April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    H25: mooie foto's zeg, ben je super trots op denk ik. :)

Kelly heeft al beschreven dat een water- en een liesbreuk verschillend zijn.
    Wij zouden dinsdag of woensdag gebeld worden door de huisarts, maar nog niks gehoord, dus vandaag bel ikzelf wel.
    Waarschijnlijk zal het breukje niet vanzelf over gaan en moet hij geholpen worden, maar hier wachten ze liever mee wanneer hij iets ouder is. We kunnen er gewoon aanzitten en hebben dus niet het idee dat hij er last van heeft. dacht de huisarts ook. Ik vind het wel spannend hoor, pff.

Kelly: heel veel succes meid. Denk aan je/jullie.

Cynthia: kalm aan doen hoor. We izjn 6 weken kraamvrouw. Ik doe ook gelijk weer te druk en ben mezelf ook alweer tegen gekomen. :(

Sharon: heel veel succes en gefeliciteerd met Jamelia haar 4 maandjes.

Iedereen lekker genieten verder van onze kleine wondertjes.

Ben benieuwd hoe het met Joyo is.

2. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Jeetje Sharon waarom is jullie huis afgekeurd dan? Fijn om weer te horen dat het zo goed met haar gaat!

Buddy doe maar rustig aan inderdaad. Ik voelde me ook meteen kiplekker na de bevalling en dan is het heel makkelijk inderdaad om jezelf voorbij te lopen. Maar je lichaam heeft heel wat doorstaan de afgelopen maanden.

Ben heeft gisteravond om 22.30 uur zijn laatste fles gehad en kwam pas weer om 6.30 uur! Heerlijk! En daarna kwam hij pas weer om 10.30 uur. Echt van de een op de andere dag heeft hij zijn ritme zo veranderd, echt heerlijk :D.

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik doe ook echt wel rustig aan nu..
    vandaag alleen wat wasjes draaien en drogen ma dat doen de machientjes voor me :D

moet mezelf alleen zo even dwingen iets te eten, want dat wil ook niet :(

4. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    *** INBRAAK ***

ik wou hier voor Jetjuh even een bericht posten....hoorde dat ze bij de april mama's mee postte en dat het niet zo goed ging met kleine Jayden :) dus....

JETJUH MEIS... HEEL VEEL SUCCES MET JE KLEINE JONGEN EN VOOR JAYDEN---->

liefs van een maartmama die in april is bevallen :D

*** UITBRAAK ***

5. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Kel, je ben nu vast bij je ventje. Ben benieuwd hoe het gegaan is en hoe het met hem gaat?

Cynthia, doe je rustig aan meid!

Sharon, je huis afgekeurd? :confused:
    Jeetje, ze groeit wel erg hard nu hoor!
    Al een idee wanneer ze mee mag? Of word er nog niet zo over gesproken?

Nog geen nieuws van Joyo? Ze had geloof ik geen buddy toch?

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    doe zeker rustig aan corina!

kelly, ben echt benieuwd hoe het is gegaan!

geloof niet dat joyo een buddy heeft...afwachten dus

7. kili

kili Niet meer actief

Volgens mij had Joyo geen buddy nee.

Kelly: ben ook erg benieuwd hoe het is gegaan.

Hier alles nog rustig. Iedereen vraagt nu wel, is er al wat geboren etc. Maar goed, we wachten geduldig af...

Liefs,

Kili

8. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Hey ladies, ff snel een berichie hier. . . thnx trouwens voor jullie medeleven! Heel lief van jullie :)

Operatie is goed gegaan (fieuw)
    Was achteraf wel nodig aan beide kanten want het bleek aan de andere kant OOK een liesbreukje te zijn :confused: Hij had er 2 dus.
    Wat wel heeeeeel zielig was, was op de verkoeverkamer, toen had hij duidelijk echt pijn en heeft hij 2 extra spuitjes pijnstilling nodig gehad :(
    Ze dachten dat het block (spuit door anestesie voor de OK) misschien niet helemaal goed gedaan is waardoor hij toch meer pijn had als hoorde! ZIELUG HE!

