Sab: gefeliciteerd. Mijn mannetje en ik zijn wel gewoon aan het klussen. Idd, wel iets minder dan voor de zwangerschap, maar heb gelezen dat het helemaal geen kwaad kan.
wij hebben trouwens ook geen seks meer gehad sinds de posi test hoor, vind mijn mannetje gelukkig niet zo erg, ik vind het gewoon nog een beetje eng en je hoort overal verhalen over bloedverlies nou daar zou ik echt stress van krijgen, dus wij wachten nog eventjes... gelukkig kun je genoeg andere dingen doen
hm ik heb laatst nog "gespeeld" met mijn vriend maar gelukkig nergens last van! ben er echt blij van want 9 maand(en de rest van de tijd erna dattie er niet aan mag komen) op een droogje zitten, lijkt me niet wat
We gaan het ook straks zeker weer proberen! Heb alleen door het bloedverlies een beetje angst gekregen. Ik weet dat seks geen miskraam kan veroorzaken, maar het kan wel bloedverlies veroorzaken door het knappen van een bloedvaatje... Zodra ik wat zekerder ben, gaan we er gewoon weer voor...
als je je er zelf niet prettig bij voelt moet je het ook niet doen! het is toch iets wat leuk en fijn en intiem moet zijn!
hihi vanmorgen via marktplaats een tas bij iemand opgehaald al zal hetnog wel even duren vorodat ik het nodig heb Verder heb iknatuurlijk ook nog het nodige liggen van de vorige keren.
Ja ik ook, wacht met smart tot dat Esprit positiekleding heeft. En dat is vanaf september, dus ben benieuwd! Ga daar zeker wat bestellen. Maar wel pas als ik wat meer zekerheid heb, na de 12 weken ofzo
Ja precies! Ik heb het nog niet nodig, maar vind het echt leuk op internet te zoeken. Vooral naar leuke feestkleding voor met de feestdagen... En ja esprit gaat natuurlijk online ook verkopen! Leuk... Ze hebben het toch wel al in de winkel?
Haha, hoe smaakt dat diesel? Heb ik namelijk nog nooit gedronken Jij bent er ook een, zit gewoon te schateren achter de laptop. Manlief zit me maar raar aan te kijken
Ook ik ben in april 2008 uitgerekend (22ste om precies te zijn). Ik heb helemaal geen symptomen, alleen zere borsten.. maar ik heb 6! testen gedaan en die waren allemaal +!
@ boukje34, gefeliciteerd en welkom! Jij hebt ook een testentic zo te lezen hahahaha! Lekker om elke keer bevestiging te krijgen he!? @ Corina, ja diesel! Geen idee eigenlijk! Denk nu te weten hoe het smaakt en ik kan je vertellen, heel heel vies! Hahahahahaa... Ok, laat ik het anders verwoorden: bij het drinken van water is het net alsof ik bij een tankstation sta en de geur die diesel en benzine afgeven, proef! JAKKES! Wat gaan jullie eten vanavond? Kan niets bedenken waar ik trek in heb. Misschien kan ik via jullie ideetjes opdoen!
Boukje: welkom en gefeliciteerd Wij gaan lekker spaghetti eten. jammie. Ik heb niet zoveel zin om uitgebreid te gaan koken, dus dan maar makkelijk.
Hmmm... Klinkt op zich beide goed! Ik ga vragen aan mijn vriend of hij spaghetti wil maken (hij kookt altijd). Soep en brood eten we morgen al...