Nikita: dat is mooi nieuws! Die kleine Jari heeft de smaak dus goed te pakken... Simone en Astrid: leuk die grote zussen, die zo lief zijn voor hun kleine zusje. Astrid, vervelend dat je bekken nu zo zeer doet. Neem goed je rust, dan is de kans het grootst dat je geen problemen houdt! Droogföhnen vindt Deane ook helemaal geweldig. Gelukkig maar, want van gewoon droogdeppen maakt hij vaak zo'n drama... is ook zielig, hij ligt dan helemaal te rillen dat hij het koud heeft. Maar als hij weer warm is, en schone kleertjes aanheeft, en tegen mij aanligt, dan is hij zooooo tevreden. Najet: van harte gefeliciteerd met de vlotte geboorte van Younes. Dat is wel een flinkerd, ongelooflijk dat je die zo snel op de wereld hebt gezet! Mooi kereltje. Kelly, sterkte! zowel voor Dano als voor jezelf, wat balen dat je waardes nog niet goed zijn. Enne... we hebben toch mooi de 1600 pagina's volgeklept! Ben benieuwd hoe snel we dat bij het mama-topic voor elkaar gaan hebben.
poeh najet, wat een bevalling zeg Maar van harte met jullie zoon! Sab, fijn dat het goed gaat met daimy Astridvd, DROOG FOHNEN? Simone, ook fijn weer wat van jou te horen... oooh het is zo stil hier zonder jou hier net ff tot half 4 op bed gelegen, toen kwam Tygho weer...hij krijgt nu echt een volle fles elke keer (120 cc water en 4 scheppen) en komt nog om de 3 uur! soms zelfs nog eerder! Iemand ideeen?
ik ben niet echt vanaf dag 1 op de been, heb eerst 1 dag in het ziekenhuis gelegen en de volgende dag thuis vooral op de bank gezeten omdat de hechtingen nog wel wat pijnlijk waren, maar daarna ging het snel. En idd een paar kilometer lopen met de kinderwagen doet een mens goed. Doe het ook zo veel mogelijk. Kelly, het zit jou echt niet mee he meid komt allemaal goed hoor!
Goedemiddag Hier ook weer ff een update.. Lichamelijk voel ik me goed.. Lekker aan het wandelen geslagen ook. En idd, daar knapt een mens echt van op.. En slapen he, dat doet een mens ook goed.. Geluk is daarbij wel, dat onze kleine man al zo goed als doorslaapt.. hij krijgt 's avonds om 22u de laatste fles, en komt dan pas de andere ochtend om 5 of 6 uur weer voor de volgende. Heerlijk gewoon... Het kan natuurlijk nog wel weer anders worden, maar voor nu zijn we positief, en genieten we van onze nachtrust.. In mijn koppie voel ik me op dit moment een beetje dubbel.. Geluk en verdriet kunnen zo dicht bij elkaar liggen.. Kreeg om kwart voor vier vanmiddag een telefoontje van mijn moeder, dat een van mijn tantes is overleden na een lang ziekbed.. En ook al wisten we dat het zou gebeuren, op het moment van het berichtje, wist ik even niet hoe ik het had.. Beetje lullig was wel dat we net visite hadden, maar daar konden wij ook niks aan doen... Nou ja... Ik ga weer ff wat nuttigs doen.. Tot later..
hallo allemaal, heb nog niks terug gelezen even een trotse MAMA hier . Zaterdag om 16.16 uur zijn we de trotse ouders geworden van een flinke zoon: Mats Christiaan. Alles gaat super goed. I.v.m. langdurig gebroken vliezen 48 uur in het ziekenhuis gelegen, vandaag thuis gekomen.... HEERLIJK. Hij weegt 4400 gram en is 54 cm. lang. Foto's en verslag volgen later... Liefs
Ik zie dat een aantal van jullie flink aan de wandel zijn geslagen. Hier gaat dat helaas nog niet lukken. Weer behoorlijk last van mn bekkeninstabiliteit. Dus eerst maar therapie... Ik baal er wel van hoor.
booky gefeliciteerd met jullie knul!! Idd een flinke knul hoor! Ben benieuwd naar jullie knul. Balen dat je nog in het ziekenhuis moest blijven. Geniet maar lekker van je kraamtijd meid!
ja wat een vent heh. Haha maar goed dat ik dat van te voren niet wist. De verloskundige was 's middags nog even geweest die maakte een schatting van zo'n 3700/3800 gram. Zeker geen 8 pond zei ze, haha nee was bijna 9 . Missco, ben jij ook bevallen in Wwijk?
Booky, gefeliciteerd met jullie zoon ! Leuk om te horen hoe het met iedereen gaat. Hier helaas nog niks. We wachten maar weer af...
Kili...jouw dag vandaag officieel.... hoop voor je dat de kleine er snel uit wil komen! sterkte met de laatste loodjes!
Booky van harte gefeliciteerd met jullie knul. Geniet er lekker van meid. Ben benieuwd naar foto's Kili hoop dat je kleintje zich snel aandient
Prachtige foto zeg! Alle nieuwe mama's van harte gefeliciteerd! Nog een paar dagen en dan is het onze mei-maand!