April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aprilmama

aprilmama Actief lid

28 aug 2007
    142
    0
    0
    ahhh dat meen je niet.... dat komt mij ook heel bekend voor...
    ik zweet ook veel meer... jullie dan?

2. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Ja heb ik ook! En dat koud hebben ook, maar dat heeft denk ik meerdere oorzaken (vermoeid, buiten ook koud, eet niet veel en natuurlijk zwanger) BRRRR! En we moeten de herfst en winter ook nog hahahahaha

3. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Ik moest net heel hard niezen en dat doet echt pijn onderin mijn buik! Kennen jullie dat?

4. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Vandaag gehoord dat een vaste collega 4 weken zwanger is (en er is er ook al één 12 weken zwanger), zal ons hoofd leuk vinden, hihi. Maarre zij vertelde dat ze het nu al wilde vertellen ook mocht het misgaan dat iedereen het dan al wist. Ik heb haar gefeliciteerd en kon het goed voor me houden, haar zelfs gelijk gegeven (ik had vantevoren gedacht dat ik het ook heel vroeg zou zeggen, maar nu voelt het anders). Volgens mij valt iedereen van zijn stoel als ik het tzt vertel! Dat ik dus langer zwanger ben dan haar! Gister is er wel een collega in haar gezicht getrapt door een client, pff het zal je buik maar zijn… Ik heb nu 3,5 week vrij, dus dat is erg lekker. Daarna zien we wel weer.

Verder ben ik een beetje oververmoeid nu, tsja wat wil je, als je om 4.00 klaar wakker bent. Ook veel gewerkt de afgelopen dagen… Nu kan het uitrusten beginnen, iemand tips voor een betere nachtrust?

Jeetje meiden 12 pagina’s gekletst weer! Vanaf nu heb ik vakantie, dus kan ik het beter bijhouden hier. Ik ga bij lezen! edit: ik houd het niet vol om alles bij te lezen, sorrie... Het is te veel...

4cats, ik duim voor je dat het niets ernstigs is!

Ally/eunice, hoe was je echo?

Frumpje, hoe is het met je?

Adriana, super dat alles goed was!

Jessy/sharelis, welkom! Sharelis, we zijn uitgeteld op dezelfde dag tot nu toe!

Karin, natuurlijk blijf je welkom hier!

Vanaf nu hoop ik het weer bij te kunnen houden!

5. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ja dat heb ik ook vaak, of met hoesten. Schrik me rot iedere keer.
    Wat is dat dan eigenlijk?"

Heb het ook vaak koud, heb net ook een poos m'n trui aan gehad. Maar ruik wel meer naar het zweet dan anders, vind ik (of m'n zwangere neus werkt beter ;) )

6. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Meiden, ik ga lekker eten en vroeg slapen! Tot morgen!

Hoop dat we dan wat van frumpie hebben gehoord..
    FIJNE AVOND ALLEMAAL!

7. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Met niezen heb ik het idd wel eens.

En Tessa: ik begrijp het hoor. We zijn ook zulke grote kletskousen.

Ik maak me een beetje zorgen om Frumpie. Toe nou, laat iets horen. We zijn zoooooooooo nieuwsgierig.

8. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Adriana: lekker ite en lekker slipe. (is fries, ongeveer)

9. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Wij gaan vanavond lekker met de oldtimer rijden voor het eerst, de kentekenplaten waren er vandaag! Leuk! Lekker in de cabrio.

Maarre, ik slaap dus heel slecht, vooral vroeg wakker (lees 04.00), iemand tips, want het breekt me nu echt een beetje boel op...

10. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Hallo allemaal,

Tjonge, jonge, wat is er toch weer veel geschreven (begin ik niet elke avond met dit zinnetje :) ).

