Grappige plaatjes site 4cats! Hopelijk ben nou eindelijk eens snel van je ontsteking af, snap dat je er gek van word. Valhalla, succes vandaag bij de VK, kan zij je hopelijk meteen wat gerust stellen. Ik heb gelukkig een nacht van 8 uur gemaakt, had wel langer gemogen, maar het is beter dan de 5 uur van de nacht ervoor. Verder ben ik niet misselijk, ook nog niet geweest. Geen last van rare luchtjes, ik kan gewoon naar het toilet qua ontlasting, plassen doe ik 's nachts iets eerder, maar ook niet heel veel meer. Verder vandaag 2 vriendinnen opzoeken en lekker naar de paarden. Nu ik vakantie heb, ga ik alles op mijn gemakkie doen. Wat vinden jullie, ik val namelijk nog steeds een beetje af, maar echt lijnen doe ik niet. Ik eet gezond en snoep helemaal niet meer gewoon. Dat kan toch geen kwaad. Ik val ook niet snel af, in 1,5 maand nu 3 kilo. Maar ik zou het wel proberen doorzetten tot hoever het lukt. O ja, we hebben een jongensnaam die we allebei redelijk zien zitten, we zijn nog niet helemaal overtuigd, maar het komt beter in de richting... Het is een naam die je zelden hoort, maar wel stoer en kort is. Daarom moeten we zelf ook even wat langer erover nadenken... Iedereen een fijne dag... Nogmaals een dikke knuffel voor de meiden die vloeien...
Eunice & Ally; super meiden die echo's van jullie! Ben nu toch wel erg benieuwd naar de termijn die ze mij (als t goed is) as maandag gaan geven! Heb geen flauw idee hoe groot mijn pukkie nu precies is! hihi hoop op schema! Heb na vandaag ook officieel 3 weekjes vakantie. Dus dat komt mooi uit want daarna zit ik op ruim 11 weken en dan zal de ergste misselijkheid etc misschien al wel een stuk minder zijn! Zit nog wel een verhuizing in maar verder ga ik lekker genieten! Hoe is t verders met iedereen? Zijn er nog echo dames voor vandaag? Echt gaaf trouwens hoor. Het begint hier allemaal voor iedereen steeds 'echter' te worden met al die echo's etc! @4cats: leuke site! en fijn dat het bloeden is gestopt. Die stomme verstoppingen ook! Hoop dat je oor ook gauw herstelt want kan me voorstellen dat het zo geen pretje is!
ok...het is nu bevestigd, tanden poetsen moet ik niet meer met nuchtere maag doen! eerst eten, of ik nou misselijk ben of niet. als ik ga tanden poetsen gaat het mis. verder weinig klachten deze ochtend. kreeg van een vriend te horen dat mensen over mij en mn vriend aan het lullen zijn(wat opzich wel te verwachten was hier in dit oooo zo gezellige dorp) dat het helemaal niet goed is dat ik zwanger ben en dat we eerst een ander huis hadden moeten hebben enzo. maarja die mensen snappen natuurlijk weer niet dat wij het zo niet kunnen betalen om groter te gaan wonen, en als we een kindje hebben kan dat wel! dan mogen we voor meer gaan huren en krijgen we meer huurtoeslag! maar dat is pas vanaf dat het kindje er is, dus wij willen het liefst met 6/7 maand verhuizen of later. maar ik word er gewoon zoooo moe van dat mensen(die ik eerst beschouwde als vrienden) zo schijnheilig kunnen doen en dan achter je rug om je totaal af kraken! wij hebben bewust voor een kindje gekozen dus waarom kunnen mensen dan niet gewoon denken dat je het allemaal wel gepland en geregeld hebt? waarom moeten ze altijd het negatieve zoeken en over je lullen? maar zoals een achternicht van me zegt: ze kenne beter over je lullen dan van je vreten. EN ZE HEEFT GELIJK. maar toch steekt het. weet nou wel wie mn vrienden zijn, want echte vrienden zijn niet zo achterbaks!
Goedemorgen allemaal, Intake bij de VK gisteravond ging goed. Het is toch nog even de vraag hoelang ik nu wel niet zwanger ben, was 7 juli mijn laatste menstruatie, of 2 augustus. In ieder geval heb ik 19 september 's-ochtends mijn 1e echo. Spannend hoor! Fijne dag allemaal!
