April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Al iets van Kaley gehoord hier?

Er was iets mis gegaan bij haar meende ik te lezen...

2. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Crista ,van harte met de verjaardag van je dochtertje.

Alle nieuwe van harte en welkom.

Ally

3. Adriana1982

Adriana1982 Actief lid

25 jun 2007
    488
    0
    0
    Echt waar? Ik heb niets van haar gehoord...

4. Adriana1982

Adriana1982 Actief lid

25 jun 2007
    488
    0
    0
    @ Mielenl, spannend meis!

5. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    hoi Adriana
    Ik woon in Zuid-Holland, ben 32 jaar ,dit is de tweede en als het goed is ben ik 15 april uitgerekend. Weer vreemd om het zo op te schrijven, de tweede...jee we zijn er ongeveer een jaar mee bezig geweest en nu is het zover.

6. Adriana1982

Adriana1982 Actief lid

25 jun 2007
    488
    0
    0
    Ik heb het in het schema aangevuld.
    Kan me voorstellen als je er zo lang mee bezig bent geweest, dat het nog erg onwerkelijk is!

7. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    zie weer heel wat nieuwe mama's ;)

gefeliciteerd allemaal en welkom!

zijn jullie ook zo zenuwachtig?ben zo bang voor die eerste weken pfff...

8. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    ik loop elke keer naar het toilet om even te gluren of het nog wel ok is.
    Dit worden lange weken dat weet ik wel. Vind het allemaal erg spannend.
    Hebben jullie al zwangerschapsverschijnselen? Ik ben zo moe, maar kan ook komen door de antibioticakuur waarin ik zit. Mijn borsten doen ook zeer. Maar dat heb ik eigenlijk altijd de week voor NOD.

9. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ik heb af en toe wat steekjes en ben met vlagen misselijk , maar niet
    iedere dag ofzo.
    verder ook wel eerder moe voor mijn gevoel.

en net als jij vaak naar de wc om te kijken of het goed gaat :oops: erg he maar je hoor ook zoveel verschrikkelijke verhalen....

10. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    ik kijk al langere tijd mee hier op dit forum en je ziet zoveel vreugde maar ook zoveel verdriet. Ik denk dat je wel positief moet blijven maar ook weer niet je ogen moet sluiten voor wat er mis kan gaan. Het is gewoon een wondertje als je een kindje gezond op de wereld kan/mag zetten.
    Maar ik ga er echt van genieten hoor, ook al is de eerste periode onzeker.

11. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Mielenl ja wij krijgen ook een Clomid baby! ik moet voor de eerste echo nog bij de gynaecoloog komen. Die heb ik begin september.
    Daarna mag ik in principe gewoon naar de verloskundige.

De gynaecoloog zei, we hebben je een handje geholpen d.m.v hormonen dus wil willen de eerste echo doen. Snap dat wel, alleen in het ziekenhuis bij ons doen ze dat pas met 10 weken. En dat duurt nog zo lang :(

Maar 20 augustus heb ik wel al intake gesprek bij de verloskundige. Misschien dat ze wel al naar het hartje luisteren, weet het ook niet.

12. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    dank jullie wle voor de felicitaties.. heb net al voor dr gezongen.. strax taart eten met dr maarja mevrouw wilde nog even in be tv kijken lui dingd at ze is hahaha...

alle nieuwe zwangere gefeliciteerd... en het enige dat ik kan zeggen is dat mn buik erg trekkerig is en verder soms wat missleijk en moe natuurlijk.. rugpijn wil je niet weten...
    en ik denk erg positief.. kan gewoon niet mis gaan ;)

13. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Heb daarnet voor het eerst moeten spugen :(
    Was vlees aan het klaarmaken, varkensfiletjes met kruiden erop.
    Ging helemaal mis.
    Werd er echt kost misselijk van. Eerst een paar keer braken, en ineens hup was er van alles uit.
    Ben heel de middag beetje raar geweest, omdat die vleeslucht in het hele huis hangt (voor mn gevoel)

14. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    spannend corina! ik ben benieuwd hoe ze het bij ons allemaal gaan doen.
    ik ben tot nu toe nog helemaal niet misselijk * knock on wood * maar alleen veel plassen en pijn in mijn borsten. ik lust geen koffie meer maar dat is eigenlijk al sinds de clomid en geen kip-pesto salade! Oh ja en ik ben verslaafd aan rooibos thee...

15. Adriana1982

Adriana1982 Actief lid

25 jun 2007
    488
    0
    0
    O wat rottig!
    Ik heb nog niet moeten spugen, maar ben wel redelijk misselijk. Vooral tandenpoetsen is een drama.

Ook ben ik heel erg in mezelf gekeerd. Wil het liefste door iedereen met rust gelaten worden en een paar dagen alleen in bed liggen! Heerlijk lijkt me dat...
    Maar ja, mijn moeder, tante en zus komen zo eten dus ik moet weer even sociaal gaan doen. BAH!
    En echt, ik vind het heel leuk dat ze komen, maar eigenlijk ook helemaal niet.. Pfffff! Nou ja, het zullen de hormonen wel zijn!

Ik kan trouwens ook niet wachten tot ik het hartje heb gehoord. Ben nu toch ook wel af en toe onzeker of het allemaal wel goed gaat. Heb er in principe wel alle vertrouwen in, maar ja.. Je weet het natuurlijk nooit!

16. Adriana1982

Adriana1982 Actief lid

25 jun 2007
    488
    0
    0
    Meiden, weten jullie eigenlijk of je bij de eerste afspraak bij de verloskundige ook het hartje te horen krijgt?

17. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Leuke, maar zeer lange en vermoeiende dag gehad, ik zie eindelijk mijn bedje staan!

18. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Nou dames, hoorde gisteren dat de urine voor een kweek naar het ziekenhuis is gestuurd. Zaten toch dingen in die er niet horen. :(
    Ze moeten nu even kijken welke bacterien etc en welke antibiotica daarvoor mag. (maar dat weet ik dus pas volgende week)

Het kan dus zijn dat dáár mijn pijnaanvallen vandaan komen.
    Gisteravond weer 2 hele hevige gehad. Als dat nou vandaag weer gebeurd ga ik denk ik langs de 1e hulp, of minstens wéér langs de dokter.
    Lijkt me toch wel handig dat ze ff voor de zekerheid een scan maken want die pijn lijkt me toch echt niet normaal zeg! pfff

Hoest verder met jullie vandaag? :)

19. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    oei kellox dat is niet fijn om te horen! ik hoop voor je dat het iets onschuldigs is!

Ik heb gisteravond nog net een uurtje het nieuws kunnen laten bezinken samen met mijn man. Hij gelooft dat streepje niet echt en wil minimaal een foto of een bloedtest, hihihi! Maar hij voelt dan ook niet wat ik voel, dus dat scheelt. Was gisteren zo verschrikkelijk moe! Eerst 's middags al een half uurtje liggen slapen, en om half 9 vielen mijn ogen alweer dicht!

Deel Deze Pagina