@ Wens je sterkte ,ik heb hetzelfde meegemaakt ,voor mijn dochtertje 2 mk ,ze is nu 7 . IK ben vandaag wezen shoppen ,en wat mij opviel,iedereen liep met een QUINNY,echt iedereen. Ik wil hem ook . Ik heb net ook op de site gekeken van Quinny ,maar zag niet de ene waar ik dus NU verliefd op ben,het is een heel leuke ,voor boy en girl te gebruiken. HIj was in een donker kleur aan de zij kanten lime green en nog een kleur ,volgende keer als ik het weer zie ,vraag ik gewoon welke naam het heeft. De quinny had ook een bijpassende tas . En je kan ze voor en achter waarts gebruiken,wat wil een mens nog meer NU alleen me man nog overhalen. Over teksten op babykleding,zag laatst een tshirt met "my dad is stronger than your dad""van H&M. Ally
I'm back! Morgen ga ik alles eens op mijn gemak bijlezen... HET ZIJN ALLEEN WEL VERDOMD VEEL PAGINA'S! Ik las verschillende nare berichten de afgelopen pagina's en wil in ieder geval Tatty Teddy even heel veel sterkte toewensen! Bah wat naar voor je!
Ally, ja leuk he wagens kijken, ik kijk ook veel om me heen hoor... Ze zijn alleen zo duur! Vooral de goede merken. Ik ga zo even op de site van de H&M kijken of ik die shirtjes kan vinden, vind ze zo leuk! Leuk gehad nikita? Ik heb wel weer een goede nacht gehad, he he, begint ergens op te lijken. Scheelt overdag een hoop vermoeidheid. Maar helaas droomde ik dat ik een MK kreeg, het leek zo echt, dat ik helemaal verdrietig wakker werd... Straks met een vriendin naar haar paard en vanmiddag lekker naar de kapper, mooi een stuk eraf voor de vakantie. Gister had ik trouwens echt een opgezette buik, dat had ik nog niet gehad. Ik denk niet dat we het 12 weken voor ons kunnen houden straks... Iedereen een fijne dag!
59 april 2008 mama`s 1 april 2008 Sweetvienna - 33 jaar - ? - 1e kindje 2 april 2008 cristel1986 - 21 jaar - Long beach - 2e kindje corina - 25 jaar - Zeeland - 1e kindje frumpje - 33 jaar - zuid holland - 1e kindje 4 april 2008 campie- 35 jaar - Wieringerwerf - 2e kindje Miky- 24 jaar - Groningen - 2e kindje 5 april 2008 angels - 27 jaar - zuid holland - 1e kindje 8 april 2008 Ally-30 jaar-Zuid Holland - 2e kindje 9 april 2008 Sab85-22 jaar- Zuid Holland - 1e kindje 10 april 2008 nikita23 - 24 jaar - noord-holland - 1e kindje juffie81 - ? jaar - Rotterdam- ?e kindje 12 april 2008 mariaatje - 26 jaar - Zuid-Holland - 1e kindje H25 - 25 jaar - Gelderland - 1e kindje Jes1- 27 jaar - Drenthe - 1e kindje 13 april 2008 kellox - 24 jaar - Gelderland - 1e kindje vicky - 26 jaar - enschede - 2e kindje 14 april 2008 Mielenl- 34 jaar - Noord-Brabant - 1e kindje Gerdiendejong- 24 jaar - Overijsel - 2e kindje Illy- 31 jaar - Noord-Brabant - 1e kindje Groentje- 30 jaar - Utrecht - 1e kindje jessy77- 29 jaar - ? - ?e kindje 15 april 2008 Esjuh- 21 jaar - Delft - 1e kindje 4catsandagirll- 32 jaar - Zuid Holland - 2e kindje sangirl- 27 jaar - Amsterdam - 3e kindje 16 april 2008 pechvogel- 32 jaar - Noord Brabant - 3e kindje wuppie 01- 25 jaar - Noord Holland - 1e kindje 17 april 2008 adriana82- 24 jaar - leiden - 1e kindje fay26- ? jaar - ? - 1e kindje Eunice1976- 30 jaar - het zuiden - 2e kindje 18 april 2008 rachelle6686- 21 jaar - Gemert - 1e kindje Fantasy- 30 jaar - Zwolle - 1e kindje 19 april 2008 joko- 31 jaar - Maastricht - ?e kindje emmetje- 29 jaar - Utrecht - 1e kindje aprilmama- 26 jaar - Drenthe - 1e kindje 20 april 2008 loveable- 25 jaar - ? - ?e kindje AstridvD- 36 jaar -Leusden - 2e kindje 21 april 2008 mamaelle- 25 jaar - Groningen - 3e kindje 22 april 2008 suzy28 - 28 jaar - Zoetermeer - 1e kindje sjouk- 21 jaar - Hoogezand - 2e kindje Mimi2005- 31 jaar - Amersfoort - 2e kindje polly- 31 jaar - ? - ?e kindje Fleerpje- 27 jaar - Koedijk - 1e kindje Boukje34- 35 jaar - Fryslan - ?e kindje 23 april 2008 Jon- ? jaar - ? - ? kindje Dandy- 30 jaar - IJsselmuiden - 2e kindje Luna73- 33 jaar - Zwolle - 3e kindje 24 april 2008 Liza84- 23 jaar - ? - 1e kindje dolphin- 22 jaar - Overijssel - 1e kindje 25 april 2008 Kim81- ? jaar - ? - 1e kindje 27 april 2008 Karin29- 30 jaar - Brabant - 2e kindje jorntenfemmigje- 25 jaar - Harlingen - 1e kindje 28 april 2008 Tessa1981- 26 jaar - Noord-Holland - 1e kindje sharelis- 32 jaar - Etten-Leur- 4e kindje 29 april 2008 Talia- 22 jaar - Dilsen, Belgie - 2e kindje 30 april 2008 Elpee- 27 jaar - Antwerpen - 2e kindje ? april 2008 oOMissCOo- 20 jaar - Achterhoek - 1e kindje Valhalla- ? jaar - ? - ?e kindje narcis- ? jaar - ? - ?e kindje Boontje71- 35 jaar - ? - ?e kindje kaley - 43 jaar - friesland - 3 april - ? - miskraam Denise85 - 22 jaar - Amersfoort- 13 april 2008 - 1e kindje - miskraam mammieloves- 18 jaar - Gelderland - 15 april 2008 - 1e kindje - miskraam foreverfriend- 31 jaar - ? - 22 april 2008 - ?e kindje - miskraam Tatty Teddy- 26 jaar - 17 april 2008 - 1e kindje - miskraam Agenda Augustus 30 - Tatty Teddy 1e echo 30 - vicky 1e echo + intake gynaecoloog 30 - oOMissCOo intake VK 30 - Sweetvienna 2e echo 31 - adriana1982 intake VK 31 - jes1 1e echo September 3 - sangirl intake VK 3 - kellox ochtend: echo gynaecoloog 3 - kellox middag: intake VK 3 - jorntenfemmigje: intake VK 4 - Corina 1e echo 4 - Rachelle 1e echo en intake VK 4 - H25 intake VK 5 - sab85 1e echo 5 - fleerpje intake VK 5 - wuppie 01 1e echo 6 - suzy28 intake VK 6 - 4catsandagirl intake VK 6 - Luna echo 7 - mielenl 2e echo 7 - AstridvD afspraak VK 9 - cristel1986 gynaecoloog 9 - narcis 1e echo 10 - Esjuh 1e echo 10 - Nikita23 intake VK 11 - aprilmama intake VK 13 - Karin29 1e echo 14 - Talia intake VK 14 - Dolphin intake VK 18 - H25 1e echo 18 - Nikita23 1e echo 18 - emmetje intake VK 19 - Tessa1981 intake VK 19 - Groentje 1e echo 24 - Corina controle VK 25 - Karin29 intake VK 25 - Dolphin 1e echo Oktober 10 - Eunice1976 2e echo 15 - Karin29 termijn echo @juffie81, Welkom meis! Gezellig nog een april mama! Je staat erbij! En hoe oud ben je en is het je 1e kindje?