@ missC: dat soort dingen vind ik altijd zo misselijk van mensen he! Ik heb altijd zoiets, als je ergens mee zit kom dan gewoon naar MIJ toe! Maar je moet maar zo denken, vaak is het ook gewoon jaloezie! en blijkbaar vinden ze je interessant genoeg om over te praten! Maar bah snap dat je ervan baalt meis!
Jeetje missco wat vervelend zeg! Natuurlijk voelt het rot, het is nooit leuk als mensen over je praten! Ach helaas zijn die mensen er altijd en moet je er bovenstaan. Maar ik snap echt heel goed dat je ervan baalt! Kellox, lekker dat jij ook vakantie hebt! Dat breekt een beetje in de 12 weken. Ben benieuwd hoever je bent. Verder vind ik het heel jammer dat ik nog zo lang moet wachten voor ik naar de VK en later pas echo mag, ik heb het gevoel dat ik niet echt mee kan praten hier...
jah tuurlijk maar het steekt gewoon dat het mensen zijn van wie ik dacht dat het vrienden waren! en vooral omdat toen vorig jaar een vriendin van me melde dat ze per ongeluk zwanger was geraakt iedereen tegen mij zei dat ze hadden verwacht dat ik de eerste zou zijn. en dan is het eindelijk zover en dat krijg je dit. en dan ook nog zo schijnheilig dat ze mijn vriend wel feliciteren en mij niet...ik bedoel feliciteer ons allebei of ons beide niet! normaal zou ik me er niet zo druk om maken maar zal wel met de hormonen te maken hebben ofzo ik weet het anders ook niet. ik ga in elk geval over een half uurtje lekker naar de verloskundige toe voor de intake! vind het echt spannend
Succes bij de VK. Erg triest hoor die mensen, ik zou er ook boos om worden. Maar zoals kellox zei ze zijn waarschijnlijk gewoon jaloers. Of ze zoeken gewoon wat om te lullen. Ziek gewoon, vooral als het idd 'vrienden' zijn, ik zou ze daar zeker op aan spreken.
Nou meis, ik vind het wel een beetje als jaloezie klinken, zou dat kunnen? In ieder geval veel plezier bij de VK, ben benieuwd meis! Gewoon ff lekker bezig zijn met je zwanger zijn!
Ja lekker he! Ff vakantie, dat breekt zeker ff die 1e weken! En inderdaaad jammer dat jij nog niet weet wanneer je 1e echo is. Maar misschien dat je VK al gauw een echo doet na je intake. Dan ben je toch al wel een eindje? Vooral zo in t begin kan t allemaal niet snel genoeg gaan he!
het zou maarzo kunnen... eentje zei op msn tegen mijn vriend eerst van joh gefeliciteerd vaders! ik begin toch wel achter te lopen. typt mn vriend zo van ja je begint inderdaad achter te lopen, en dan zegt ze ineens van neeeee ik moet er nog niet aan denken mijn leven is veel te leuk zo en ik vind andermans kinderen veel leuker maarja ik heb ook pas net iemand leren kennen waar het heel gezellig mee is...ze lult gewoon tegen zichzelf in. krijg bijna de neiging om straks bij de geboortekaartjes een briefje bij te doen...als je geroddelt hebt over ons dan blijf maar weg! maargoed het is natuurlijk ook wel mooi om te zien wel stuk schijnheil het lef heeft om te komen slijmen als de baby er daadwerkelijk is! ik ben benieuwd. jah vind het wel heel spannend zo naar de vk! over 20 minuutjes heb ik afspraak! is hier aan de overkant van de straat.
Ja je moet ook maar gewoon een beetje leedvermaak hebben over dat soort mensen hoor... Kellox, bedankt voor je begrip. Op zich weet ik dat ik geduld moet hebben, dat is niet zo heel erg. Jammerder vind ik het dat ik het gevoel heb daardoor hier aansluiting te missen. Ook omdat het bij mij anders gaat lijkt wel, niet misselijk, geen obstipatie, geen vermoeidheid en ga zo maar door...
goedemorgen dames ! Moeders voor moeders is gisteren geweest en een leuk boek gekregen als cadeautje.. 8) Vanaf nu maar in potjes piesen, alles voor het goede doel he..
Heb ik ook kellox, erg weinig klachten... kan ook zei de vrouw van moeders voor moeders. De een heeft erg veel last en ander niks of komt later pas..
