April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anique

Anique Niet meer actief

@ joyo: ach meid, zo hebben we allemaal wel eens van die dagen denk ik, die heb ik ook regelmatig... hopelijk morgen beter...

2. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    kely wat een mazzel.. na 1 week al... bij cailynn paste ik er weer na 2.5 maand in maar was toen wel meer bij gekomen.. hop dat dat nu ook weer lukt...

nikita: das helemaal frustrerend o je gewicht terug en niet n je broeken passen... ik moet nog 8 kilo eraf..
    sommige krijg ik wel aan met moeite dan maar niet dicht

joyo.. je bent vast snel aan de buurt

sione fijn dat het goed gaat

3. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    hahaha cristel ik pas echt mijn oude broeken nog niet......moet nog 10 kilo kwijt en dan is het nog maar de vraag begrijp ik ;)

duty calls (again ;) )

4. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Oh ja dit is pas de eerste keer dat ik het heb. Maar ben het ff helemaal beu.

En helemaal toen ik vanmiddag onze dochter uit bed ging halen. En zij een pak met billendoekjes uit de kast had gehaald. En alle 80 doekjes op haar bed had neergelegd.

Ze was zich van geen kwaad bewust. Maar ik vond het minder.

5. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    mielen nou ben stiekem blij te horen dat ik niet de enige ben :oops:

joyo.. ooh dat geintje ken ik.. cailynn deed dat ook graag toch maar even afgeleerd.. die dingen zijn zo frustrerend

6. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Samantha gefeliciteerd met jullie zoon!
    Mooie knul! :D Geniet er maar van!

Ik ben nu ruim 18 kilo afgevallen en heb er nog 4 a 5 te gaan!
    Mijn broeken kunnen over mijn heupen, maar daar heb je dan ook alles mee gezegt. ;) Krijg ze nog met geen mogelijkheid dicht.
    Binnenkort maar eens shoppen!

7. Heej Dames, ben ik weer ff...
    de visite is net weg...
    Ga zo ook lekker slapen
    ben nog steeds erg moe vd hele zware bevalling.
    Het is me enorm tegengevallen maar de meeste hebben dat al gelezen op onze site volgens mij.
    Mn verhaal komt nog wel....

We genieten nu enorm van onze 2 meisjes,
    helaas heeft Luna door de plotselinge snelle laatste 20 min van geboorte erge hoofdpijn en ze spuugt veel. Dus we moeten haar zoveel mogelijk gewoon laten liggen en niet te veel oppakken.....
    Maar goed, geniet ook wel als ze naast me ligt...
    Ze huilt nu weer dus ga ze ff pakken.....

kom mss zo nog ff anders enl iig... heb mn lappie op bed....

ps, allemaal bedankt voor de felicitaties!

8. babs1980

babs1980 Actief lid

2 nov 2006
    378
    0
    0
    Simone, het is echt een schatje zeg, jullie kleine eigenwijsje!

9. tnx :D

10. Niet meer actief

Cristel: Ik pas mijn broeken ook niet meer...
    Kreeg net een buikje en toen gewoon dicht gedaan dus nu allemaal behoorlijk wijd.
    Valt me trouwens ook op dat ik sinds de bevalling alleen maar blijf afvallen in plaats van aankomen :(

Simone: Vervelend dat je meisje zo'n hoofdpijn heeft, maar dat komt vast allemaal wel goed.
    Geniet er lekker van.

Liefs

Samantha: Gefeliciteerd met Kyano

11. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
  12. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    we zijn thuis!

13. BoGi

BoGi Actief lid

2 sep 2007
    148
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Friesland
    Wat een schatje Sab!

14. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    de rest van de fotos staan op haar site!
    www.daimybuis.babysite.nl

kom snel uitgebreid verslag doen, nu lekker slapen ben kapot moe hoop gebeurd...maar heerlijk aan t genieten van ons mooie meisje!

15. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    heyhey

sab wat een mooi meisje super lief! nou hoop dat je een goede nacht rust hebt

dames di enog niet bevallen zijn nu maar hopen dat je snel bevalt tis bijna mei!

simone.. wat een verhaal idd nou gelukkig is alles achter de rug en nu maar genieten.. hoe gaat het met esmee en luna samen.. geen jaloezie?

nou ik heb net mn zelf beheersing even verloren tegenover cailynn voel me zooo schuldig.. ze was de hele tijd dingen aan het doen waar ik van zei dat t niet mocht toen haalde ik ze ergens weg en begon ze te bijten en hard ook.. en dat was niet per ongeluk alleen omdat ik nee zei sloeg dr tegen dr kontje aan nogal hard.. jeetje wat voel ik me nu schuldig kan wel janken :(

16. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Sab, wat een schatje zeg! Rust maar lekker uit, ze gaan je nog genoeg wakker houden ;)

17. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Cristel: Voel je maar niet al te schuldig meid, kan allemaal gebeuren. Je bent ook maar gewoon een mens, en die maken fouten, ook dit soort fouten.

18. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    cristel ik heb het ook wel eens gehad, toen haalde ze het bloed onder mijn nagels vandaan en uit reflex gaf ik een harde tik op dr kont. Vreselijk veel spijt van gehad maar goed dionne was het al snel vergeten. Nu pak ik haar bij haar bovenarm en zet haar op haar kamer. Zo kan ik afkoelen en zij ook. Blijft moeilijk hoor opvoeden, ik kan absoluut niet tegen jengelende, zeurende en doordrammende kinderen. En vooral huilen om niks kan ik heel slecht tegen. Ik ben best een strenge mamma maar gelukkig word het wel gewaardeerd. Ze heeft echt die grenzen nodig.

Ik was van de week in een winkel waar ze crocs verkopen, dionne kreeg nieuwe en toevallig een meisje ook. Dat meisje kreeg ook nog zo'n jibbit voor op die crocs. Maar dat meisje wilde er twee, en ze kreeg er maar 1. Nou wat er toen volgde daar zak echt mijn broek vanaf, dat kind begon te krijsen en te gillen en uiteindelijk kreeg ze haar zin ? Ik was gelijk weggegaan, crocs had ze ook niet gekregen. Zo creeer je een monstertje.
    Als je toegeeft ben je echt de pineut.

Naja ik draaf weer eens door.

Gaan jullie nog wat doen dit weekend? Vanmiddag naar het tuincentrum, aarde halen voor de tuin en wat bloemen en planten om de boel wat op te fleuren, vanavond barbeknoeien met een grote ploeg. Mijn broer komt ook, die heb ik alweer een jaar niet gezien. Zondag rustig aan en ga ik italiaans koken. Verse pasta zelf gemaakt met italiaanse tomatensaus. Ik kook bijna nooit dus ray helemaal happy. Haha.

19. Anique

Anique Niet meer actief

Goede morgen zwangere dames.
    Ik ben de man van Anique en ik moest jullie even laten weten dat Anique is bevallen van een gezonde jonge. Het is allemaal heel snel gegaan.

Verdere info krijgen jullie van Anique

20. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Kijk eens aan, weer een knul erbij! :D En zomaar ineens uit het niets. ;)
    Anique en man van harte gefeliciteerd met jullie zoon!
    Hopelijk is alles goed gegaan.

Deel Deze Pagina