Goedemorgen meiden! Ben een paar dagen niet op het forum geweest, had het erg druk , nu wordt het gelukkig weer wat minder... Ik heb even een vraagje waar ik me nu wel een beetje zorgen om maak, heb nu al ruim een week last van steken in m'n lies en onderbuik voornamelijk aan m'n rechterkant. Het is niet constant, het komt met vlagen en het is ook niet zo dat ik krom lig van de pijn maar het is er wel en weet niet wat het is. Ik wil ook niet voor elk wissewasje de vlk bellen maar begin me nu serieus zorgen te maken omdat het al zo lang duurt. Wat zouden jullie doen of weet iemand wat het is? @ Tatty Teddy, meis wat vreselijk voor je! Heel veel sterkte met het verwerken, ik denk aan je! Liefs, Suzy
Goedemorgen meiden! Ben een paar dagen niet op het forum geweest, had het erg druk , nu wordt het gelukkig weer wat minder... Ik heb even een vraagje waar ik me nu wel een beetje zorgen om maak, heb nu al ruim een week last van steken in m'n lies en onderbuik voornamelijk aan m'n rechterkant. Het is niet constant, het komt met vlagen en het is ook niet zo dat ik krom lig van de pijn maar het is er wel en weet niet wat het is. Ik wil ook niet voor elk wissewasje de vlk bellen maar begin me nu serieus zorgen te maken omdat het al zo lang duurt. Wat zouden jullie doen of weet iemand wat het is? @ Tatty Teddy, meis wat vreselijk voor je! Heel veel sterkte met het verwerken, ik denk aan je! Liefs, Suzy
@ suzy28, volgens mij heb je last van bandenpijn. Ik voelde vooral aan het begin steeds van alles aan de linkerkant. Nu voel ik het aan de hele onderkant wanneer ik me bijv te snel omdraai, uitrek etc.
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... +onderbuik Ik heb even bovenstaand topic voor je opgezocht. Maar ik zie net dat kellox me alweer voor is haha. Maar in ieder geval niets om je zorgen over te maken.
Ja wel redelijk, lief dat je het vraagt. gister weer 2 hele vervelende pijnaanvallen gehad, dus ben benieuwd wat de gyn. er maandag mee gaat doen! Verders ben ik lekker aan t genieten vd vakantie! Dus lekker niks doen, alleen wanneer ik zin heb! haha
goede morgen dames, wat een pagina's zeg ! Kreeg net pijn heel laag, leken mijn darmen wel, oef... ik schrok wel even wat het ging gepaard met een opvlieger, reken maar dat dan even het zweet uitbreekt.. Ook nu last van nachtelijk zweten, meer mensen hier last van? Ik werd echt kletsnat wakker en door al dat zweten kreeg ik het natuurlijk koud... ook geen pretje als je mannetje al de deur uit is..
Vervelend dat die pijnaanvallen er nog zijn... Ik had je er even niet meer over gehoord en hoopte dat ze weg waren gebleven, maar helaas, gelukkig kan je maandag terecht. Hier nog zo'n vakantieganger hoor, lekker hier rond hangen, met vriendinnetjes afspreken en zo. Dolphin: Nee dat nachtelijk zweten en opvliegers herken ik niet, maar ik heb weinig symptomen dus dat zegt weinig.
@ Dolphin, ik heb het juist vaak koud, met rillingen etc. En ook wel af en toe v die opvliegers ja! haha Terwijl de overgang als t goed is nog wel ff duurt! haha
Wij houden het bij 2 denk ik, maar ja eerst maar eens kijken hoe de 1e gaat en wie weet wat er dan nog gebeurt. Lekker modaal zijn we... haha!
meiden bedankt voor jullie reacties, zal dat topic even doorlezen wat je voor me opgezocht hebt tessa. Is toch weer een geruststelling Dat zweten herken ik niet Dolphin, maar volgens mij heeft iedereen last van andere symptomen, ik heb verder ook weinig symptomen, alleen onwijs gespannen en gevoelige borsten (al vanaf een paar dagen voor NOD) en soms erg moe. Maar lang niet altijd. Oh ja en absoluut geen eetlust, heb nergens trek in, zelfs een kop thee met kaakje gaat er met moeite in. Terwijl ik normaal toch wel echt een bodemloze put ben Kellox, vervelend joh dat je nog van die pijnaanvallen hebt. Ben ook benieuwd wat de gyn maandag er dan mee doet. Meiden die vakantie hebben, geniet ervan, ben jaloers Kan me helemaal niet concentreren op m'n werk. Gelukkig bijna weekend! Liefs, suzy