57 april 2008 mama`s 1 april 2008 Sweetvienna - ? jaar - ? - ?e kindje 2 april 2008 cristel1986 - 21 jaar - Long beach - 2e kindje corina - 25 jaar - Zeeland - 1e kindje frumpje - 33 jaar - zuid holland - 1e kindje 4 april 2008 campie- 35 jaar - Wieringerwerf - 2e kindje Miky- 24 jaar - Groningen - 2e kindje 5 april 2008 angels - 27 jaar - zuid holland - 1e kindje 8 april 2008 Ally-30 jaar-Zuid Holland - 2e kindje 9 april 2008 Sab85-22 jaar- Zuid Holland - 1e kindje 10 april 2008 nikita23 - 24 jaar - noord-holland - 1e kindje 12 april 2008 mariaatje - 26 jaar - Zuid-Holland - 1e kindje H25 - 25 jaar - Gelderland - 1e kindje Jes1- 27 jaar - Drenthe - 1e kindje 13 april 2008 kellox - 24 jaar - Gelderland - 1e kindje vicky - 26 jaar - enschede - 2e kindje 14 april 2008 Mielenl- 34 jaar - Noord-Brabant - 1e kindje Gerdiendejong- 24 jaar - Overijsel - 2e kindje Illy- 31 jaar - Noord-Brabant - 1e kindje Groentje- 30 jaar - Utrecht - 1e kindje jessy77- 29 jaar - ? - ?e kindje 15 april 2008 Esjuh- 21 jaar - Delft - 1e kindje 4catsandagirll- 32 jaar - Zuid Holland - 2e kindje sangirl- 27 jaar - Amsterdam - 3e kindje 16 april 2008 pechvogel- 32 jaar - Noord Brabant - 3e kindje wuppie 01- 25 jaar - Noord Holland - 1e kindje 17 april 2008 adriana82- 24 jaar - leiden - 1e kindje fay26- ? jaar - ? - 1e kindje Tatty Teddy- 26 jaar - zuid-holland - 1e kindje Eunice1976- 30 jaar - het zuiden - 2e kindje 18 april 2008 rachelle6686- 21 jaar - Gemert - 1e kindje Fantasy- 30 jaar - Zwolle - 1e kindje 19 april 2008 joko- 31 jaar - Maastricht - ?e kindje emmetje- 29 jaar - Utrecht - 1e kindje aprilmama- 26 jaar - Drenthe - 1e kindje 20 april 2008 loveable- 25 jaar - ? - ?e kindje AstridvD- 36 jaar -Leusden - 2e kindje 21 april 2008 mamaelle- 25 jaar - Groningen - 3e kindje 22 april 2008 suzy28 - 28 jaar - Zoetermeer - 1e kindje sjouk- 21 jaar - Hoogezand - 2e kindje Mimi2005- 31 jaar - Amersfoort - 2e kindje polly- 31 jaar - ? - ?e kindje Fleerpje- 27 jaar - Koedijk - 1e kindje Boukje34- 35 jaar - Fryslan - ?e kindje 23 april 2008 Jon- ? jaar - ? - ? kindje Dandy- 30 jaar - IJsselmuiden - 2e kindje Luna73- 33 jaar - Zwolle - 3e kindje 24 april 2008 Liza84- 23 jaar - ? - 1e kindje dolphin- 22 jaar - Overijssel - 1e kindje 25 april 2008 Kim81- ? jaar - ? - 1e kindje 27 april 2008 Karin29- 30 jaar - Brabant - 2e kindje jorntenfemmigje- 25 jaar - Harlingen - 1e kindje 28 april 2008 Tessa1981- 26 jaar - Noord-Holland - 1e kindje sharelis- 32 jaar - Etten-Leur- 4e kindje 29 april 2008 Talia- 22 jaar - Dilsen, Belgie - 2e kindje 30 april 2008 Elpee- 27 jaar - Antwerpen - 2e kindje ? april 2008 oOMissCOo- 20 jaar - Achterhoek - 1e kindje Valhalla- ? jaar - ? - ?e kindje narcis- ? jaar - ? - ?e kindje Boontje71- 35 jaar - ? - ?e kindje kaley - 43 jaar - friesland - 3 april - ? - miskraam Denise85 - 22 jaar - Amersfoort- 13 april 2008 - 1e kindje - miskraam mammieloves- 18 jaar - Gelderland - 15 april 2008 - 1e kindje - miskraam foreverfriend- 31 jaar - ? - 22 april 2008 - ?e kindje - miskraam Agenda Augustus 30 - Tatty Teddy 1e echo 30 - vicky 1e echo + intake gynaecoloog 30 - oOMissCOo intake VK 30 - Sweetvienna 2e echo 31 - adriana1982 intake VK 31 - jes1 1e echo September 3 - sangirl intake VK 3 - kellox ochtend: echo gynaecoloog 3 - kellox middag: intake VK 3 - jorntenfemmigje: intake VK 4 - Corina 1e echo 4 - Rachelle 1e echo en intake VK 4 - H25 intake VK 5 - sab85 1e echo 5 - fleerpje intake VK 5 - wuppie 01 1e echo 6 - suzy28 intake VK 6 - 4catsandagirl intake VK 6 - Luna echo 7 - mielenl 2e echo 7 - AstridvD afspraak VK 9 - cristel1986 gynaecoloog 9 - narcis 1e echo 10 - Esjuh 1e echo 10 - Nikita23 intake VK 11 - aprilmama intake VK 13 - Karin29 1e echo 14 - Talia intake VK 14 - Dolphin intake VK 18 - H25 1e echo 18 - Nikita23 1e echo 18 - emmetje intake VK 19 - Tessa1981 intake VK 19 - Groentje 1e echo 24 - Corina controle VK 25 - Karin29 intake VK 25 - Dolphin 1e echo Oktober 10 - Eunice1976 2e echo 15 - Karin29 termijn echo @boukje34 gefeliciteerd! @eunice en ally fijn dat jullie echo goed was! eunice, ik kreeg dezelfde reactie van de gynaecoloog vorige week, zij begon ook over de clomid, en of ik dat nu ook weer gebruikt had....best grappig... @4cats gelukkig dat het bloedverlies over is maar wel balen van je oren! Ik heb een jaar of 2 terug ook lopen tobben met mijn oren, erg frustrerend kan dat zijn! En jij zit dan nog met het bijkomende probleem dat je niet alle medicijnen kan gebruiken nu! Sterkte ermee meis, ik hoop dat het snel beter wordt! @tessa maak je geen zorgen over dat gewichtsverlies hoor, ik had dat ook in het begin (inmiddels zit het er alweer aan ). Ik heb het toen aan mijn huisarts gevraagd en hij zei dat je je wel even moet melden als je helemaal niets meer binnen houdt. Dus gewoon lekker zo doorgaan en veel pietemientjes eten! Ging je nou nog op vakantie of hebben jullie toch geannuleerd? @missCoo heel triest die zogenaamde vrienden. maar dat geroddel is ook wel onlosmakelijk verbonden met een klein dorp. Ik woon ook in een dorpje dus ik weet er alles van. Voor zover ik weet wordt er niet zozeer over ons ge-OH-d maar op verjaardagen dan wordt echt het hele dorp behandeld.....ik ben import dus ik ken toch niemand van die mensen, maar ik irriteer me er ook mateloos aan......maar je doet er zo weinig aan he! (ik hoop dat ik niemand ben vergeten) vandaag 3 echo's tegoed (van Tatty Teddy (DUIM DUIM DUIM), Sweetvienna en vicky) succes meiden, en MissC veel succes bij de VK! ik heb trouwens ook vakantie, ga vanmiddag weg en ben maandag weer thuis. Volgende week zijn we de hele week aan het klussen (letterlijk!) dus ik denk dat ik er dan ook niet zoveel zal zijn.
ooohh meiden, ik heb nog niet alles bijgelezen, maar moet het even kwijt! ik ben gisteravond op mijn werk uitgegleden, zo op mijn heup/kont! ik ben er zooo van geschrokken en hoop maar dat het kindje goed blijft zitten. heb gelukkig geen bloedverlies, maar na die val gisteren wel wat krampen gehad, is nu weer over gelukkig! pff, hoop maar dat er niks gebeurd....
Jee meis! dat is inderdaad ff schrikken. Heb je er verder nog last van? Gelukkig kan een ingenesteld spruitje wel wat hebben maar kan me voorstellen dat je je zorgen maakt! Anders bespreek je het even met je VK.
oei mariaatje ik kan me voorstellen dat dat extra schrikken is! maar 't vruchtje is op zich heel goed beschermd hoor, dus ik denk dat het niet veel kwaad kan.....misschien kan je VK je wel geruststellen of je HA?