@sweetviena & Baukje34: welkom bij ons clubje! En ook de andere nieuwe zwangeren die ik heb gemist! Spannend Sweetviena, morgen je echo!
    @adriana82: gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Ook als ik een mooie echo heb gehad zal ik mijzelf opgeven voor het Buddy systeem. Goed plan!
    @jortenfemmigje: fijn dat je gesprek goed is verlopen, nu maar ff afwachten of dat er wat uitkomt.
    @TattyTeddy: blijf voor je duimen, sterkte morgen!
    @Karin29: ook voor jou blijf ik duimen, wel veel geduld hebben de komende 2 weken!

Mijn symptomen zijn:
    *de laatste anderhalve week toch vaak misselijk (eigenlijk zolang ik weet dat ik zwanger ben)
    *moe zijn
    *midden in de nacht wakker worden en slecht weer kunnen slapen. Denk dan alles te voelen in mijn buik
    *Koud hebben
    *veel beter geurtjes om mij heen kunnen ruiken.

Vanavond om 20:15 uur intake bij de verloskundige. Spannend wat ze allemaal gaat vragen/doen. Hoefde alleen mijn polisnummer mee te nemen. Denk niet dat ik mijn mannetje meekrijg vanavond. Hem tijdens het eten maar ff interviewen over erfelijke ziektes enzo.

Groetjes!

11. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    zoveel bij geschreven dat ik het niet allemaal gelezen heb,, wat is er met frumpje probeerde het terug te zoeken maar kon niks vinden..

hier is et wel geod vaak misselijk en savdns is het best wel ergmarja moet door he en geniet er ook wel van want ja voel me dan wel goed zwanger mn rug is echt zoo pijnlijk zoo erg.. en verder heb erge banden pijn maarja hoort er ook bij..
    verder is het stik heet hier vandaag wirdt het 40 graden ben blij als mn man thusi is dan kunne we lekker naar het strand en effe met de voeten in de zee...

hoe is het verder hier.. ja kon niet op internte want die deed het niet :( nu heb ik zoveel gemist kan wel janken ;)

12. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Gaaaaap vanmiddag nog 2 uur op bed gelegen en nu zit ik alweer te knikkebollen.
    Heb vandaag ook behoorlijk moeten rennen en vliegen met de kids (school, zwemles, nog naar zkh voor controle kno) Bleek de accu van de auto stuk dus kon ik alles op de fiets doen. Bijna 2 uur fietsen al met al.
    Ga dus vanavond lekker niet sporten, heb genoeg beweging gehad.

13. Eunice1976

19 jul 2007
    56
    0
    0
    juf
    In het zuiden
    Hallo dames,

Zo te lezen gaat het met iedereen (naar verhouding ) goed. Fijn !
    Baukje gefeliciteerd. :D

Vanmiddag 1e echo gehad. De gynae dacht eerst dat ik "gewoon"langs kwam voor een tussentijds gesprek en mijn gebruik van clomid. Ha, ha,...Na een paar minuten in de papieren geneusd te hebben zeg íe. Hmmm, je had een goede eisprong, dus je kunt gewoon doorgaan met de clomid. :confused: Ik zeg nogal droogjes...Nou, volgens mij ben ik 7 weken zwanger ! Dat gezicht ! :confused: :eek: :confused:
    Dus maar gelijk een inwendige echo, en ja....ieniemiene vruchtje (8 mm) en een kloppend hartje, wat hij met zijn apparatuur ook nog kon laten horen. Pffieuw, dat was erg geruststellend.
    Nu moet ik nog even een check-up regelen bij een internist, ik eb vroeger nl een te snel werkende schildklier gehad. De gynae wil uitsluiten dat er weer verhoogde activiteit is. Ik weet bijna zeker van niet. Dat zou ik zo weer merken !

We moeten binnen een week laten weten of we dan een nekplooimeting en bloedonderzoek willen. Hmmm, daar zijn we nog niet uit!

10 oktober 2e echo.

