YES adriana! Echt SUPER meis! Heb je lekker de ruimte! Wij gaan volgende week waarschijnlijk al verhuizen. Spannend allemaal he! haha
jeeeeeeeeeeeej gefeliciteerd adriana! wat heerlijk voor jullie! kellox en adriana suc6 met verhuizen (ik kom niet helpen want wij moeten nog een paar verbouwinkjes doen die voor april klaar moeten zijn )
Ja echt spannend! En het duimen heeft zeker geholpen! Jullie zijn een stel schatten! Ik ga aan de jip en janneke champagne!
Ha meiden, Ontzettend bedankt voor jullie lieve woorden! Doet me erg goed! Jullie zijn schatten! Gisteren zag ik het niet meer zitten, heb de ogen uit me kop gehuild ! Ben nu nog steeds niet helemaal de oude! Morgen weet ik meer, dan weet ik of ik afscheid van jullie moet nemen! Ik zelf ga er wel vanuit! Als het niet goed meer zit, krijg ik onderzoeken omdat het voor de 2e keer op hetzelde moment verkeerd gaat! Zodra ik morgen wat weet, laat ik het jullie weten! Ben wel erg nerveus ervoor! Lees af en toe nog mee vandaag! Veel liefs
O lieve tattyteddy! Wat kl*te allemaal zeg.. Stiekem hoop ik nog steeds voor je dat het goed komt! Heel veel sterkte! Dikke knuffel....
He Tatty Teddy: ook ik hoop stiekem dat het gewoon helemaal goed is. Spannend zeg. Hier weer bekende duimpjes. DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM Hoop dat ze werken
@ tatty teddy sterkte morgen meis, ik denk aan je en duim voor je dat het allemaal goed zit! dikke knuffel!
Ben bang voor het ergste want, ik had gisteren een test gedaan en daar kwam maar een heel vaag lijntje op! Anders had hij wel goed positief moeten zijn! De net belde me vk me, ze wou weten hoe het met me ging! Echt zo lief van haar! Adriana, ben erg blij voor je dat jullie het huis hebben! Gefeliciteerd meis! Eindelijk! Meiden dank jullie wel voor het duimen!
Tatty Teddy, ga ook heel hard voor je duimen hoor! Je mag niet bij ons weg Sweetvienna gefeliciteerd met je zwangerschap! He super Adriana dat jullie het huis hebben ! Geweldig! Komt idd mooi uit met zwangerschap. Zal wel vermoeiend wezen, maar is wel fijner wonen dan op een flatje. Ik heb ook meer moeite gekregen met water drinken. Anders kon ik zo een glas achter elkaar leeg drinken maar nu niet meer! Dan komt het er zo uit, sta ik gelijk de kokhalzen Ben bang dat ik nu een blaasontsteking hebt, moet morgen ff urine naar de HA brengen. Kan moeilijk plassen en heb een akelig branderig gevoel in mn doos. Heb het nog nooit gehad dus weet niet precies hoe het voelt. Morgen horen we meer. Wat hebben jullie dat netjes gedaan, de avaters veranderd omdat er 2 delzefde bij zaten. Bij de maartmama's vroeg iemand dat ook, maar kreeg een overspannend reactie van een ander. Was dus heibel. Hebben jullie netjes gedaan meiden!
Hoi Meiden, Er is hoooop! Heb net de verloskundige aan de telefoon gehad en die zegt dat het zo kan zijn dat er nog niets te zien is. Volgens haar zou het goed kunnen zijn dat ik een late eisprong heb gehad. Hierdoor verbergt het bevruchte eicel achter de nieuwe eicel die nu gesprongen kan zijn., Hierdoor is er geen zwangerschapsring zichtbaar. Als ik kijk naar mijn cyclus berekening dan zou mijn nieuwe cyclus na mijn laatste cyclus beginnen op 17 aug en dan zou de eisprong op 27 aug zijn (heb cyclys van 24 dagen). Dat klopt precies met de bloeding die ik heb. Moet dus nog twee weken geduld hebben en dan weten we het zeker. Gisteren was wel opvallend dat hij wat wolligs zag in mijn baarmoeder wat hij typeerde als zijnde dat er baarmoederslijmvlies zat. Dus misscien was dat wel iets. Dit alles blijft open staan omdat ik dus helemaal geen krampen of wat dan ook gevoeld heb wat normaal wel zo zou moeten zijn. Bloedverlies wordt nu ook weer minder. Moet natuurlijk stiekum wel van het ergste uit blijven gaan. Blijven jullie duimen voor mij.
Hahahahaha! Nou zo belangrijk vind ik mijn avater niet hoor! Als aprilmama hem niet wilde veranderen, zou ik het hebben gedaan.. Waar je je al niet druk over kan maken he! Wat betreft je blaasontsteking, helaas mag ik mezelf ervaringsdeskundige noemen met gemiddeld 6 blaasontstekingen per jaar. Wat goed helpt: Van roter heb je vitamine c bruistabletten 1000 mg. Die los je op in een glas water en drink je leeg. Verder cranberriesap (denk alleen niet dat je dat nu weg krijgt) en verder heel veel drinken Wat wel een voordeel is, als je het nooit eerder hebt gehad, dan slaat de antibiotica heel snel aan. Vaak dezelfde dag of avond merk je het al. Helaas als je het vaker hebt zoals ik, zit je aan een mega zware kuur en trekt het pas na een paar dagen weg...