April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Misschien zie ik ze vliegen hoor maar door al die nare berichten ben ik zo onzeker geworden weer en heb weer een test gedaan..Had ik denk ik niet moeten doen want het leek alsof t streepje minder duidelijk was dan de allereerste keer..Zou ik mezelf nou gewoon gek zitten te maken? :(

2. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    jessy...heb je veel water gedronken? want dan is er ook minder hcg in je plas zeker aan het einde van de dag... en je moet je niet door alle verhalen onzeker maken.. dan ( dat denk ik tenminste altijd weet niet waarom: roep je het een beetje op. het zit vast helemaal goed zolang je geen krampen of bloed verlies hebt is er nisk om je zorgen over te maken.. meis geniet er een beetje van :)

cynthia.. veel plezier he

3. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ik probeer zulke berichten altijd een beetje te vermijden.
    Maar dat gaat niet altijd. Ik word er ook erg onzeker van.
    Misschien ff afstand houden van het forum.

Jessy, dat testen moet je niet doen meis! Daar word je helemaal onzeker van. En idd als je veel gedronken hebt en aan het eind van de dag kan het streepje wat lichter zijn. Niet meer doen hoor!
    Je bent gewoon hartstikke zwanger! :D

Ik heb alleen 22 juni een test gedaan en voor de rest niet meer, vind ik best wel knap ;) Heb er gelukkig ook geen meer in huis, anders word de verlieding erg groot

4. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Ik heb ook geen test meer gedaan, behalve 2 in het begin.
    Ik houd mezelf ook gewoon voor zolang er geen bloedverlies met krampen zijn, ga ik ervanuit dat alles nog goed zit.
    Vannacht dus wel gedroomd dat ik een miskraam had, raar wakker worden is dat. Komt toch door de nare berichten hier...

Ik heb een wat trekkerig gevoel in mijn linkerlies, zal wel bandenpijn zijn. Mijn buik is echt huge...

5. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik heb maar 1 keer getest en dan bij de verzekering 1 keer.. maar ik maak me eigenlijk niet druk ik heb het hartje al gezien op deeho dus wel makkelijk voor mij om te zeggen maar zolang ik geen erge krampen heb en geen bloed verlies maak ik me niet druk....

hebben jullie al positie kleding aan?

6. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Ik ben nog maar 5 weken, maar sinds gister heb ik een flinke buik, ook hoog. Ik red het nog met mijn broeken, maar geen idee voor hoelang

7. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik draag nu al zekre 2 weken alleen maar positie kleding krijg mn broeken niet meer dicht.. en het zit helemal niet comfertabel... had het einde van de dag gewoon echt pijnlijke buik.. dus nu al postie kleding. en het zit heerlijk hoor moet wel nieuwe kopen lange broeken enzo heb nu alleen maar 3 kwart of kort.. heb maar 1 lange broek..

8. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    weet niet of je het kent het plaatsje heet vogelwaarde het is zo klein het staat niet eens op de kaart hahaha ligt vlak bij kloosterzande dat is iets groter... :)

9. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Adriana gefeliciteerd! Dan woon je straks vlakbij mij ;)

Ik ben vandaag ontzettend moe, misschien kom ik vanavond nog even kletsen.

10. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik verveel me eigen zo erg.. ik ben blij als mn meissie wakker wordt kan ik even met dr zwemmen ofja in het baby badje buiten zitten het is hartikke benauwd en warm

11. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Hallo meiden,

Zijn we nog wakker, of zijn we lekker aan het stappen :D ?

@Luna 73 & Sharelis: veel sterkte meiden, wat een nare berichten toch weer.
    @Karin29: begrijp dat je zenuwachtig wordt van die tegenstrijdige signalen, ook veel sterkte met geduld hebben.
    @GerdiendeJong: sterkte met de verbouwing, maar neem niet teveel hooi op je vork!

Heb ff jullie huizen bekeken, mooi hoor! Wij wonen in een ruime rijtjeshuis, groot genoeg voor 2 en ook voor 3 :) .

Ook ik doe mee met de grote vakantie-intocht... (of is het uittocht?) Ga zondag lekker vliegen, maar misschien blijf ik jullie nog wel volgen hoor. Alle meiden die binnenkort ook gaan, een hele fijne vakantie toegewenst!

Heb nog niet echt het idee dat ik al een buikje heb, bekijk het wel 's-avonds in de spiegel, maar ik kan toch echt niks ontdekken. Positiekleding is dan ook nog niet nodig. Maar misschien ben ik toch wel minder ver, naja, dat hoor ik wel de 19e bij mijn 1e echo, daar kan ik eigenlijk niet op wachten!

Zoek zo maar weer eens mijn bedje op. Morgen huis schoonmaken en inpakken.

Doegie!

12. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    he meiden ontzettend bedankt voor alle lieve reacties. Ik kan niet iedereen apart bedanken dus vandaar dat ik het hier nog even doe. Het doet ons goed. Ik heb vanmiddag eindelijk eens lekker kunnen huilen, dat was me de afgelopen weken nog niet gelukt.
    Het leven gaat door, ook voor ons. Gelukkig gaat dat goed. Ik heb natuurlijk 2 mannekes rondlopen (4,5 en 2,5) die me elke dag blij maken. Daar focus ik me nu lekker op en geniet van de leuke dingen die komen gaan. Natuurlijk blijft het teleurstellend en verdrietig dat de wens niet in vervulling mocht gaan, maar ik heb alle vertrouwen in de toekomst.
    Natuurlijk heb ik wel mijn baal momenten, dat mag! Maar ik ben vooral opgelucht dat het nu mis is en niet pas met 12 weken. Die ervaring heb ik namelijk ook en die heeft er toen behoorlijk in gehakt. Wat dat betreft is het fijn dat de echo's tegenwoordig wat vroeger gemaakt worden en een missed abortion eerder ontdekt wordt.

De komende dagen ga ik heerlijk met de clienten van mijn werk op vakantie. Vanavond hebben we alle koffers ingepakt. Morgen nog even de puntjes op de i. Door de hele toestand ga ik niet meer de hele week mee, maar word ik woensdag afgelost. Donderdag dan de echo om te zien of alles schoon is. En als we dat gehad hebben dan gaat de neus weer richting de toekomst. Maar nu eerst vakantie vieren met de mensen, lekker de zinnen verzetten! (oef klinkt lekker vakantie, maar het is gewoon hard werken hoor. We gaan met 7 verstandelijk gehandicpaten die wel verzorging nodig hebben).

luna

13. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Lieve Luna73: fijn om toch nog even wat van je te horen! En wat goed dat jullie het zo goed oppakken en toch nog positief er tegen aan kijken. Daar kan ik nog heel wat van leren! Eerst nu maar even lekker er tussen uit! Wens jou en jouw gezinnetje het allerbeste toe en ik hoop dat een 3e kindje jullie snel gegund is!

14. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    luna je bent een sterke vrouw ... petje af. en geniet maar van je uitje en van je 2 mooie zoontjes

ik heb net lekker buiten in het adje gezeten met cailynn maar nu heb ik het weer warm maar het is te heet buiten de zon is te sterk dus ben dan liever binnen wil niet dat cailynn erg verbrand..

wat ik trouwens las is dat vliegen niet altijd veilig is... ik schrok daar best wel van.. ze zeggen niet dat het volkomen onveilig is maar er KAN( dus hoeft niet) te veel radioactiviteit zijn nou ik schrok dar tch wel van

15. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Sorry het quoten ging even mis, wilde even reageren op het vliegverhaal. Tja, daar probeer ik mij maar even niks van aan te trekken, er zijn wel meer dingen niet goed. Stap toch lekker zondag het vliegtuig in! Maar bedankt voor de waarschuwing/tip Cristel1986!

Bij ons was het niet zo warm vandaag en vandaag regende het zelfs, kan niet wachten om zondag (na ja maandag) lekker in de zon te lopen.

16. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh groentje ik bedoelde het niet zo hoor.. ik dacht opeens eraan dat ik het ls ik wil ook nog naar nederland gaan dit jaar enzo maar ik vraag me dan af hoe het komt en waarom ze zeggen radioactiviteit vraag me dan gelijk af wanneer wel en wanner niet snap je... dacht eropeens aan..

waar gaat de reis heen groentje?

17. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Nou, vind het wel goed hoor dat je goed oplet wat wel/niet goed is om tijdens je zwangerschap te doen. En radioactiviteit is natuurlijk wel ontzettend negatief/ongezond. Ik heb het eigenlijk niet eerder gehoord. Ik neem maar gewoon de gok zondag :) .

De reis gaat naar Kreta, lekker een kleine 2 weken weg!

Woon je al lang in Amerika? Ga je vaak naar Nederland toe? Zal nu wel lastiger zijn met je dochtertje.

18. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Ik denk dat ik sterker overkom dan ik ben. Na mijn 12w miskraam ben ik behoorlijk de weg kwijt geweest. Heb toen zelfs nog een tijdje thuis gezeten. Maar het is wel waar, ik vind wat ik nu mee maak een schrijntje tov toen. Dus doordat ik weet dat het veel erger kan, kan ik er makkelijker mee omgaan. Scheelt ook trouwens dat we makkelijk zwanger worden, dus dat geeft ook hoop (zwanger blijven is alleen moeilijker. Dit is de 3e miskraam. het gaat wennen :cry: :cry: ).

19. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Nou Luna73, nogmaals veel sterkte toegewenst! Heb bewondering voor je.

Ga nu naar bedje toe, weltrusten meiden!

20. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    luna ik heb het ook mee gemaakt met 16 weken een miskraam maar ja ik ben er ook sterker uitgekomen ... ik hoop voor je dat het snel goed gaat een zwangerschap.. en je een mooi 3e kindje krijgt... nouja eigenlijk 6e...

groentje.. ik ha dhet ook niet eerder gehoort hoor had het gelezen in een boek voro zwangere vrouwen... maar vraag me dan af wanner dta is of het aan het toestel ligt ofzo.. maarja zal wel vraag wel aan mn gyn..
    ik woon sinds 2005 hier.. ik ben pas 1 keer terug geweest dat was in dec 2006 met cailynn en mn man. en het ging hartstikke goed in het vliegtuig dta zal nu wel anders zijn nu kan ze geen minuut meer stil zitten... haha
    en kreta lekker.. geniet watt extra voor mij hahaha,,

Deel Deze Pagina