April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    even een Daimy spam :)

2. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Ik kom net van het ziekenhuis, dehechtingen waren open gegaan en eigenlijk zou de huisarts komen kijken maarja het is koninginnedag dus dat ging niet door :(

dus net daarheen geweest, blijkt dat de open wond nu helemaal ontstoken is, vandaar dat ik er zoveel pijn aan heb. heb nu een hele zware antibiotica gekregen, en dan komen ze over 2 dagen weer kijken of er verbetering in zit.

baal er echt van, want voel me verder zo fit..zou echt niet zeggen dat ik net bevallen ben. maar door die wond kan ik bijna niet zitten lopen of staan.

maar gelukkig gaat met daimy alles goed, ze is zon lief helder pittig meisje.
    snachts slapen wil ze nog niet echt , al gaat het wel steeds beter . vannacht kwam ze om half 2 en om half 7 pas weer, dus hopen dat het zo blijft!

succes meiden met de laatste loodjes, dat jullie ook maar snel jullie hummeltjes in je armen mogen hebben!

3. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Jetjuhh heel veel sterkte de komende tijd meid.

anique gefeliciteerd.

Jeetje sab het houdt maar niet op he.. Hoop dat het snel weg trekt die ontsteking.

Ben trouwens benieuwd hoe het met kelly en dano is.. Ik denk aan je hoor kel en aan dano.

4. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    jet heel veel sterkte de komende tijd... :(
    wat erg zeg...

anique gefeliciteerd met can :)

5. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Nou booky ook nog proficiat.... weet niet of ik dat al had gedaan.
    Maar bij deze alsnog....

Zo verder weinig te melden.
    Ben vandaag wee een flinke slijmprop verloren. De afgelopen dagen al wel wat meer. Maar 2 dagen niks en nu weer een hele klodder.

Ook heb ik gisteravond een uur lang flinke weeen gehad. En vandaag rommelt het hier ook al de hele dag. wat kramp en weeen, harde buiken. Maar goed wordt nu wel een mei kindje... haha

Sorry dit was ff een echo berichtje... Maar zo vlug te lezen gaat het met de andere allemaal prima. En slapen de kindjes ook goed. Lekker hoor... kom je zelf ook ff weer tot rust

6. aprilmama

aprilmama Actief lid

28 aug 2007
    142
    0
    0
    Hoi allemaal,

Mama's, die al bevallen zijn van harte gefeliciteerd met jullie kleintje!
    OOk hier is het alweer zover..........

Op 22 april is onze Luca Alexander geboren, om 8:32u en weegt 3970 gram en is 53 cm lang...

Een week te vroeg, terwijl ik er vanuit ging dat ik echt minimaal 2 weken overtijd zou lopen.. Nu al heerlijk genieten dus......

Ik ga gauw weer van onze Luca genieten...

Meiden die nog niet zover zijn, succes met de laatste loodjes en op naar ook zo'n mooi kleintje!

7. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    April mama ook proficiat....

8. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    @ Jet jeetje wat een verschrikkelijk nieuws. Heel erg veel sterkte de komende tijd wij zullen aan jullie denken.

Haha zou heel goed kunnen wij wonen in L'voorde (tegenover aanleunwoningen). Ze hebben nu zo'n ooievaar tegen het raam aan geplakt.

Meiden die bezig zijn met de laatste loodjes. Heel veel succes! Nog even....

@ Joyo, ik hoop voor je dat je kindje er snel is! We zullen hier voor je duimen.

Aprilmamma van harte gefeliciteerd met jullie zoon Luca Alexander

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hihi ik denk dan dat je tegenover sharon's ouders woont booky! :)

hier vandaag lekker geshopt.
    2 broeken gekocht, 2 maten groter dan ik had :confused:
    en ook 2 nieuwe bh's...ook een maatje groter haha :D

Tygho is lekker meegeweest en heeft al weer heel veel vriendjes gemaakt hahaha

10. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Aprilmama gefeliciteerd met jullie zoontje! Geniet er van!

Hier vandaag heerlijk uitgeslapen en verder thuis gebleven, was zulk vies weer. Maar dit weekend wordt het fantastisch weer zag ik dus we zijn nu aan het bedenken waar we heen zullen gaan!

11. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Jeetje sab ,das klote!
    Mooie foto en leuke kleertjes! (één van de vele ;) )

Cynthia, das toch best behoorlijk 2 maten groter.
    Denk dat het bij mij 1 maat groot word. Durf nog niet zo te shoppen. ;)

Simoon, fijn dat ze zo lekker door slaapt!
    Kan je zelf lekker bijkomen. Was bij ons ook de eerste week.

12. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    hier net zo Joyo, krampen, harde buiken, waarschijnlijk voor weeen een uur gehad zo om te 10 minuten en nu... misselijk en verder niks.. :rolleyes:

13. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    aprilmama gefeliciteerd ! geniet ervan

booky en sharon das toevallig..

dolpin en joyo spannend hopelijk komen jullie beebjes snel :)

cynthia ik werd depri van broeken shoppen doe t over 3 weken wel weeer

14. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Jee Jetjuh, wat heftig zeg. En wat gek dat de kleine t niet eens liet merken, echt een vechtertje dus! Duim op de goede afloop meis!

@ Esjuh: lief van je! met 'ons' gaat het wel. Begin wel een beetje zenuwachtig te worden nu. En Dano is ook errug onrustig vandaag. :( Alsof ie t in de gaten heeft. . .
    Morgen wordt Dano vanaf 14:00 opgenomen en vrijdagochtend als 2e geopereerd.
    Duimen jullie met me mee!?

@aprilmama: gefeliciteerd meis, lekker genieten he!

Nou dames. . .slaap lekker vast

15. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Kelly: Ik duim heeeel hard met je mee meid. Dat jullie dit maar snel achter jullie mogen laten! (En hopelijk ook dat je lever binnenkort weer gewoon goed functioneert, jullie hebben inmiddels jullie portie wel gehad dacht ik zo...)

Laat de laatste aprilbabies maar komen!

16. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    BUDDY NIEUWS:

Tessa is vannacht bevallen van een zoon Max.
    Hij is 4000 gram en 55 cm.

Tessa van harte en lekker genieten. :D

17. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Dames die ook bevallen zijn van harte en lekker genieten. :D

Kelly en Jetjuh: heel veel succes.

Sorry, heb niet alles terug gelezen.

Hier gaat het verder redelijk.
    Gisteren had ik even een terugslag, balen was dat, maar nu voel ik me wel weer goed.

Met Danio gaat het goed, alleen heeft hij een waterbreukje waar hij aan geholpen moet worden. Wanneer horen we nog. Spannend hoor. Verder groeit hij als kool.

Fijne dag allemaal.

18. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Anique, Tessa en Aprilmama: gefeliciteerd met jullie kindjes. Geniet lekker van je kraamtijd.

Jet: heel veel sterkte de komende tijd. Dit is echt iets waar je geen rekening mee houdt als de eerste weken al voorbij zijn.

Hier gaat het steeds beter. Benthe heeft vanacht voor het eerst doorgeslapen (half 1 tot half 8). Ik moet haar vaak wakker maken voor een voeding.
    Mijn hechtingen zijn zo goed als genezen. Heb er geen last meer van. Ik kan elke dag iets meer doen en heb al een aantal keren even een korte wandeling gemaakt.

19. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Tessa gefeliciteerd met je mooie zoon !

Hier dacht ik ook eventjes dat het gisteren door zou zetten, maar ik zit hier nog steeds met een bolle buik.. :)

20. Bri

Bri Niet meer actief

Jetjuh: nog gefeliciteerd met de geboorte van Jayden. Ik vind het echt heel ellendig voor je dat jullie zo'n zorgen hebben om de kleine man, maar zo te lezen is hij een echt vechtertje, dus we hopen met jou mee dat het in orde komt. Ik realiseer me weer hoe kwetsbaar zo'n nieuw leven is en hoeveel geluk ik heb dat Deane niets mankeert. Heel veel sterkte meid en zorg ook goed voor jezelf (of beter nog: laat ook goed voor jou zorgen!).

Tessa: gefeliciteerd met de geboorte van Max! Ook al zo'n flinke knul.
    Aprilmama: gefeliciteerd met Luca Alexander.

Joyo, wordt het een 1mei-baby? Ik hoop voor je dat hij/zij gauw komt en vooral dat het een gezonde baby is.

Adriana: neem je tijd hoor! Je bent nog geen 2 weken geleden bevallen, dus het is heel normaal dat je vooral moe bent. Verwacht gewoon niet te veel van jezelf, alles wat je dan kunt doen is weer meegenomen.

Deane had een beetje moeilijke nacht (of eigenlijk had ik die). Hij is heel verkouden en door dat gereutel kon ik niet zo lekker slapen. Nou goed, dat haal ik overdag wel weer in. Gistermiddag hebben we ook lekker 2 uur liggen tukken, dat was even nodig!

Ik heb nog geen nieuwe kleding gekocht (nou ja, 2 voedingsbh's en een voedingsshirt). Heb goede hoop dat ik nog wel terug ga naar m'n oude maat, al zal het nog wel even duren. Nu draag ik vooral mijn wijdste shirts en vesten (en positiebroeken). Valt niet mee om er een beetje leuk uit te zien, maar ik zie het nog niet zitten om uitgebreid te gaan shoppen.

Deel Deze Pagina