Wij gaan vandaag ook lekker weinig doen! Heerlijk toch! Ben een tijdje niet geweest, heb heel wat gelezen! Wat een sterke vrouwen zitten hier toch echt goed! Dinsdaag krijg ik bezoek van MVM en woensdag de 1e intake van de vk! Spannend allemaal! Iedereen geniet van je weekend! Liefs, anja
zo ik ben ook al weer wakker. mannetje was om 3 uur thuis van het feestje, was een meisje gaan hyperventileren en ineens gestopt met ademen dus op naar het ziekenhuis. nu is het wel weer goed met haar geloof ik. dus hij ligt nu nog lekker ff in bed laat hem nog een uurtje liggen(als de hond hem niet wakker maakt hahahaah ) @ cristel, ik heb geen idee wat hij voor me gaat koken, misschien mag ik het wel kiezen...ben alleen niet zo'n "warm" eter meer de laatste tijd. hij maakt mij blijer met een bord vol sla/wortels/kip/champignons/walnoten etc. dat kan ik de hele dag door eten! en ik krijg ook echt een uitgebreide massage, want gister op het feestje deedtie even vlug zo beetje mn schouders kneden, zegtie: wat ben jij gespannen zeg! alles zit vast!volgens mij kan jij wel wat ontspanning gebruiken! morgen ga ik je helemaal verwennen!
Goedemorgen meiden, Ik word 's-nachts altijd wel een keer wakker en blijf ook wel ff wakker, maar ik val meestal nog wel ff in slaap. Komt misschien ook omdat ik redelijk -voor mijn doen - op tijd naar bed ga. Ja Kellox, gefeliciteerd met je 8 weken! Cristel, mooie buik hoor! Tessa, bij ons zullen ze niet snel vragen of dat ik zwanger ben, zullen ze wel niet van ons verwachten, maar je ziet het bij mij ook totaal niet. Volgens mijn vriend zijn mijn borsten wel gegroeid , naja, tenminse wat.... Eerst met vakantie, misschien dat dan het buikje komt opzetten en de 19e 1e echo, leuke vooruitzichten allemaal! Fijne dag allemaal vandaag!
Nou oOMissCOo, wat een verhaal van dat meisje! Geniet maar lekker van je verwendag vandaag, een hele dag, wat een luxe!
Yep, heb dan ook mijn 1e echo, vind het echt spannend hoor. Denk echt wel af en toe, misschien zit er wel niks of horen ze geen hartje kloppen. Het kan natuurlijk, maar nu maar even van het positieve uitgaan, anders word je gek. Ben ook heel benieuwd hoe lang ik zwanger ben, dat is ook nog een beetje onduidelijk. Is je mannetje al wakker om je te gaan verwennen .
jah hij is wakker...gaat zodalijk eerst wat eten(heb ik namelijk al gedaan) en dan gaan we lekker samen douchen bij een echo luisteren ze dan ook naar het hartje? want bij mij gaan ze dat bij de VK de 25e ook doen en de 19e heb ik dus ook mijn 1e echo en het zou wel erg leuk zijn als ik het hartje dan 2x kan horen(hopelijk!)
Heerlijk, zaterdag & het zonnetje schijnt... Moet vandaag wel ernstig aan de poets, heb nog niets gedaan sinds we terug zijn van vakantie. Echt maf, heb het idee dat ik een beetje al een buikje begin te krijgen... Mijn moeder zei het gisteren ook al. Terwijl Beep vandaag 7 weken is pas? @ Sab85, wat een gaaf huisje! Lijkt precies op het onze, met zo'n franse kap enzo, veel plezier! @ Groentje, leuk je eerste echo! En alles komt goed hoor! Spannend! @ oOMissCOo: lief van je mannetje zeg, geniet ervan! Fijne dag allemaal!
