April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Samantha gefeliciteerd met jullie zoon!

Hier kan ik ook al mijn kleren weer aan, maar was ook maar 3 kilo ofzo aangekomen.

Sab en Simone wat een schatjes allebei!

Cristel voel je niet schuldig hoor, kan toch gebeuren! Ze zal het zelf ook snel vergeten zijn.

Anique en man gefeliciteerd met jullie zoon! Weer een jongen erbij, daar gaat die balans :D.

2. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hey meiden

KWEBBEL EN SAMANTHA ALLEBEI NOG VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJES SORRY DAT IK WEER ZO LAAT BEN

@christel ja ik pas weer in me oude broeken gelukkig hahaha :) :) :)

@sabje lekker thuis met je prachtige dochter lekker van genieten en rustig aan doen hoor

weet je meiden wat ik zoo leuk vind het valt me opeens op een paar weken geleden hadden we het over baby baby baby en nu opeens hebben diezelfde baby's namen gekregen zoooo leuk (zal wel ontzettend stom klinken maar toch)

hoeveel baby's hebben we eigenlijk erbij gekregen ongetwijfeld zal ik er weer een paar vergeten :oops: :oops: :oops: en hoeveel baby's moeten we nog

voor iedereen die bevallen is lekker genieten meiden en voor iedereen die nog bevallen moet succes

groetjes nathalie (MAMAATJEVAN5 :) :) )

3. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ 4cats.....crocs? jibbits? omg ik heb nog een hoop te leren :)

@ sab wat een prachtig meisje zeg! Kan me voorstellen dat je kapot bent, geniet maar lekker en we zien je over een tijdje wel weer verschijnen :)

@ Anique en man, gefeliciteerd met jullie zoon!

@ nathalie (mamaatjevan5) ik heb precies hetzelfde hoor, ineens hebben al die baby's een naam!

@ corina tjeee 18 kilo afgevallen al? Hier "slechts" 12, nog 10 te gaan. Maar het schijnt dat het bijna vanzelf gaat met bv. En heel raar, zat ik tijdens mijn zwangerschap alles te snoepen en te snaaien wat los en vast zat (koek, snoep, chips, chocola), sinds ik bevallen ben taal ik er niet meer naar. Heel af en toe een dropje maar verder alleen maar gezonde dingen. Ik sta van mezelf te kijken, hahaha!

Hier is de rust weer een beetje in de tent na het geregel van Mika. Ik moet het nog eventjes afkloppen natuurlijk, de dag is nog niet voorbij ;) . Maar vannacht ook weer heerlijk kunnen slapen, dat scheelt echt een hoop!

4. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Anique gefeliciteerd en geniet er maar lekker van... Blijven nu echt nog weinig over.

Sab mooi meisje hoor. Leuke site trouwens

5. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Blijven er inderdaad weinig over Joyo, maar ik denk nog steeds aan jullie hoor!

6. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Hey meiden! Zooo... dat is lang geleden! Kan echt niet alles gaan bijlezen, maar ga zo wel even een paar pagina's terug lezen!

Eerst even een nieuwe banner ;)

7. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey dames ben weer wakker mijn dag is begonnen om 4.45 :) achja je went eraan he :p

bedankt voor de lieve berichtjes voelde me gister echt rot eronder

karin: zelf kan ik slecht tegen nep huilen dat doet ze de laatste tijd zoveel... dat haalt echt t bloed onder mn nagels vandaan... en idd stennis schoppen in een winkel ga dan gelijk naar huis... vreselijk is dat....

anique gefeliciteerd.. ben je op je uitgerekende datum bevallen :)

8. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Gefeliciteerd iedereen! Wat gaat het nu snel he!? Maar ja, april is alweer bijna voorbij!
    En wat zijn het allemaal schatjes zeg!

Mijn schatje is echt een flinke knul! Storm woog bij geboorte 4210 gram en is na wat te zijn afgevallen nu alweer 4540 gram! Hij groeit als kool! Met mij gaat het redelijk.. Had een keizersnede toch wel onderschat als ik eerlijk ben. De eerste dagen gingen heel goed, maar vanaf dat ik thuis ben merk ik pas echt dat je echt moet herstellen van een operatie. Kan en mag erg weinig... Maar ja, komt vanzelf goed.

Foto's van Storm staan op zijn eigen hyves en op die van mij!

Ik ga nog even verder met bijlezen...

9. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    He Adriana, fijn om weer wat van je te horen!
    Mij is de keizersnee ook behoorlijk tegen gevallen! :(
    Heb het echt onderschat. Het is nu bijna 4 weken geleden, maar ben nog lang niet de oude, zelfs rondje lopen valt vies tegen.

10. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Pfff, wat is er weer veel geschreven. Kom er bijna niet aan toe om te forummen en nu moet ik heel veel bijlezen. Heb alleen nu geen tijd.

De meiden die zijn bevallen van harte. Geniet er van.

Voor foto's van onze Alyshia zie: http://koele8.hyves.nl/

Mijn dame meld zich weer dus ga nu even voeden. Wie weet tot zo.

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    heyhey!
    daar was ik weer.
    poeh wat een boel bijgeschreven, reageer niet overal op maar wil toch Samantha en Anique feliciteren met jullie wondertjes!
    nu lekker genieten!

gistermiddag had harmen vrij en zijn we bij kennissen op bezoek geweest, dat was zo gezellig dat we maar daar hebben mee gegeten omdat we anders tijd te kort zouden komen hahaha

Gisteravond hadden we bruiloft en het was de bedoeling dat ik om 11 uur naar huis zou gaan, maar dat is ook niet gelukt :)
    ben nu dooooodmoe maargoed, heb wel een superavond gehad :D

Tygho slaapt nu overdag 4 uur door en afgelopen nacht 1x 3 uur en daarna 5 uur.
    Vandaag was hij van half 10 tot 4 zomaar gewoon wakker :confused: is dat wel normaal?
    Om 4 uur fles gegeven en nu ligtie lekker in bedje.

12. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    cynthia : geen idee of het normaal is maar die vvan mij heeft letterlijk in 24 uur maar 6 uur geslapen.. hij is gewoon niet moe

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hmm nouja dan is Tygho iig niet de enige...
    maargoed yorgos is natuurlijk ook al wat ouder he, die heeft zowieso wat meer wakkere momenten

14. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ja dat klopt toen die 1/2 weken was toen wassie altijd savonds wakker van 5 tot 10

15. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Zo lekker hoor dit weer. Vanmiddag nog ff lekker wezen winkelen. Heerlijk hoor.....

Niks gekocht alleen een zonnenbril. Die van mij was kapot.

16. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hopelijk komt jou beebje ook snel joyo...

17. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ik heb een supernacht gehad joh!
    Jochem heeft geslapen van half 11 tot 7 uur! :confused:
    En daarna heb ik nog tot 10 uur geslapen. Hoezo lui?
    Moet zeggen dat ik dat wel even nodig had ;)

18. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Cynthia, Jochem is ook weleens heel de middag wakker.
    Zit alleen nog niet echt regelmaat in.
    De ene keer slaapt ie heel de middag en de andere keer is tie weer wakker.

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    zooooo wat heb jij een heerlijke nacht gehad zeg!
    hoop dat tygho dat ook snel gaat doen! :p

20. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    nou corina mazzelaar zeg...

ik slaap niet zoveel meneer gaat om 11 uur slapen en om 4 uur issie klaar wakker ik dus ook

Deel Deze Pagina