April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Gerritsen heeft mijn bevalling gedaan..erg aardige vent :D
    v.d borden ben ik ook al wel eens geweest, ook wel aardig maar niet mijn type vrouw

2. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Hier werd ik vanmorgen wl wakker met flinke pijnlijke steken onder in mijn rug. En het is ook niet rustig in mijn buik.

Onze dchter was ook 1 dag te laat. Ben ik op de uitgerekende dag begonnen s'avonds en een dag later pas bevallen. Dus heb nog steeds hoop. En heb vanaf de 1e dag gezegd dat ik zwanger was. Die wordt op 30 april geboren... haha. Dus kan nog steeds. Zo we gaan zo ff lekker een broodje eten.

3. Bri

Bri Niet meer actief

booky, gefeliciteerd met de geboorte van Mats! Leuke naam, past goed bij zo'n flinke vent.

joyo, klinkt spannend. hopelijk komt je kleintje nu gauw!

4. Bri

Bri Niet meer actief

tessa, niks mis met een bijzondere verjaardag hoor! misschien is 4 mei niet zo leuk, moet je altijd stil zijn 's avonds. ben zelf jarig op 5/12 en dat heb ik altijd leuk gevonden!

5. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Ja hoop het zelf ook bri.... ga straks ff kijken of alles in mijn tas zit.

En dan ff lekker filmpje kijke op de bank of ff slapen

6. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Bri dat is zo hoor! We hadden het daar ook al over... Bijv met koninginnedag, lekker dubbelfeest! 4/5 is een treurige dag, dat zou ik niet leuk vinden, ach je hebt er toch niets over te zeggen...

7. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    hier is ook een weddenschap gedaan of ik op koninginnedag beval of niet.. :confused: Ik zal mijn best doen.. :)

8. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Hier worden continu weddenschappen gedaan en bijgesteld haha!

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahahaha er lopen overal weddenschappen op ofniet.
    hier was dat ook al...jongen/meisje, voor de datum of overtijd hahahahaha

10. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Ik heb zelf een poll op mijn hyves al een hele tijd of het een jongen of meisje wordt... 2/3 denkt jongen... Al hoor ik ook veel mensen die niet op hyves zitten die een meid denken...
    Qua datum dacht echt iedereen voor de uitgerekende datum, die hebben het dus lekker allemaal fout!

11. kili

kili Niet meer actief

Haha, dat is hier ook, qua datum. De opa's en oma's vinden het voor mijn gevoel spannender dan ons.
    Vandaag controle bij de vk gehad. Alles was prima. Als ik volgende week nog niet bevallen ben, gaat ze met strippen. Hier hadden sommige meiden dat toch al gehad ? Deed dat zeer, en had het resultaat ?

Verder nog plannen met koninginnedag eigenlijk ?
    Wij niet, misschien even de stad in, maar verder niet ( missschien wel bevallen :)

Iedereen wederom succes met de laatste loodjes.

12. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Kili, fijn dat alles goed was... hier geen strip 8) ervaring... wij hebben ook geen plannen gemaakt voor morgen, doe ik zoiezo niet de laatste dagen... maar we gaan vast wel even de stad in ofzo...

Hier heeft ook iedereen een mening over wanneer de bevalling 'moet' plaats vinden, vind het ook alleen maar grappig als dat dan niet uitkomt... gna gna... Wij zelf wachten het rustig af en doen er geen uitspraak over, het komt wanneer het klaar is... denken we maar wijs...

13. frumpje

frumpje Actief lid

22 mrt 2007
    175
    0
    0
    adriana82 - 18 april 2008 - Storm
    kwebbeltje - 20 april 2008 - Tijn
    Astrid v D - 20 april 2008 - Benthe Maria
    Wuppie01 - 20 april 2008 - Sophie
    Emmetje - 22 april 2008 - Quinty Alysha
    8Samantha8 - 22 april 2008 - Kyano
    Sab - 24 april 2008 - Daimy Amina
    Simone - 24 april 2008 - Luna
    Anique - 25/26 april 2008 - Zoon
    Najet - 26 april 2008 - Younes
    Booky - 26 april 2008 - Mats Christiaan

meiden allemaal gefeliciteerd! weer 11 wondertjes!

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    precies...als het klaar is, komt het vanzelf tessa!

hier liepen er heel veel oooh meid jij red de 38 weken niet eens...en de vrijdag voor de bevalling zeiden er nog wat ach meid je loopt nog wel een week!

15. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Jeetje Sab, daar ben je goed mee! :(
    Die bijnaam is dus niet voor niets.

16. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    ja hier hebben er ook al verschillende mensen verloren... Iedereen dacht namelijk voor mijn uitgerekende datum.

Maar ja er loopt nog een weddenschap op het werk met gewicht dus ja daar kunnen ze dan nog wel wat mee doen.. haha

17. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Ik had al snel het idee dat ik wel eens een tijd kon overlopen, ook wilde ik er gewoon rekening mee houden. Zodat ik dan niet zo tegen die laatste dagen ging opzien...
    Ik ga er gewoon vanuit dat ik volg week zeker ons kindje in mijn armen heb... En dat vind ik best snel!

18. Bri

Bri Niet meer actief

Tessa, heerlijk dat je er zo rustig onder blijft. En inderdaad: veel langer dan een week hoef je sowieso niet te wachten. En wat is nou een week? Leuk hoor, je hebt echt iets geweldigs om naar uit te kijken!

19. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Idd dat denk ik ook steeds, wat zijn die paar dagen nou nog. Straks is ons kindje er en dan gaat het allemaal zo hard...

20. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Ja dat klopt als ze er eenmaal zijn. Dan zijn ze ook zo weer groot.....

Maar toch je wilt onderhand wel eens zien wat er 9 maanden in je buik heeft gezeten. Ook al weet je eventueel het geslacht. Ik ben toch nieuwsgierig hoe ziet hij eruit. En hoe groot en zwaar is hij. En hoe is hij verder.... gewoon spannend

Deel Deze Pagina