@Suzy: fijn voor je meid dat het toch goed is. Ik ben nu wel een beetje bang, omdat ik dezelfde steken heb(tenminste zoals jij ze omschrijft). Maandag heb ik intake, dus vraag ik dan gelijk ff. Toch spannend.
Tessa & Adriana: wat een mooie huizen joh! Ik woon zelf in een eengezinswoning, gewoon een tussenwoning met 3 slaapkamers, ruim genoeg iig. Zelf slapen we nu op zolder, dat vond ik toen zo leuk omdat daar een balkon aan zat. Maar nu met de beeb op komst gaan we verhuizen naar een van de slaapkamers op de eerste verdieping, vind ik toch prettiger om op dezelfde verdieping te slapen. Eerlijk gezegd is m'n hubbie al bezig met onze nieuwe slaapkamer, hij kan niet wachten
Hallo zeg, heb ff jullie huizen bekeken. Wat een joekels. Wij wonen in een ruime rijtjeswoning. Vier slaapkamers. Nu drie, omdat we de badkamer hebben uitgebreid. Verder erg gezellig en rustig buurtje.
ja he daarom ik was meteen verliefd op dat huis vooral het uitzicht ook aan de achterkant echt ons droomhuis
Meid, je moet je echt niet druk maken hoor! Waarschijnlijk zit het gewoon goed. Ze gingen bij mij er ook vanuit dat het gewoon goed zou zitten, maar willen het gewoon uitsluiten vooral ook voor je eigen gevoel. Leg het gewoon maandag voor aan je vlk en waarschijnlijk krijg je dan dezelfde geruststelling als die ik vandaag heb gehad. Liefs, Suzy
goede morgen.. wij willen trouwens 4 kinderen... dus we izjn op weg hahaha.. en over huizen nou ik zal maar geen foto van mn app erop zetten... en zeker niet van de straat beetje ghetto.. zo geweldig is het niet.. maar we gaan in nov verhuizen dussss. nog even volhouden van ons nieuwe app wil ik best wel een foto erop zetten asl ik weet welke we gaan huren.... en wat een nare berichten weer.. dat was een paar weken geleden ook bij maart mamas opeens een heleboel nare berichten allemaal sterkte ! ik voel me goed nou ja erg zwanger en mn borsten beginnen steeds meer pijn te doen maarja hoort erbij... en asl ik naar de wc moet voor nr 2 dan heb ik vaak wat krampen hebben jullie dat ook?
Luna en Tatty, heel veel sterkte! (Zal zo nog ff pb-en) Ally, ik weet precies welke quinny jij bedoeld. Met lime groen, aqua blauw en bruin. Ben er ook smoorverliefd op! He Sab, geweldig joh dat je het huis hebben! Waar is het geworden? DAn woon je ineens dichterbij mij Suzy, fijn dat je een echo heb gehad voor de duidelijkheid. En dat je het hartje al hebt horen kloppen. Ben zo blij dat ik dinsdag eindelijk de echo hebt. Ben op het moment weer onzeker. Sinds gisteren voel ik me wat beter (gelukkig!) maar word er wel onzeker door. Wat zit ik toch raar in elkaar he Heb echt even bevestiging nodig voor mezelf. Heb alleen in het bein 1 test gedaan en daarna niet meer. Durf het ook niet meer Nog een paar daagjes..... Cristel ik heb dat ook, dat ik dan van te voren kramp heb. Zal er wel bij horen
corina het komt helemaal goed no worries... ben er zeker van... en die krampen idd zullen er wel bij horen maar kan nu al zeggen dat ik 5 min later naar de wc moet hahaha
JA das bij mij ook. En dan ben ik er nog niet zomaar af ook Heb nog steeds moeite met naar de wc gaan. Van de week paar keer gehad 2 x per dag en nu alweer 2 dagen niet. Probeer zo veel mogelijk fruit te eten. MAar heb wel eens een dag dat ik daar niet zo'n trek in heb en dat merk ik gelijk
ja dat klopt corina.. bij mijgaat het nu wel wat makkelijker. maar heb ook dagen erbij man lijkt wel een bevalling.. hopelijk wordt dat beter bij je en als het echt niet gaat een eetlepetje olijfolie in je drinken doen ...
zo was ik weer even... pff 5 pagina's erbij... kletskousen Ik lag net eventjes op bed en weg was ik... is wel even heerlijk hoor, dan kan je er 's avonds ook iets langer tegenaan..
zo dames ik ben er ook weer ff...half 6 werk klaar, hond opgehaald, gekookt gedoucht en hier zit ik weer...dooooooooodmoe en ik heb zo nog een feestje :S dat word nog wat. wat een geweldige huizen zeg!WOW ik wou dat wij zoiets konden betalen
ach missco onze tijd komt nog wel denk altijd maar positief.. het wordt iedere keer beter zolang je maar gelukkiig bent... en meo ja dat begin ik idd tegen 7 uur ook te voelen en 10 uur ben ik vertrokkken zelfs als ik op de bank zit... hahah
jah idd...dat heb ik ook, daarom zit ik nu niet op de bank hahaha. maar ik ben zoooooooooooooooooo op en ik moet gewoon naar dat feestje want dat heb ik belooft!
dan ga je toch eventjes.. weten ze dat je zwanger bent of dat nog niet? zoja dan begrijpen ze het echt wel.. toch? ga je een uurtje en dan lekker nar bed
jah ze weten het wel, dat scheelt. nouja dan ga ik maar anders kom ik nog te laat ook nog hele fijne avond iedereen niet te veel kletsen anders ben ik morgen de hele dag aan het bijlezen! iedereen een fijne avond en alvast een fijn weekend! liefs cynthia