Najet en Booky: gefeliciteerd met jullie zoontjes. Droogfohnen is gewoon met de fohn je kindje lekker warm droogmaken na een badje. Je houdt je hand tussen de fohn en baby om de warmte een beetje te spreiden en om de plooitjes wat te openen. Benthe vindt het heerlijk, wordt er rustig van en valt als een blok in slaap hierna.
Kili: ik hoop dat het voor jou ook niet te lang meer duurt (en ik heb de telefoon naast m'n bed liggen )
Hoi hoi, Iemand toevallig wat van joyo gehoord, die was volgens mij ook nu uitgerekend ? Ja, hopelijk komt de kleine snel, na jullie verhalen heb ik ook zin om te troetelen etc. Succes met voeden allemaal en nog met de korte nachten ( ik mag nog even wat langer slapen. ) Liefs, Kili
Ja idd, heb er 3 gezien. Vrijdag bij de ctg kwam de Rooij even een opmerking maken . Daarna kwam Gerritsen om te zeggen dat als er 's avonds niks zou gebeuren ik de volgende dag ingeleidt zou worden. En uiteindelijk heeft v.d Borden zaterdag de bevalling gedaan. Wie was er bij jou bij?
ik heb de babysite weer eventjes geupdate..valt nog niet mee zeg om dat iedere dag zo bij te houden. toen de kraamhulp vanmiddag mijn hechtingen ging bekijken had ze niet zon goed nieuw de wond staat open, het is erg slecht gehecht. Die gyn deed het ook zo snel en hard, ik was er al bang voor. kan nog steeds bijna niet zitten. komt er op neer dat het vanzelf dicht moet groeien, maar mag dus niet meer wandelen en moet heel erg rustig aan doen. vind dat zo moeilijk want voel me juist net zo goed maarja het is niet anders booky en najat gefeliciteerd met jullie kereltjes! ze blijven in de meerderheid geloof ik
Jeetje Kelly wat balen dat het nog niet voorbij is voor je! Hopelijk is over 4 weken wel alles goed! Najet gefeliciteerd met jullie zoon! Wat een flinke kerel zeg! En wat een snelle bevalling zeg! Sab en Simone wat leuk om jullie verhalen te lezen en zo te lezen hebben jullie het allebei wel heftig gehad zeg! Nikita wat fijn dat Yari weer op zijn geboortegewicht zit! Ingrid gecondoleerd met je tante, sterkte! Booky gefeliciteerd met jullie zoontje! De mannen blijven toch echt de overhand hebben hier! Simone leuke foto's! Astrid jij ook leuke foto's! Sab wat balen van je hechtingen! Tja als je hoort dat zijn bijnaam slachter is voel je je ook niet echt gerust lijkt me. Leuke foto's ook! Gister zijn we hier lekker de stad in geweest met de kinderwagen, zijn in totaal 3 uur weg geweest, heerlijk echt! Verder is Ben nu bijna uit maat 50, de rompertjes passen nog net en de broekjes worden ook wat korter, maar de truitjes passen nog goed. Net Ben in bad gedaan en ff opgemeten en hij is nu 54 cm! Dus zo'n 7 cm gegroeid in 5 weken. Morgen naar het CB, ben benieuwd!
Goedemorgen allemaal! Najet en Booky, van harte met jullie kereltjes! Hier nog steeds alles rustig. Denk echt dat ik de laatste ga worden.... April gaat denk ik niet meer lukken, ga nu maar voor begin mei
Zo goede morgen Sorry ben er een paar dagen niet geweest. Maar goed hier is nog geen baby nieuws... jammer genoeg. Heb inmiddels wel slijm verloren de afgelopen dagen. En ben vanmorgen ook wakker geworden met pijn onder in mijn rug. En dat was vanmorgen al om 6 uur.... maar goed de pijn is nog niet weg. Maar goed heb altijd gezegd dat het op 30 april gaat gebeuren. Dus dat zal dan ook wel. Voor alle dames die inmiddels al bevallen zijn... proficiat. En geniet er maar lekker van. Ga ff aankleden en wassen en onze dochter aankleden en wassen. Dan kan de dag weer beginnen.