Gelukkig gaat het nu na de extra medicatie goed. WE zijn nu heel ff thuis, boodschappen gedaan en ff eten, en gaan vanaaf weer terug naar t lieve ventje. Hij is heel dapper verder vandaag. Als alles goed blijft gaan mag ie morgenochtend weer mee naar huis. (hij moest 24 uur nabewaakt worden ivm prematuur geboorte, dan is er meer kans op problemen met zuurstof na narcose)

Nou hoop dat verder alles goed met iedereen gaat.
    Ga morgen ff goed bij lezen!

Kus

Kel

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    fijn om te horen dat het goed is gegaan meid!
    ga lekker vanavond naar je kanjer toe en neem hem morgen weer mee naar huis!

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    dames ik moet even wat kwijt...

ik voel me sinds een paar dagen na de bevalling heel dubbel.
    ik ben dolgelukkig met mn kleine man en hou zielsveel van hem.

Maar als ik nu zwangere vrouwen zie lopen voel ik me leeg en verdrietig...
    ik mis mn buik, en dat getrappel

ik weet niet zo goed wat ik met deze gevoelens aanmoet

11. Bri

Bri Niet meer actief

Sorry Anique, ik was jou vergeten in m’n vorige post! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Can. Wat een bijzondere naam, ik heb ‘m nog nooit eerder gehoord.

H25: wat een mooi meisje. Vooral die foto in de tub vind ik heel erg schattig!

Angel4life: het houdt maar niet op he. Nu moeten jullie een ander huis vinden?! Ik hoop dat het gauw lukt en dat de verhuizing dan een beetje soepel gaat.

LaDi: gefeliciteerd dat je mannetje zo lekker doorslaapt! Ik hoop dat het bij ons ook gauw zo ver is. Vannacht kreeg ik zo waar al 4,5 uur slaap achter elkaar, dus we gaan de goede kant op.

Kelly, gelukkig is de operatie nu achter de rug en is het goed gegaan. Dikke knuffel voor jou en voor je kleine, dappere kereltje.

MissC, volgens mij hebben wel meer verse mama’s dat. Ik vind het ook een heel raar idee dat ik niet meer zwanger ben en mis het soms ook. Het is (achteraf dan) ook zo snel gegaan. Misschien komt er toch nog wel ’s een tweede en ga ik het allemaal nog een keer meemaken :p . Bovendien zie je zo'n vrouw-met-dikke-buik vaak al een soort jaloerse blik richting mijn wandelwagen geven, zo van: ooooh, jij hebt je baby al, ik wil ook! Dan weet ik weer hoe ongeduldig wij hier waren vóór de geboorte.

12. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Kelly, fijn dat alles goed gegaan is!
    Wel zonde dat ie nog zo'n pijn had in de verkoeverkamer, heb je zelf toch ook wel even een traantje gelaten of niet?
    Toch maar goed dat ie geopereerd is dan, nu het aan beide kanten een liesbreuk bleek te zijn.

Cynthia, kan er niet over mee praten. Mis m'n buik echt niet!
    De laatste 10 weken waren erg zwaar voor mij, met dat rotvocht.
    Het getrappel mis ik natuurlijk wel.
    Praat er over of schrijf je gevoelens op. En natuurlijk mag je ons er ook mee lastig vallen ;) Door die hele hormoonhuishouding ben je ook gevoeliger. Tenminste ik wel. Jank heel wat af hier. :oops: Ben normaal helemaal niet zo.

Bri, ja klopt idd nu zie je zwangere dames naar je wagen kijken ;)
    Kon soms ook de baby wel uit de wagen kijken, de laatste weken van m'n zwangerschap.

13. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    heydames

missc ik heb ook dat "probleem"!moest ik niet slimmer zijn zou ik opslag terug zwanger worden,maar gelukkig heb ik nog een (klein)beetje verstand.haha
    kan voorlopig zelfs niet naar mijn dikke buikenfotos kijken.stom he
    heb ook al besloten dat er volgende zomer opnieuw gestopt word met anticonceptie haha
    ben al blij dat ik niet de enige ben.

14. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Kelly: Fijn dat de operatie achter de rug is en dat jullie mannetje al weer zo snel naar huis mag.

Ik mis het zwanger zijn echt niet. Heb het de laatste maanden behoorlijk zwaar gehad. Het grappige is dat een dag na de bevalling is weer zin had in warme groente, terwijl ik daar negen maanden absoluut niet tegen kon. Ik ben nu weer lekkere gerechten aan het uitproberen en geniet echt weer van boodschappen doen en koken.
    (Ook mijn man is daar heel dankbaar voor, die was het koken wel een beetje zat) :) .

15. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    kelly fijn dat alles goed is geggan nu kan t alleen nog maar beter gaan :)
    knuffel

sharon hoe kunnen ze een huis nou afkeuren als ze niet te vroeg was geboren dan mocht ze toch ook in hetzelfde huis wonen of ben ik nou gek :(

cynthia.. ik heb t tegen verschillende gezegd na de bevalling ga je t missen maar iedereen was neeee echt niet... maar ik denk dat dat wel normaal is

hier gen stroom nu weer even wel 10 min maar ze zijn dr dus mee bezig... wordt gek zonder stroom

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    toch fijn dat jullie het gevoel ook wel een beetje hebben, dames die een zware zwangerschap hebben gehad heel begrijpelijkniet maargoed...
    ik kijk nu echt met jaloerse blikken richting al die mooie buiken :rolleyes:

17. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    MissC: Ik begrijp je heel goed! Ik riep tijdens de zwangerschap al dat ik het niet eens zo erg zou vinden om overtijd te lopen :oops: Zodra het geboren is wordt het een soort en met publiekelijk bezit, en toen het nog in mijn buik zat was hij nog lekker alleen van mij als je begrijpt wat ik bedoel. Oke, en een heel klein beetje van mijn man dan... ;) Ik ben heel blij dat ie er is, maar af en toe dus ook een beetje dat lege, onbestemde gevoel.

Corina: Ja logisch ook dat je na een zware zwangerschap je buik niet mist. Jij hield al snel veel vocht vast inderdaad, lijkt me erg vervelend. Hier dan ook wel een supermakkellijke zwangerschap gehad, in week 39 pas een klein beetje bekkenlachten aar dat ben ik alweer bijna vergeten.

Astrid: haha fijn voor je man inderdaad! ;)

Bri: Ik had het ook wel andersom soms: Die van mij zit lekker nog in mijn buik! Maar soms ook inderdaad wel heel nieuwsgierig naar ons mannetje wanneer ik een kinderwagen zag.

Tearke: Als we nou afspreken allemaal weer in het April-2010-topic te verschijnen ;)

Ladi: Wat lekker zeg, zo'n nieuw ritme!

Kili: Het wordt nu wel spannend voor jou zeg! Ik denk aan je hoor!

18. kili

kili Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,

We hebben nog niks van Bogi of Joyo gehoord toch ?

Hier erg slecht geslapen ( nou, ja meer wakker gelegen).
    Maar goed, de zon is er, dus lekker straks in de tuin liggen.

Verder nog stilte voor de storm.

Ik herken het wel hoor, wat er gezegd wordt, dat ik bij andere kinderwagens ga kijken of andere zw. buiken, van ha, ik ben verder oid. Maar goed, straks zal ik mijn buik weer missen ws. We zien het allemaal wel.

Iedereen een fijne dag !

Liefs,

Kili

19. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Za Mei 03, 2008 12:20 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
    1 mei, om 19.58 uur, is in het Maxima Medisch Centrum, onze zoon Ragnar geboren! Hij weegt 4300 gram en maakt het, net als moeder, helemaal geweldig! Vannacht slapen ze beide nog in het ziekenhuis en morgenvroeg komen ze thuis.

Dit berichtje heb ik van de site van Joyo afgeplukt. Ik was even nieuwsgierig, dus ben gaan zoeken.

--------------------------------------------------------------------------------

Ik neem aan dat dit om dezelfde joyo gaat?
    Er is dus al iets bekend :)

20. kili

kili Niet meer actief

ah, handig bwtje, dank je wel voor het zoeken :)

Deel Deze Pagina