April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kili

    kili Niet meer actief

    @ sab: Wat een lieve en leuke lach.

    @sharon: Wat balen en rot zeg, jullie huis afgekeurd en jullie meisje weer zieker. Hopelijk gaat het snel beter !

    Hier nog steeds rustig, en we wachten maar weer af, de vk komt vanmiddag weer strippen.....

    Liefs,

    Kili
     
  2. Cars

    Cars Fanatiek lid

    1 dec 2006
    3.207
    0
    0
    Juffie
    Friesland
    Jippie, Danio is vandaag 1 maand. :D

    Kili: succes nog even.

    Sharon: meid wat een gedoe weer. Sterkte.

    Iedereen een fijne dag verder en lekker genieten van het mooie weer.
     
  3. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    gefeliciteerd met danio's 1e vermaanddag :D
    wat gaat de tijd toch snel.
    Tygho is ook alweer 3,5 week
     
  4. Niet meer actief

    Hoiii Meiden

    Ja heel vervelend allemaal maargoed... ook dat komt wel op zijn pootjes terecht.
    Ziekenhuis is druk bezig om medische verklaringen en alles te maken en om flinke druk op de woningbouw te zetten, dus we hopen dat dat voldoende is.

    Verder wel weer heel goed nieuws. Ondanks dat Jamelia beetje ziek is blijft ze het geweldig doen.
    Het gaat zo super goed dat de artsen morgen de zuurstof helemaal eraf willen halen (ze staat nu op 0.05 en kan gewoon niet lager).
    Alleen ze zeiden er wel bij dat het regelmatig mis ging, maarja... het moet toch een keer gedaan worden, dus waarom dan nu niet.
    Verder heeft ze sinds gister maatje 56 aan... superschattig.

    Kili: Heel veel succes.

    Liefs
     
  5. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    maatje 56 al :confused:
    Tygho draagt shirtjes 56 en broekjes nog 50...
    dan is ze echt al groot geworden zeg!
    WOW!
     
  6. Hoi allemaal,

    Hier ben ik ook maar weer ff.. Ben de laatste tijd niet meer zoveel online..

    Wayne is nu 3 weken, en het gaat heel goed met hem.. Hij groeit als kool, gister gewogen door de wijkverpleegkundige en hij woog gewoon al 4100 gram.. Hij doet het dus goed.. Met als heerlijke bijkomstigjheid, dat hij om 22u de laatste fles krijgt en zich dan pas tussen 5 en 6 uur in de morgen weer meld voor de volgende fles.. Hij krijgt nu 5/6 flessen per dag.. Dat wisselt nog wel eens, de ene dag wil hij er 6 en de andere dag neemt hij genoegen met 5. Tja wij eten immers zelf ook niet elke dag evenveel..

    Verder geniet ik wel van het lekkere weer, we gaan elke dag ff naar buiten.. Ff om een boodschapje of gewoon ff wandelen.. En ik vind het nog steeds lekker om ook 's middags, als de kleine man op zijn bedje ligt, ff te gaan liggen. Meestal val ik dan ook nog ff in slaap..

    Nou ja. FF een kleine update..

    Groetjes..
     
  7. tearke

    tearke Fanatiek lid

    7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    amai!awel daar ben ik jaloers op hoor!hier komt onze jurre nog altijd om de drie uur snachts.met grote uitzondering komt hij eens na vier uur.
    geniet ervan haha
    en het probleem is dat ik overdag niet kan stilzitten,hoewel ik dat zou kunnen gebruiken maar ja...

    angel4life,mijn duimen draaien voor jullie.hopelijk komt er snel goed nieuws over een woning.dan kunnen jullie eindelijk jullie kleine meid naar huis halen,waar ze hoort.
     
  8. mielenl

    mielenl VIP lid

    29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    Hallo allemaal!

    Ik lees nog wel mee met dit topic, maar kom er gewoon niet aan toe om te posten.

    @ Meiden die intussen bevallen zijn, van harte gefeliciteerd met jullie kleintjes.

