Geweldig Sab, helemaal super. Ik blijf nog ff wonen waar ik nu woon. We hebben twee jaar geleden net dit huis gekocht. Heerlijk.
@ talia, dat heb ik ook! Weeg precies hetzelfde, maar heb wel echt een bol buikje! Maar dat klopt dan natuurlijk ook wel. Alles is alleen maar opgezet, in gewicht is er nog niet zoveel aan de hand...
ja viel me ook al op inderdaad iedereen gaat verhuizen of zoekt een huisje echt grappig! bij ons is het vooral om de ruimte zeker straks met een kleintje, waar we nu wonen hebben we ook wel 3 slaapkamers maar het is een huurhuisje en we wilde graag kopen, en hier zitten we in een tussenwoning helemaal ingebouwd zegmaar en daar is het zo lekker vrij...plus een supergrote tuin straks natuurlijk heerlijk voor de kleine en die echo ja ben aande ene kant zo bang maar kan ook niet wachten
Ik was ook heel erg nerveus, maar dat was ivm bloedverlies! Toen ik het hartje zag kloppen, was het net een droom! Mijn vriend liep helemaal naar het scherm toe waarop het te zien was. Onbeschrijflijk!
Meiden met bloedverlies, ik duim ook voor jullie hoor, dat alles gewoon goed is! Adriana, goed dat je er zo tegenaan kijkt hoor en als ik het zo bij je lees heb je ook geen redenen om anders ertegenaan te kijken. Ik had jullie vanochtend verteld over die steken in m'n lies en onderbuik, vooral aan de rechterkant. Ik heb toch de verloskundige gebeld vanochtend (maakte me toch zorgen) en uitgelegd wat ik voelde en hoe lang al enz. Toen zei ze idd dat het waarschijnlijk bandenpijn is maar dat ze, omdat de steken soms vrij heftig zijn, toch een inwendige echo willen maken om een bbz uit te sluiten. De kans was vrij klein zei ze maar toch voor de zekerheid. Dus ik mocht vanochtend om 11 uur langskomen. Bij het onderzoek bleek gelijk dat de beeb op de juiste plek zat en we zagen ook gelijk het hartje goed kloppen . Dus dat was echt een geruststelling. Nu blijkt dat die steken worden veroorzaakt door littekenweefsel overgehouden aan een blindedarmontsteking, alles wordt natuurlijk van z'n plaats gedrukt en daar kan dat littekenweefsel wat minder goed tegen. Ook heb ik op een eierstok een cyste zitten zagen we net, op zich niets ernstigs, maar we gaan even in de gaten houden of hij snel groter wordt of niet de komende tijd, maar daar verwachtten ze eigenlijk van dat hij weer vanzelf verdwijnt ergens in de komende weken. Zo niet dan zal hij uiteindelijk verwijderd worden maar voorlopig tot 16 weken wordt er niets aan gedaan. Gelukkig is dit geen directe bedreiging voor de zwangerschap hebben ze me verzekerd en ben ook dolgelukkig dat ik het hartje heb zien kloppen vandaag! Liefs, Suzy
@ suzy gefeliciteerd met je mooie echo! Fijn dat met de kleine alles goed is. Nu hopen dat de rest ook meevalt! @ sab, ja baby-gaga (daar was je ticker van toch) doet het geloof ik niet meer... Anders even tijdelijk een andere nemen?
