April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    nou dames daar was ik nog weer ff.
    het feestje was wel gezellig maar de baterijen zijn hier toch echt leeg!
    ga me zo ff fijn wassen en dan lekker naar bed.
    morgen heeft mannetje mij een verwendagje belooft :D
    lekker uitslapen,samen douchen, een massage :D , wandeling in het bos, hij gaat voor me koken en savonds gaan we een film kijken(die ik mag uitzoeken)
    heb dus ontzettend veel zin in morgen!

luna fijn om toch nog even wat van je te horen.
    heel veel (werk)plezier de komende tijd dan maar.
    zet ff lekker je gedachten op wat anders en dan met frisse moed weer beginnen.
    heel veel succes.

veel liefs cynthia

2. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    nou nou cyntia.. hij verwent je lekker hoor.. heerlijk bos wandeling maken als het niet te warm is.. ( ik moet nu niet aan lange wandelingen denken tis veel te heet)
    massage heerlijk ene lange massage dan.. ik krijg elke dag wel maar dat is ook maar 3 keer wrijven en dan denkt ie het werk al gedaan is hahahah..

nou geniet er maar lekker van... wat gaat ie koken?

3. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh dames ik heb een foto van mn buik erop gezet.. een nieuwe foto
    ooh en die striemen ja die zijn van mn vorige zwangerschap

4. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    lieve Luna, wa fijn om je nog even hier te zien, heb veel respct voor je hoe je omgaat met de situatie Petje af.

Cristel wat een mooie buik zeg, je kan vast niet wachten om hem te showen!

As donderdag heb ik mijn 1e gesprek bij de VK. Ik heb eigenlijk geen idee of ik gelijk een echo krijg. Is niks over gezegd. Gisteren had ik bijna aan mijn collega gevraagd of zij een echo wilde maken, lag op het puntje van mijn tong. Maar heb het toch maar niet gedaan, als er iets mis is krijg zij het ook gelijk op haar bord. En eigenlijk wil ik ook niet dat er nog mer mensen van mijn zw schap afweten. Althans nog niet

Was trouwens vroeg wakker; 5.00uur naja hebbie nog wat aan je dag hè!
    :p

5. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Knap hoor luna hoe je er mee omgaat. Je komt er volgens mij steeds sterker uit na een miskraam, maar daarvoor moet je wel eerst door een diep dal, pff moeilijk hoor. Geniet idd lekker van je knullen en het is jullie echt nog wel gegund.

4cats, je begint op mij te lijken met dat vroeg wakker zijn.

Ik heb vannacht om 2.00 de wekker gezet om te plassen, misschien werd ik dan later in de nacht niet wakker en kon ik langer doorslapen. Helaas toch weer om 7.00 klaar wakker.

mooie buik hoor cristel!

Wat het vliegen betreft neem ik ook maar het risico, zo lang niemand het niet echt ten strengste afraad, zal het gevaar niet echt noemenswaardig zijn (hoop ik!).

Cynthia, geniet van je verwendag!

Vandaag hebben we lekker een rommeldagje, wat in huis doen, tickets halen en veel meer rommelklusjes. Vanavond geven vrienden van ons een groot feest, men zal wel weer vragen of ik zwanger ben, ach ik ben een groot liegbeest haha!

6. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    kan geen kwaad hoor vliegen, je kan overal wel wat achter zoeken. Ik heb 2 keer gevlogen met een zwangere buik, 1 keer in het begin en nog een keer met 18 weken; ik heb en kerngezonde dochter. En wat denk je van de stuwardessen die zwanger zijn.
    Je kan je dan ook druk maken om een computer, mobiele telefoon, faxappaaat, tv enz allemaal verkeerde straling.
    Gewoon lekker op vakantie gaan, heerlijk toch!

http://www.samenopvakantie.nl/tipsenadv ... liegen.php

7. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    @ Luna, wat lief dat je het nog kunt opbrengen om hier wat te schrijven. Ik wens je nu met al die ellende toch een hele fijne vakantie en hoop dat je lekker met andere dingen bezig kunt zijn meis!
    Fijn dat je toch nog vertrouwen hebt in de toekomst, heb zelf ook het idee dat wanneer je positief denkt, er ook meer positiefs op je pad zal komen! ;)

8. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Wow 8 weken! :whistle:
    hihi

9. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    goeiemorguhhh kelloxx, gefelciteerd!
    Weer een weekje erbij!

10. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Hoi meis! Ja heerlijk steeds weer een mijlpaal erbij! ;)
    Hoe is het nu met jou eigenlijk?
    Geen bloed meer gehad?

11. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Kellox gefeliciteerd!

4cats, bedankt voor het duidelijke vliegverhaal, ik heb altijd zoiets van als het niet duidelijk afgeraden word, zal het wel oke zijn. maar dit is toch prettiger.

12. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Hihi Tessa, jij bent ook altijd zo'n vroege vogel he! ;)

13. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Helaas wel ja! Ach het is nu vaak 6.30/7.00 maar het is ook wel veel eerder geweest, en dat is vermoeiend. Jullie zijn ook ineens vroeg!

14. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    gelukkig geen bloed of andere bruinige afscheiding gezien. Was echt van het persen denk ik. Ben ook gestaakt met de AB omdat ik er niet tegen kan. Huisarts adviseerde om toch weer verder te gaan met de druppels. Ik heb zo'n pijn gehad in maag en darmen door die rommel, moest gelijk aan jou denken Kellox. Heb jij nog last gehad?

15. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Ik ben altijd rond half 7 wakker, want dan staat onze prinses voor onze neus. Meestal gaat mijn man eruit en kan ik nog even blijven liggen. Lief hè! Hij heeft heel weinig slaap nodig, als hij nachtdienst heeft gehad slaapt tie 4 uurtjes bij of helemaal niet! Nou ik zou daar niet tegen kunnen hoor!

16. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    pff zo weinig slaap kan ik idde ook niet tegen hoor, dan stort ik 's middags echt in om over 's avonds nog maar te zwijgen!

4cats, hopelijk helpen die druppels eindelijk eens!

Jullie nog leuke plannen vandaag?

17. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    ik ga zo eerste even de was ophangen, mijn haar verven,douchen. Dan vanmiddag gaan we even naar het dorp er is hier braderie. En daarna gaan we naar mijn ouders want bij hun in het dorp zijn ook feestelijke activiteiten dit weekend. Zondag heb ik nog niks in de planning maar wat niet is kan nog komen!

18. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Gezellig allemaal 4cats!

19. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Hoop dat je oor gauw 'rustig' wordt meis. Zou zelf denk ik ook helemaal gek worden. Met mij gaat het wel goed. Pijnaanvallen daar kan ik geen pijl op trekken. Gister geen last gehad, eergisteren weer wel. :( Snap er niks van. Begin ook erg benieuwd te worden naar wat er nou aan de hand is in mijn baarmoeder. Omdat ze toch iets zien wat er niet hoort. (beeb natuurlijk wel ;) ) Overmorgen weet ik hoop ik meer!

Vandaag ga ik lekker op pad om vast te shoppen voor ons nieuwe huissie straks! Ik ga me denk ik helemaaaaaal uitleven! ;)

20. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    leuk vooruitzicht, zo'n nieuw huis! Wij wonen hier ook pas, een jaar en een paar maanden. Maar nog steeds heb ik nieuwe ideeen en zie ik weer leuke spullen. Pas een gave spiegel gekocht, een hele grote zwarte barok spiegel boven mijn eettafel. Ben er echt happy mee. Gewoon bij de Xenos. Heb bwust gekozen om steeds wat erbij te kopen, want meestal als je ervoor gaat shoppen vind je niks, en nu kom ik af en toe wat tegen en koop het dan!

Deel Deze Pagina