen aflezen is het ook goed he...
hallo hallo! hier is net het cb geweest. Tygho weegt nu al 3810 gram!(bij de geboorte was hij 3530) hij mag nu ook al naar de 120cc voeding, in de hoop dat hij wat langer dan 3 uur tussen de voedingen red. Sharon, heel begrijpelijk hoor dat je die keuze maakt. vind het ook al knap dat je al die tijd nog zo vaak online bent geweest. Hier is het ook heeel lekker weer, Tygho staat in de kinderwagen buiten en ik maak me zo een kopje thee en plof er lekker bij met een tijdschriftje!
Anique, de babykamer bevalt prima hoor! Eén klein nadeel, je ziet op dat donkere werkelijk alles. Je ziet er heel snel vette vingers op en stof natuurlijk Voor de rest, geweldig! Heb zlefs in de commode nog wat lege plaatsten
Wow das idd al fink wat Dano drinkt nu pas 100CC, ben t nu aan t ophogen naar 120CC. Wat weegt Wayne? En Jochem? Daar zal t wel mee te maken hebben. hihi @Sharon; meis ik kan het me helemaal voorstellen! Had zelf amper tijd om hier te posten toen we hele dagen op de couveuse afd rond liepen. Neem de tijd en als je een x je ei kwijt wil, dan kan dat hier altijd he! maar dat weet je wel! @Emmetje, nog gefeliciteerd met je meissie! Laat je maar lekker verwennen na zo'n bevalling! Vandaag naar anesthesist geweest voor Dano. Komt nu wel heel dichtbij allemaal. Ik ga ff verder spelen, haha ben per ongeluk verslaafd geraakt aan World of Warcraft Mijn vent speelde het tot vervelens toe altijd, dus ik al commentaar. . .MOEST ik van hem ook een account aanmaken. En ja hoor. . .nu ben ik ook de klos! MAnlief is nu in ieder geval blij dat ik geen commentaar meer geef! haha
Ja op donker zie je echt alles... Iedere vingerafdruk en ieder pluisje stof alles... Wij hebben beneden een donker computermeubel... vreselijk. Lekker miss co... hier is het niet zo heel gewldig. Wel droog maar niet zo zonnig. Dus kan niet buiten zitten is het toch te fris voor.
Ja, er is veeeel opbergruimte bij deze baby-kamer, dat viel mij ook al op! Dat van die vlekken dat had ik inmiddels al wel een beetje door, wij hebben namelijk op de vloer ook die kleur laminaat gekozen, maar daar merk ik nu al van dat je daar ALLES op ziet... maar ja.... je mag best zien dat hier geleefd wordt? toch?...
Anique, Zeker dat mag je zien hoor! Vind het wel vervelend met Zwitsal producten. Die zijn lekker vettig. Heb er nu een doekje onder gezet. Kelly, heb geen idee wat JOchem weegt. Vorige week woog hij 4320 gram. Daarnet heb ik hem zelf gewogen met kleren aan, toen was het 4960. Heb geen idee wat die kleren ongeveer wegen. Moet pas 7 mei naar cb.
uiteraard mag je zien dat er geleefd wordt. Dat zou wel erg zijn toch.... Ga er eens ff een op bedje leggen. Kan ik zo ff boodschapjes doen. Want mijn mannetje is al vrij dus die komt zo thuis. En dan heeft hij 14 dagen vakantie
Oh ja.. sinds gisteren staat de box ook in de kamer.. is wel handig, dan kan ik vast de katten afleren dat ze er niet in mogen springen... Ze hebben er nog niet ingezeten tot nu toe.. maar ja, er ligt dan ook nog geen kleedje in.. misschien straks ook maar eens het kleedje erin leggen dus.. moet het toch nog uitwassen. Het lastige is alleen dat we er eigenlijk niet zoveel ruimte voor hebben in de woonkamer.. en ik ben nogal kieskeurig met de plek. Hij staat nu wel op een plek die op zich zou kunnen.. maar hij staat nu wel in het zicht van de tv.. eigenlijk ben ik daar niet zo gelukkig mee.. en hij kan ook nog op een andere plek, maar daar staat hij weer helemaal buiten de zithoek.... en ik zou het juist wel leuk vinden om makkelijk naar de baby te kunnen kijken als ik op de bank zit...
Haha... ja hier zie ik het op dat donkere laminaat al.. als ik een keertje door de baby-kamer loop dan zie je allemaal voeten op de grond... en ik heb toch echt niet ZULKE erge zweetvoeten
Hier staat de box al een week of 2 in de woonkamer. Maar ik deed het bewust voor onze dochter. Want waar nu de box staat was eerst haar speelhoekje. En zij wou ook aldoor in de box klimmen enz. En nu kijkt ze er niet meer naar om. Dus daarom heb ik hem zo vroeg neer gezet.
Marleen - 13 april 2008 - Roel oOMisscOo - 13 april 2008 - Tygho Gerrit Vermanen - 13 april 2008 - Hannah bloempje79 - 15 april 2008 - Tijn Ingrid77 - 16 april 2008 - Wayne Donovan-Mielenl - 16 april - Mika Oliver H25 - 17 april - Alyshia adriana82 - 18 april 2008 - Storm kwebbeltje - 20 april 2008 - Tijn Astrid v D - 20 april 2008 - Benthe Maria Wuppie01 - 20 april 2008 - Sophie Sab - 24 april 2008 - Damy Amina Simone - 24 april 2008 - Luna Let je even niet op, zijn er zoveel geboren! Allemaal onwijs gefeliciteerd en genieten nu he?