raar he, dat soort emoties heb ik (nog) niet.. Soms vraag ik me echt af of ik zwanger ben.. @jorntenfemmigje: je mag dezelfde banner hebben hoor..
Ze komen vast nog wel hoor.. hahahahaha! Inderdaad keihard lachen en dan huilen! Heb gisteren de film persuit of happiness gezien, nou dat was ook peeuwen geblazen hoor! Kennen jullie die film?
heey heb weer veel bijgelezen gister geen internet gehad! heb gister heel de dag geslapen mijn nachtdienst was ook erg tegengevallen kon bijna niet wakker blijven! en ja hoor dacht ben nog steeds niet misselijk wat fijn, en gister begon het misselijk en de wc pot van dichtbij bekeken. kan geen warm eten binnen houden. ben nu al weer de hele tijd misselijk wat fijn adriana dat je echo goed was maakte me toch een beetje zorge om je! voor de meiden met slecht nieuws heel veel sterkte de nieuwe april mama's GEFELICITEERD!
ga over 5 minuten online reageren op een woning. en hopelijk worden we uitgeloot! dan zou ik zoooooo blij zijn!
Wat spannend! Ik ga voor je duimen! @ rachelle, kan me voorstellen dat nachtdiensten moeilijk vol te houden zijn... Ik heb al moeite met mijn "dag"baan!
Ja denk het wel... Dat onredelijke heb ik ook nog niet zo heel lang. Niet te druk maken he, het zit echt wel goed!
man 1 dag niet achter de pc en ik kan bijna 20 pagina's teruglezen. Moet wel op m'n werk dus doe mijn best.
H25 ja gaat snel he!? Je kunt je het niet permiteren een dagje niet mee te lezen... Dan heb je zoveel in te halen!
Ja ik hoop het echt.. nog 2 weekjes in spanning zitten.. Ik voel me ook nog ongemakkelijk met spulletjes en gisteren zei een vrouw van MvM "succes met je zwangerschap" klinkt dan zo raar..
Zo zit ik nu bijvoorbeeld aan de stokbrood met aardappelpuree ..vraag me niet hoe ik aan die combi kom want k zou t niet weten..Ik had zin in stokbrood en eigenlijk ook wel in aardappelpuree dus dan maar combineren.. Ja ik ken die film, heb m hier liggen! Walgelijk zielig, doos tissues is dan geen overbodige luxe zullen we maar zeggen
@ Talia, is ook moeilijk! @ jessy, ik eet graag droog stokbrood! Heerlijk... Wel vers zodat hij lekker knapperig is! @ Dolphin, ja dat is wennen he!? Ik zeg ook elke keer hardop tegen mijn vriend: we worden pappa en mamma en we zijn straks een gezin!
Karin en Tatty Teddy, Heel veel sterkte. Ik hoop dat het toch goed zit. Mijn duimen draaien voor jullie.
Ik ging net heel even op de bank liggen en...weg was ik. Totdat de telefoon ging. Schrik echt, chips dacht ik, in slaap gevallen.
Ben nog maar op pagina 155 maar moet helaas weer aan het werk. Mijn half uur pauze zit er weer op. Kom vanavond wel weer verder lezen. Tot dan en fijne dag verder allemaal.