Pfff.... heb ik niet zoveel puf om te reageren..... ben een beetje moe Ben benieuwd hoe het met Tetty Taddy is, hoe laat moest ze eigenlijk? Moesten er nog meer voor een echo? (weet het niet meer zo goed) Hier vanochtend erg misselijk geweest. Voel me nu prima. Behalve m'n moeheid dan
Ja ben ook benieuwd hoe het met haar is! Ik hoop echt dat het goed gaat.. Mijn misselijkheid beperkt zich de laatste dagen tot 's ochtends en 's avonds. Overdag gaat het wel.. het begint laat in de middag weer! Maar moe ben ik de hele dag. Pffff...
zo ik ben net terug van een bezoek aan de groenteboer. heb ff wat lekkers ingeslagen en zit nu lekker aan de beschuit met aardbeien
jah idd...daar gaan we wel vanuit ja, beschuit met muisjes! nu gaan we nog voor een beschuitje gezond
Wat lekker! Daar heb ik ook trek in.. Met een beetje suiker erover! Mijn collega's nemen een pistoletje en een pizzabroodje voor me mee van de bakker. Ook erg lekker!
Haha... allemaal erg lekkere dingen Ik ben nu bezig met zo'n grote smartie koker, en schrik niet..... heb hem al bijna leeg gegeten. Das lang geleden dat ik iets gesnoept hebt. Smaakt me best goed
Ik ga ff de wc's schoonmaken hier. Krijgen visite komend weekend, dan moet alles natuurlijk wel weer helemaal fris zijn. Niet dat het vies is hier hoor. Vrienden van ons zeiden laatst: bij jullie is het ook altijd netjes. Toen vond ik juist dat er weer eens wat moest gebeuren.
nog meer dames hier ontzettend veel last van pukkels en een vlekkerige huid? het ergste hier is ook nog dat mijn foundation binnen een uur weer weg is...alsof mij gezicht het zo absorbeert(of opvreet haha)
dat plassen had ik een paar weken geleden wel, maar nu helemaal niet meer krijg mvm helemaal niet vol!
jah idd, maar mijn moeder zegt dat je beste gewoon kan ophouden zo lang mogelijk om die spieren daar te trainen en dat je daar later in de zwangerschap profijt van hebt
Ja! Maar niet na een uur, maar wel aan het einde van de dag! Welke foundation gebruik je? Mijne is echt een wondermiddel.. Soms, als ik geen zin heb mijn make up eraf te halen 's avonds, word ik de volgende dag wakker en is het nog helemaal in tact!
Dacht al dolphin dat je mij en kellox daarom even door elkaar haalde. Aan de andere kant ook wel lekker hoor zo weinig klachten, als we straks het maar niet dubbel en dwars op ons bordje krijgen. Vandaag voor het eerst een opgezette buik (heb vandaag ook niet echt een broek aan die het verhuld) en er zit een hele groeistreep op, wha nee! Lichaam is er toch al helemaal mee bezig Miele, wij willen het misschien ook met 8 weken doen, mooi na onze vakantie. Spannend! Jorntenfemmigje, banners zijn wel vaker hetzelfde. Avatar is lastiger ivm door elkaar halen. Jeetje, miscoo dan ben je ineens een stuk verder, lekker is dat! Spannend, hopelijk krijgen jullie de woning. Ik ben niet echt sneller boos of geirriteerd, ik vind van niet, hoor het ook niet van mijn vriend. Van mijn huid ook geen last. Ook sneller huilen heb ik niet, jeetje, ben ik wel zwanger?! Dolphin ik lees nu jouw reactie, dan hebben wij in ieder geval wel hetzelfde dat we het niet hebben, haha snap je het nog. H25, ik heb ook niet altijd alles gelezen hoor, al zou ik dat wel willen, het is gewoon teveel. Ik heb een witte chocoladereep op, o je moet ook nooit met trek gaan boodschappen doen. Ook nog een zonnepitbroodje gekocht, ga ik zo lekker maken met grillworst. Vanmorgen erg gezellig naar een vriendin geweest die springles had met haar paard, leuk! Straks met een vriendin en haar paard naar de kliniek. Eerst hier nog een beetje rond hangen. De boodschappen opruimen, want ik ging eerst forummen, ik ben slecht Vanavond moet vriendlief weer weg, hij is niet echt gezellig de laatste tijd