Ikke blij ! ;)

14. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    40 graden?! Wat heb jij een mazzel daar zeg! Hier is het maar 17 graden en bewolkt, worden we niet echt vrolijk van!
    Hier geen symptomen, alleen elke nacht om 4 uur/ half 5 wakker en dan moeten plassen en soms 's middags moe. Hoop dat alles vrijdag goed is!

15. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Eunice: hartstikke goed! Lijkt me geweldig om het wurmpje te zien en het hartje te horen!

16. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik moet er ook uit sacht om te plassen allen wel wat vaker zon 4 keer echt zo verschrikkelijk en dna is het ook nog zo heet kan dan bijna niet meer in slaap komen....

en ik weet heo het is om het hartje te zien kloppen geweldig.. sept 2e echo

17. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Hallo allemaal,

Na een heel nacht wakker liggen,en vandaag leek het ook of de uren langzaam voorbij kropen.
    En toen na 3 kwartier wachten in de wachtkmr ,was ik eindelijk aan de beurt,ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest,zat meer in over de uitstrijkje,uitstrijkje was goed.
    En de echo was schitterend,ik ben volgens de echo 8 wkn en 4 dgn en heb het hartje ook horen kloppen.
    Er viel een last van me af ,en heb nu echt slaap :rolleyes: .
    De baby is 1,8 cm .

Moet over 2 weekjes weer,kan niet wachten. ;)
    Ik moet nu langs komen op de zwangere spreekuur.
    Ze vroeg ook of ik al een VK had,maar dat moet ik toch doen als ik klaar ben de Gyn.

Ally

18. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    super hoor eunice en ally!

Ik hoef niet zo uitzonderlijk veel te plassen, wat niet is kan nog komen natuurlijk...

Lekker met de oldtimer rijden ging niet door, we hebben maar een klein stukje gedaan, de auto moet eerst nog beter afgesteld worden...

Verder voel ik weinig op gevoelige borsten na. En dus de slechte nachtrust.

Als het straks sept is klinkt mijn vk afspraak ook niet meer zo ver weg... Zin in...

19. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    bedankt voor jullie lieve reacties.

Ik heb geen bloedverlies meer, vanmiddag nog wat bruin en wat kleine stolseltjes bij de urine, nu zo goed als schoon. Ik denk dat het idd een bloeding is geweest die veroorzaakt is door ontlasting.
    Ik kamp nog wel met ernstige krampen van mijn maag en darmen, ik ga morgen mijn huisarts vragen of ik mag stoppen met deze AB kuur en een ander kan krijgen. Ik kan geen hap door mijn keel krijgen, lig dan direct rollend op de grond van de pijn.

Helaas heb ik die kuur hard nodig, ik heb nu weer een middenoorontsteking en daarbij een gat in mijn trommelvlies, pffff. Word er zo moe van allemaal.
    Ben met alles al totaal 3 maanden bezig.Begon allemaal met mijn dochter die een infectie had opgelopen met een stafyloccoccen bacterie en waterpokken. Als je in mijn berichten kijkt staat het verhaal nog ergens.

Naja hopelijk ben ik er snel vanaf en hopelijk mag ik ook zo'n mooie echo krijgen als een aantal van jullie.

Ik heb trouwens een eigen site bomvol plaatjes, misschien een leuke tip! :) :) Ga nog reclame maken ook:

http://kaatjesplaatjes.uwstart.nl/

maar is totaal niet commercieel hoor, puur voor de fun!

20. valhalla

valhalla Niet meer actief

40 bladzijden erbij in een paar dagen :(

Maar toch voor iedereen veel sterkte met misselijk zijn en gekke dingen proeven en dingen niet lusten en met alle grote en kleine zorgen...

Ben net terug van vakantie en heb steeds minder last van alle dingen, heb geen pijn meer in borsten, ben niet meer heel moe, heb niet meer misselijk gevoel, lust weer bijna alles... Leuk maar begin me bijna zorgen te maken. Verder niets aan de hand dus op zich geen reden tot ongerust zijn maar toch...

Morgen afspraak maken met VK... spannend!

Deel Deze Pagina