Ik vind het een goed idee om het kindje te bevrijden, maar helaas, nog steeds niks. Hmm, en mijn vriend is a.s zo jarig, dat wordt nog spannend ( zou het dan een moederdag kado worden Groetjes, Kili
Dames, wat doen jullie met dit warme weer aan bij jullie kleintjes? En als je buiten gaat zitten, neem je hem/haar dan ook mee? En zoja...wat doe je dan aan?
Ik heb begrepen dat je je kleintje gewoon even warm aankleedt als jezelf, met 1 laagje extra. Volgens mij is te warm erger dan ietsje te koel gekleed... Dus als ik zelf in spijkerbroek met shirtje rondloop dan trek ik hem een katoenen rompertje met lange mouwen aan, een dun truitje er overheen en een broekje plus sokjes. Wel een dun katoenen kleedje erover in de wandelwagen. Ik doe geen mutsje meer op. ik neem Tijn lekker veel mee naar buiten, zorg gewoon dat hij niet in de zon staat en niet op de wind. Dan kan er weinig misgaan toch? Zonde om binnen te blijven met dat lekkere weer...
Goedemorgen meiden. Allereerst Joyo en Bogi: Gefeliciteerd met jullie ventjes! Ben een hele tijd niet geweest omdat het hier weer een gigantische chaos is. We hadden vrijdag een gesprek met de kinderarts en dat ging over: Naar Huis gaan! Ze hadden de flow afgebouwd naar 0.05 (laagste) en als dat goed ging zou die maandag/dinsdag helemaal eraf worden gehaald om te kijken hoe dat ging. Het is dus in prinicipe een kwestie van weken... Maar... Jamelia is zondagnacht weer ziek geworden en niemand weet wat er aan de hand is. Ze hebben voor de zekerheid antibiotica gestart, maar het is volgens de artsen zoeken naar een speld in een hooiberg. Wel gaan de gesprekken nogsteeds over het naar huis gaan, maar daarvoor is eerst een andere woning nodig, en de woningbouw wil daarbij absoluut niet meewerken. Wij zitten dus met onze handen in ons haar en kunnen geen kant meer op. De woning hier is afgekeurd omdat hier heel veel vocht in de muren zit, waardoor er ook hardnekkige schimmels zijn gekomen. Om de spinnen en naaktslakken maar even te vergeten. Omdat Jamelia kapotte longen heeft mag zij dus niet in een vochtig huis wonen, want dan zou ze binnen 1 week alweer opgenomen moeten worden en dan is het maar de vraag of ze nog zou overleven.\ Vandaar dat ons huis is afgekeurd. Jamelia weegt nu 3350 gram, en ze heeft gister voor het eerst maatje 56 aan gekregen. Nog wel een beetje groot maar wel heeel schattig. Bovendien loopt ze qua motoriek nog niet achter op een kind van 4 maanden. Ze heeft ontzettend veel aandacht voor de omgeving en is ook heel erg druk/beweeglijk, dus tot nu toe is er nog niks te merken van haar vroege geboorte. Sorry voor het ego-berichtje, maar zo zijn jullie weer op de hoogte. Liefs
Nou Angel4life bij jullie houd het ook niet op he. Wat naar dat je kleintje nu weer ziek is geworden terwijl het zo goed ging. Heel veel sterkte, ik hoop dat ze er snel weer bovenop is. Ook hoop ik voor jullie dat jullie snel een nieuwe woning toegewezen krijgen.
Nou Sharon, het zit jullie ook niet mee he.... heb met jullie te doen. ik hoop dat je meisje snel beter is... en dat jullie spoedig een andere woning mogen betrekken zodat jullie meisje lekker naar huis kan komen..... sterkte meid!
Jeetje Sharon zit jullie ook echt niet mee he! Nu Jamelia weer ziek is. En dan jullie huis afgekeurd. Belachelijk dat de woningbouw niet mee wil werken. Is er echt geen ruimte voor uitzonderingen? Heb het zo met je te doen meid! Zou je zo plaats bij ons in huis aanbieden, maar ja heb je zo weinig aan. Zit helemaal aan de andere kant en dat is ook geen oplossing.
Jeetje sharon het houdt echt niet op he? Kun je het niet hogerop proberen via de gemeente ofzo en je situatie uitleggen? je meisje zal toch lekker mee naar huis moeten als ze beter is, het lijkt me erg krom als niemand iets voor jullie kan doen. Hoop dat ze wel snel weer opknapt! Sterkte meid!
jeetje sharon, dat kun je er ook nog wel bij gebruiken. dat wordt dus druk loten voor een nieuwe woning! succes hoor meid, het word toch hoog tijd dat jamelia mee naar huis kan!
Potverdorie Sharon, het zit je wederom niet mee! Ik hoop dat er toch snel een oplossing komt want dit schiet ook niet op. Wat naar dat je kleine meid weer ziek geworden is. Hopelijk knapt ze snel weer op! Kili: Ik duim nog steeds voor je!
ook hier draaien de duimen voor kili! dames, beseffen we wel dat als kili is bevallen, dit topic gesloten word? Al onze nutteloze discussies, ons geklaag, mooie mannen,McDonalds plaatjes etc... het wordt afgesloten
nu je het zegt missc jammer dat je het niet helemaal op kunt slaan op je pc, tis toch wel bijzonder zo onze zwangerschappen vanaf dag 1. al onze gekke kwaaltjes en geklaag maar we gaan vast over deze pagina's heen bij de mama's
ja idd...een bijna afgesloten hoofdstuk..... gek idee he? Al merk ik wel dat he ttoch al een stuk rustiger is de laatste weken.. en ja vooral met dit mooie weer natuurlijk! Maar zal dat slap geklets wel missen hoor! Wacht nog wel op mn overwinningsprijs.....
ach er zijn nog genoeg plekken waar we door kunnen kletsen, en misschien komen daar nog wel nieuwe april-mama's bij! het voelt toch wel vreemd, we hebben hier alles besproken van onze zwangerschappen, van ons ongeduld tot kwaaltjes tot wat we meemaakten. Gelukkig wordt het topic alleen op slot gezet en niet verwijderd!
Kili...nog eventjes. Sharon...het houdt voor jullie ook niet op. En inderdaad komt hier straks een slotje op...aan mij de eer om hem dicht te doen
Sharon wat vervelend zeg van jullie huis. En wat rot dat de kleine meid weer ziek is. Wat voor klachten zijn er dan? HOpelijk knapt ze snel weer op. En wat ontzettend goed dat ze helemaal geen achterstand heeft. Kili zet hem op met laatste loodjes. Ah Kwebbel wel leuk dat jij als april mama dan ook het slotje erop zet .
Je kunt dit topic trouwens wel opslaan. Als je naar bestand opslaan als gaat kun je hem gewoon opslaan!