    @ Kili zet 'm op meis, vervelend hoor om de hekkensluiter te zijn maar dat ukje maakt straks alles goed :)

    @ sharon bah wat een narigheid meis, ik hoop dat jamelia snel opknapt en dat jullie een oplossing kunnen vinden zodat ze lekker mee naar huis kan!

    hier nog steeds getob met de borstvoeding. Ik ben nu heel geleidelijk aan het afbouwen naar half bv/half fv, ik hoop dat ik dat nog een tijdje vol kan houden. Mika doet het intussen fantastisch, hij woog vorige week al 4070 gram, morgen gaan we weer even wegen. Oh ja en Mika past sommige kleren al maatje 62 :oops:

    Pfoeh inderdaad raar hoor dat dit topic binnenkort gesloten gaat worden....
     
  9. Marleen1979

    Marleen1979 VIP lid

    8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Mielenl: In welk opzicht ben je aan het tobben met BV? Pijnlijk?
     
  10. mielenl

    mielenl VIP lid

    29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ja het is nog steeds erg pijnlijk. Ik heb last van wat kloven, al sinds het begin en de pijn wordt niet minder. Vorige week wat zalfjes en smeerseltjes van de HA gekregen maar dat hielp alleen een beetje tegen de pijn tussen de voedingen in.
    Ik voed Mika nu op vaste tijden in plaats van op verzoek, en ga heel geleidelijk een paar voedingen vervangen door flesvoeding. Nu nog maar eentje, maar ik merk al dat het voor mij echt veeeeeel beter werkt.

    Hoe gaat het bij jou? Jij geeft toch ook bv?
     
  11. Marleen1979

    Marleen1979 VIP lid

    8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja, ik geef ook BV. In het begin is het nog heel pijnlijk (bij de toeschietreflex) Daarna is het wel te doen. Ik denk dat ik het nog wel een tijdje vol kan houden op deze manier. Ik voed nu ook minder lang (2 x 10 minuten i.p.v. 2 x 20 minuten) en dat scheelt enorm.
     
  12. mielenl

    mielenl VIP lid

    29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    fijn dat het beter gaat! Bij mij is het TSR ook het meest pijnlijk, de rest gaat wel. Ik voed meestal ook niet zo heel lang hoor, meestal maximaal een kwartier aan één kant en dan nog 5-10 minuten aan de andere kant. Maar de combinatie bv/fv lijkt me ideaal, want kolven vind ik echt zooooo vreselijk, dan voel ik me echt een melkkoe. Dus ik bouw 1 voeding per week af, totdat ik nog 3 a 4 keer per dag bv geef.
     
  13. Hey hey,

    FF snel.. Ik heb een nieuwe foto van Wayne in mijn album gezet...

    Groetjes
     
  14. dreamy12

    dreamy12 Fanatiek lid

    15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Leuke foto's allemaal dames :D

    Kili ik duim nog steeds voor je hoor..

    Ook ik wou iedereen bedanken voor de steun en de lach momenten.. zat even terug te kijken en moest toch ook wel weer erg lachen om jou acties hoor sab.. :)

    Hoop dat we met z'n allen nog lang doorkletsen meiden :D
     
  15. kili

    kili Niet meer actief

    Hallo allemaal,

    Even snel, ik moet morgen naar het ziekenhuis alvast voorcontroles en bespreken wat we gaan doen ( ben a.s maandag 42 weken).
    Helaas heeft het strippen gisteren niet doorgezet.

    We wachten vrolijk af :)

    xxx

    Kili
     
  16. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    pff killi het schiet niet op he meid!

    duim nog steeds voor je!

    hopelijk kom je snel bij de mama's ons gezelschap houden :D
     
  17. Marleen1979

    Marleen1979 VIP lid

    8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Balen dat je zo lang moet wachten... Ook erg vervelend dat het strippen niet is gelukt. Bij mij hielp het ook niet en dat vond ik toen echt een tegenvaller.
     
  18. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Toi toi Kili.

    Kwebbel
     
  19. AstridvD

    AstridvD Fanatiek lid

    5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Succes kili
     
  20. Kili succes!
     

Deel Deze Pagina