Femmigje: aangezien mijn haar nu lang is en straks alleen iets minder lang, zal het niet zon metamorfose zijn hihi. Zal zorgen dat ik niet ga slapen in het vliegtuig, gelukkig is het ook niet zo lang. Adriana: ben niet bang om te vliegen hoor. Vind het erg leuk, eindelijk eens een keer te doen! Het is maar 4 uur vliegen, dus dat is ook te over zien. Goed hoor dat je zo positief bent, daar heb je heel veel aan. Jes: Idd positief blijven denken, je hebt geen reden om het niet te doen! Je bent idd misschien iets minder ver. Wel hier lekker blijven mee kletsen hoor, je hoort nu toch al een beetje bij de april mamas. Sab, gefeliciteerd met jullie huis! Waar wonen jullie nu? Zie idd geen banner bij je. Talia, ik heb precies hetzelfde, ik kom niet aan, maar mijn broeken zitten niet meer lekker Net als vele anderen lees ik Wij hebben ons huidige huis ook een jaar, we gaan hier voorlopig echt niet meer weg, het is echt ons droomhuis. Het enige wat ons hier weg zou halen is een huis met grond voor mijn paardje We gaan wel tegelijk op met zn allen, niet alleen qua zwangerschap maar ook qua vakantie en dus ook huizen, grappig. Suzy, toch maar goed dat je de VK hebt ingelicht en zij je ook serieus nam! Hopelijk gaat de cyste uit zichzelf weg.
we wonen nu in rotterdam, heel iets anders dus met al die drukte hier.ik moet dan ook mijn baan opzeggen en mijn vriend werkt door heel het land en dat is dus gelukkig geen probleem.
Oke, kan het me heel goed voorstellen. Ken je al mensen in zeeland? Lijkt me moeilijk om een veilige omgeving te verlaten. Wat voor werk doe je? Kan je dat makkelijk daar weer vinden denk je? Spannnend hoor allemaal...
Staat het huis op funda? Ben benieuwd! Mijn nieuwe huis kun je zien via de link: http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/D ... KoopObject
Wat een nare berichten hier zeg. Allemaal heel veel sterkte toegewenst. Sab wat fijn echt je eigen huis. veel plezier. Suzy wat fijn dat je zo'n mooie echo hebt gehad. Zal je vast goed hebben gedaan. Ben weer bijgelezen maar moet nu echt weer aan het werk. Tot vanavond en een hele fijne dag verder.
Wij hebben ons huis alweer een jaar, maar ik heb nog foto's in photobucket staan. Let wel dat het nog de inrichting is van de vorige bewoners hoor! http://s43.photobucket.com/albums/e390/tessie1981/huis/ Mooi huis hoor adriana! Kan me voorstellen dat je er blij mee bent.
Toe maar Tessa ook al zo'n mooi huis. Ik woon zelf in een huurhuis. Tussenwoning met drie slaapkamers. Prima naar mijn zin maar wel veel kleiner als jullie huizen.
kennissen van ons wonen ook daar in de buurt en mijn ouders hebben daar ook een huis gekocht. ik kom zelf niet uit rotterdam ik ben hier 3 jaar geleden gaan samenwonen met mijn vriend. vind het ook niet erg om hier weg te gaan ik ben zelf in een klein dorp opgegroeid. ik ben nu storemanager van een grote kledingwinkel, en ik kon dat sowieso niet blijven doen want je bent verplicht om altijd 40 uur aanwezig te zijn en dat wil ik straks toch niet met die kleine.en ik vind het nu eigenlijk al behoorlijk zwaar heel de dag op je benen staan en heen en weer lopen trap op trap af(2 verdiepingen) ik denk dat ik tijdens of na mijn zwangerschap een thuisstudie ga doen voor iets heel anders, maar moet er nog even goed over nadenken. het is zeker spannend allemaal dat wel maar we hebben er goed over nagedacht en dit is echt wat we allebei wilden jij gaat lekker op vakantie zie ik heerlijk hoor! wij zouden ook gaan maar dat stellen we toch maar even uit nu
Ik woon nu in een flat, op zich ruimte genoeg.. We hebben 3 slaapkamers, maar mijn vriend heeft een ruimte nodig waar hij lawaai kan maken (lees een studio kan hebben) aangezien hij muzikant is en ik wil heel graag weer dichtbij mijn ouders wonen. Vooral nu met de kleine op komt. Dus vandaag dat we nu heel graag wilden verhuizen. Dit was het eerste huis waar we zijn wezen kijken en waar we een bod op hebben gedaan, dus het is vrij snel gegaan allemaal!