Nog 5 april mama's te gaan! AL UITGEREKEND: 24 april 2008 Tessa1981- 27 jaar - Noord-Holland - 1e kindje-Verrassing 28 april 2008 aprilmama- 26 jaar - Overijssel - 1e kindje - Verrassing kili- 25 jaar - Gelderland - 1e kindje-Verrassing Denkt zelf te bevallen op 20-4 of 29-4. 29 april 2008 Joyo -25 jaar- Brabant- 2e kindje- Jongen NOG NIET UITGEREKEND: 30 april 2008 BoGi- 25 jaar - Friesland - 1e kindje - Geheim denkt zelf te bevallen op 20/04 of 06/05 1 jongen 3 Verrassingen 1 Geheim 34 bevallen mama's 22 jongens 12 meisjes angel4life- 30 december 2007 - Jamelia Hedwig Ysa Cristel1986- 5 maart 2008 - Yorgos Alessio Mamaatjevan4- 7 maart 2008 - Naqéamo, Angélo, Pasquenelle Kellox- 10 maart2008 - Dano zwemmertje- 16 maart 2008- Anna 4Catsandagirl - 24 maart 2008 - Noelle Adriana LaDi - 25 maart 2008 - Benjamin Floris Alexander Ally - 26 maart 2008 - Alize Corina- 1 april 2008 - Jochem Bri- 4 april 2008 - Deane Robin-Bri had haar datum GOED!!!!! fleerpje- 5 april 2008 - Sem Jorntenfemmigje-7 april 2008 - Davy Danio Lucas Isra - 10 april 2008 - Ryan Nikita - 11 april2008 - Jari Petrus Hendricus Esjuh - 11 april 2008 - Dani Frumpje - 11 april 2008 - Lianne Sietske Xanne Marleen - 13 april 2008 - Roel oOMisscOo - 13 april 2008 - Tygho Gerrit Vermanen - 13 april 2008 - Hannah bloempje79 - 15 april 2008 - Tijn Ingrid77 - 16 april 2008 - Wayne Donovan-Ingrid had haar datum GOED!!!!! Mielenl - 16 april - Mika Oliver H25 - 17 april - Alyshia adriana82 - 18 april 2008 - Storm kwebbeltje - 20 april 2008 - Tijn Astrid v D - 20 april 2008 - Benthe Maria Wuppie01 - 20 april 2008 - Sophie Emmetje - 22 april 2008 - Quinty Alysha 8Samantha8 - 22 april 2008 - Kyano Sab - 24 april 2008 - Daimy Amina Simone - 24 april 2008 - Luna Anique - 25/26 april 2008 - Zoon Najet - 26 april 2008 - Younes Booky - 26 april 2008 - Mats Christiaan Agenda Mei 2 mei - BoGi VK 8.30 uur Buddy's: Femmigje - Tessa Bri - oOMissCOo - LaDi Mielenl - Nikita23 Simone79 - Sab85/Corina Sab85 - Cristel1986/Simone79 Esjuh - Corina Kellox - Adriana82 Kili - AstridvD Hoop dat de lijst zo weer een beetje goed en up to date is.....
Dolphin: voor jou wordt het ook steedes spannender! Sab: Wat rot zeg, van je hechtingen! Ik had maar een minuscuul knipje, maar ze is voor een paar hechtingen bijna een half uur bezig geweest, nog net niet met een microscoop erbij. Toen ik vroeg of ze er zeker veel hechtingen in aan het doen was, zei ze nee een paar maar, maar je moet nog langer met die onderkant door. Ze heeft het ook netjes onderhuids gehecht, en je ziet er dus ook bijna niets meer van. Ik heb er ook totaal geen last van gehad. Vervelend voor je dat je niet zo iemand getroffen hebt! Leuke foto's!
Hey meiden, Ik lees nog lekker mee hoor! Iedereen die bevallen is ondertussen, van harte gefeliciteerd! Ik zie dat ik de 1e al uitgerekende ben... Hier nog hartstikke rustig hoor, voel me prima!
Ja dat is het zeker! We worden ook wel nieuwsgierig... En ik hoop zo dat het geen ziekenhuis wordt, wil zo graag thuis... Maar aan de andere kant, mijn vriend was 27/4 jarig en hoe meer tijd er tussen zit, hoe fijner ik dat vind. En nu heb je ook konininginnedag, 4/5 en 5/5, hoop ook dat het dan niet komt, wat een wensen he?!