ik gebruik foundation van maxfactor, eerder had ik van clinique en die was echt geweldig maar die hadden ze uit het assortiment gehaald! welke heb jij dan?
Ik heb van chanel, is wel duur (eur 42,-) maar doe er heel lang mee. Dubble perfection heet hij en matteert heel goed..
ben inderdaad ineens een stuk verder, maar kan maarzo zijn dat met de echo blijkt dat ik nu toch aan bij 8 weken zit ipv bijna 9...je weet het niet. maar als het een beetje klopt zit ik ten tijde van de echo zo ongeveer in de veilige zone
hmm dat is idd nogal prijzig...dan zou ik op me kop krijgen van vriendlief hahahahaha achja ik ga gewoon weer anderen testen. misschien weten ze er bij de drogist wel wat op! meestal krijg ik ook allemaal potjes van verschillende foundation's mee naar huis om te testen.
Nee hoor, niets ernstigs. Hij is al 2,5 jaar aan het klussen aan een oldtimer en eigenlijk zouden we gisteren de 1e echte rit gaan maken. Maar er was dus van alles aan de hand. Hij is daar echt alleen maar mee bezig, constant met zijn gedachten daarbij. Morgenavond heb ik opgeeist voor ons, hihi. Hij vind het gewoon vreselijk spannend met die auto... Ik snap hem wel, ik heb precies hetzelfde met mijn paard af en toe. Ik gebruik geen foundation, meestal wel mascara en lipgloss.
Het is inderdaad een dure, maar ik doe er zooo lang mee dat hij in verhouding weer helemaal niet duur is zeg maar. Alleen de aanschaf is altijd even rottig financieel!
@ tessa o ja dat kan ik wel begrijpen ja! Als er zoveel tijd in zit, is het frustrerend als het niet gaat zoals je zou willen..
Plassen moet ik ook regelmatig. Ook ´s nachts, terwijl ik ´s nachts nooit hoef. Moest ik net weer huilen. M´n vader en broer hebben een duivensite (http://home.casema.nl/psijbesma), was ik ff weer eens aan het bekijken en het verhaaltje aan het lezen die ik er zelf op gezet heb, (doke's story) moest ik daar weer om huilen. Oh oh, dat wordt nog wat de komende maanden.
dames ik ga ervandoor ga ff lekker op de bank hangen met een bak ben&jerry's met een lekker meidenfilmpje op! niet teveel kletsen he, anders moet ik vanavond weer 50 pagina's bijlezen!
nouja bij nader inzien...ik heb alleen jankfilms... dus dan maar horror! hoef ik in ieder geval niet van te huilen! hahahah
Jornt: Was het een zielig verhaaltje dan? Oei ben en jerry's is zo lekker! Nou, ik heb mezelf al verwend dus nu inhouden. Horror vind ik niets, maar veel plezier!
Ja, dat duifje is nu in de duivenhemel. Het was zo´n poppie. Maar ja. Ik ga denk ik ook ff heerlijk bank hangen. Goed idee. Ik kijk af en toe wel ff hoor, anders mis ik gelijk zo veel.
Ik ben zo moe! En waar blijft mijn collega met mijn heerlijke broodje? Heb haar net gesmst dat ze ook een chocoladereep mee moet nemen!
Ja, maar dat plaatje doet me eigenlijk niet zoveel.. Het beeld zit zo op mijn netvlies gebrand! Zie continue dat hartje tikken...