Aah wat zag ik weer lieve foto's voorbij komen! ik ga ook snel weer spammen! Nog even ter info mbt water- en liesbreuk: is niet hetzelfde. DAno heeft zowel een waterbreuk (aan 2 kanten) en aan 1 kant een liesbreuk. In beide gevallen zijn de kanalen waardoor de balletjes etc indalen niet helemaal gesloten, in geval van waterbreuk kan er dus vocht doorheen en in geval van liesbreuk is dit gat zo groot dat OOK de darmen er doorheen komen. MEt liesbreuk moet er dus sowieso geopereerd worden. (toevallig heeft er net nog (30 min geleden) een chirurg bij DAno gekeken en uitgelegd) Helaas moet Dano morgen aan beide kanten geopereerd worden is net besloten. Waterbreuk was ook vrij fors dus dat pakken ze ook maar gelijk mee. Was moeilijk om hem net daar achter te laten. Morgen om 8:45 is ie aan de beurt. Echt spannend. Je hart breekt wel zeg. . .als je m daar weer zo ziet liggen. Nou ik ga ff rusten, was vandaag een lange dag ziekenhuis, pfff. Steeds maar weer wachten etc.
tessa GEFELICITEERD joyo veel wucces maar misschien heb je je kindje nu al wel mooie fotos h25 kelly: jeetje zeg ik kan helemaal in komen dat het zoo moeilijk is om je kindje daar achter te laten.. slapen zal vannacht ook wel niet veel terecht komen of wel? nou ik hoop dat alles goed gaat morgen maar dat zal wel.. en dat ie snel revalideert en nar huis kan... dikke knuf
Tessa van harte gefeliciteerd met jullie zoon Max! Zo Simone morgen al de eerste nacht in het nieuwe huis! Spannend! Joyo wat spannend! Ik denk dat je inmiddels al wel bent bevallen! Kili hopelijk ben je ook snel aan de beurt! Femmigje wat vervelend van de waterbreuk. Hopelijk gaat het bij hem weg zonder operatie. H25 wat een leuke foto! Dat shirtje van papa's kanjer hebben wij ook en ook de mama versie trouwens . Kelly misschien maar beter dat ze meteen beide kanten doen, dan is het maar achter de rug. Hopelijk kun je wel een beetje slapen vannacht, hiervandaan nogmaals sterkte!
Ja Dat klopt dan, dan zijn jullie dat. Mijn moeder woont namelijk in 1 van die aanleunwoningen... Wat grappig eigenlijk... de wereld is zo klein op dat moment. Liefs
Goedemorgen meiden. Ik ben hier even snel want heb niet veel tijd. Dadelijk voor gesprek in het ziekenhuis. Iedereen die bevallen is: Gefeliciteerd! Geniet er lekker van. Hier is afgelopen week maatschappelijk werk van het ziekenhuis geweest, en ons huis is afgekeurd voor Jamelia. We hopen dus dat het nu met de hulp van het ziekenhuis sneller gaat om een ander huis te krijgen, anders zou Jamelia niet naar huis mogen. Vandaag krijgen we weer gesprek over hoe het verder gaat met afbouwen, aangezien de 0.1 tot nu toe erg goed gaat. Verder is ons meisje nu al 4 maanden oud! Gister woog ze 3245 gram. Ze groeit dus erg hard. Liefs
jullie huis is niet goedgekeurd? waarom niet dan? goeiemorgen trouwens hier weer een mindere dag. denk toch dat ik mezelf een beetje voorbij ben gelopen alles doet pijn, ik ben moe, misselijk en heb ook verschrikkelijk veel pijn in mn buik Toch maar even rustig aan doen dus.
Kelly nogmaals veel sterkte vandaag. Misscoo doe het maar rustig aan. Knap je vast weer snel op. Sharon, veel succes in het ziekenhuis. Ben benieuwd wat ze vandaag voor nieuws hebben over je kleine meid.