het lijkt mij trouwens heel erg onlogisch als ze niks zouden vinden. ik bedoel maar we hebben allemaal 1 of meerdere positieve zwangerschapstesten gehad, en zijn niet ongesteld geworden...dus zolang we niet net zo bloeden als bij een ongi is het gewoon ONMOGELIJK dat ze niks vinden! het enige waar ik bang voor ben is dat ze zegt dat ik nog maar 6 weken zwanger ben ofzo :S of dat het kindje niet goed groeit maargoed dat zien we dan wel weer! zwanger ben ik in elk geval wel! hahahahahaha
nou dames ik ga ervandoor. mijn dagje gaat beginnen kom vanavond nog wel ff koekeloeren hiero! liefs cynthia
Ach ja, dat weet ik ook wel, heb gelukkig nog geen krampen of bloedingen gehad en ik heb al veel positieve testen in mijn bezit...... De VK zei tegen mij dat we bij de echo ook naar het hartje konden luisteren, maar ik weet niet of dat standaard gebeurd. Nou Valhalla, succes met poetsen, ga nu ook aan de gang. Doegie allemaal!
hallo dames, was ik weer eventjes. Ietsje last van mijn buik en heupen, maar ik denk dat alles wel goed komt hoor. Wat kunnen 2 weken lang duren he als je voor het eerst naar de VK moet..
Alle meiden die gaan verhuizen,SUCCES. Is ook wel leuk ,je begint aan een nieuwe fase in je leven en dan een nieuw huis erbij,heeft wel wat. @Adriana,heel veel plezier in London. Ik was een water drinker ,maar sinds 3 dgn wordt ik er misselijk van. Avondeten ligt ook zwaar ,heb nergens trek in. Ik zit te denken om in de kraamhotel te verblijven na de bevalling ,de bevalling wel in de ziekenhuis. De bevalling van mijn dochtertje was een nachtmerrie,3 nachten voorweeen ,ingeknipt ,ingescheurd. Hopelijk deze keer niet,maar ga ook op zwangerschapyoga deze keer. Ally
@ally; ook ik wil deze keer iets doen van zwangerschapsgym, ik denk de curus samen bevallen, in mijn vorige zwangerschap heb ik daar niets aan gedaan. Had ook een vreselijke bevalling, ik had been- en rugweeen. Ik zou graag willen weten hoe ik dat kan verzachten de volgende keer want ik vond het iets afschuwelijks. Dionne zat ook vast, die deed niks meer, na 90 min persen ( ) werd 4 maal toe de vacuumpomp gebruikt, die niet werkte , dus uiteindelijk is ze eruit getrokken!!! door de gyn want de verloskundige had haar handen al van mij afgetrokken. De bevalling is ook iets waar ik vreselijk tegenop ziet, terwijl ik ook wel weet dat geen enkele bevalling hetzelfde is! Het is echt een trauma voor me geweest. Maar goed, aan de andere kant; het is maar een momentopname; je bent geen weken bezig, gelukkig! En uiteindelijk heb ik er heeel iets moois voor gekregen!
Yes.... 8 weken alweer. Net naar babyhuys geweest en heel veel leuke dingen bekeken. We weten al bij precies wat we eigenlijk willen. Ga gelijk weer aan de gang want ben nog druk. Tot vanavond.
ha meiden, echt niet bij te houden wat jullie allemaal afkletsen haha. Wat leuk voor de meiden die gaan verhuizen, wat een fijn vooruitzicht toch he?! ik heb vandaag op de braderie een heel leuk baby-pakje gekocht, ik zag het hangen en kon het niet laten dus die heb ik maar alvast meegenomen haha! verder een drukke dag, dus zal vandaag niet veel hier te vinden zijn! Groetjes allemaal!
yes, alweer 7 weken.... as.maandag heb ik een gesprek met moeders voor moeders.... ben benieuwd hoe dat allemaal gaat.. Fijn weekend allemaal.......
goeiemorgen meiden, ik heb weer even de wc van heel erg dichtbij bekeken ale: wou een hoop leuke dingen gaan doen vandaag, maar zit er weer niet in ben echt te misselijk. nog maar 4 daagjes dan de echo