April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    goedemorgen (s goedemorgen voo rmij ;) )

hier vanaf gisteren al zeurende hoofdpijn helenacht geslapen nou ja moest wel 3 keer naar de wc om t eplassen maarja.. en het is nog niet weg zooo vervelend...

vandaag weer heet het is nu al stik benauwd bleh echt plak weer nu hoe dat komt geen idee... maarja weer even genoeg gezeurt...

jullie plannnen?

2. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    He wat vervelend Sab! Hopelijk houdt de misselijkheid niet al te lang aan...

Ik ben ook steeds ietwat misselijk, net niet genoeg om ervan te moeten spugen, maar wel genoeg om me uit het veld te laten slaan. Als ik te weinig eet wordt het nog erger.

Ik heb een lekkere (korte) vakantie gehad. Er ging tenminste weer een week (ongemerkt) voorbij. Lekker hoor! Ik moet steeds denken aan de tijd dat ik 3 weken en 4 dagen ver was. Ik dacht: Was ik alvast om te beginnen maar eens 7 weken. Nu ben ik 8 weken en 2 dagen (of 3) en vind ik het allemaal best snel gaan. Maandag over een week de eerste afspraak bij de vk. Ineens is het geen zes weken wachten meer daarop, maar ruim een week. Volgens mij kijken we allemaal straks terug op onze zwangere tijd en denken we: Goh, die 40 weken gingen nog best snel...

3. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Jeetje sab, niet leuk hoor zo misselijk.

Tsja idd nikita, nu kan het niet hard genoeg gaan en straks hebben we het er idd over dat het voorbij is gevlogen!

Vanavond tuinfeest!

4. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    daar zat ik ook aan te denken nikita,
    het lijkt wel gisteren dat ik die test in mijn handen had, en zo bang was
    om alsnog :evil: :evil: te worden.
    was op dezelfde dag als jou volgens mij :D was toen ook iets van 3 weken 4 dagen en nu opeens 8 weken 3 dagen!

hoop dat de volgende 4 weken ook zo snel gaan want kan eigenlijk niet wachten om het te vertellen ;)

lekker hoor een weekje vakantie , dan gaat de tijd helemaal snel opeens he :)

5. rachelle6686

11 aug 2007
    31
    0
    0
    verzorgende IG
    noord-brabant
    heey meiden er is weer veel gekletst!

ik dacht zal ook weer even een berichtje sturen. bennog steeds misselijk kan mijn avond eten gewoon niet binnen houden bah bah :(
    moet dalijk weer gaan werken avond dienst is nu helemaal niet gunstig als ik steeds ziek ben na het eten.

ja ik vind het ook snel gaan ben ook al weer 7 weken en dinsdag de eerste echo ben zo benieuwd!

als de echo goed is dinsdag dan gaan we het aan iedereen vertellen.

6. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    iedereen weet het hier alen anders raden ze het wel hahahah.. ooh ik ben zoo misselijk bah maar ja mag niet zeuren hoort erbij ben al lang blij dat het niet zo erg is als bij cailynn...

hier i shet nog stil in huis beide schatjes slapen nog

7. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Hallo allemaal,

Hier een berichtje van mij.
    Was vanochtend om 5 uur al aan het werk. Was lekker rustig dus ben om 2 uur naar huis gegaan. En heb nu net 2 uurtjes geslapen. Was bekaf!

Ja de tijd gaat idd ongemerkt toch best snel he!
    Als je er voorstaat, kan je je niet voorstellen 10 weken en nu over een paar dagen is het al zover! :D
    GElukkig maar dat redelijk snel gaat.

Sab, ja dat ken ik wel ja Vogelwaarde. Is idd erg klein dorpje. Maar wel lekker rustig ;)

Volgens mij doet de verloskundige niet naar het hartje luisteren voor de 12 weken. Tenminste onze verloskundige niet. :(
    Moet nu pas 25 september, en dan luisteren ze wel naar het hartje.

8. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Kan ook niet wachten totdat we die 12 weken gepasseerd zijn zeg, maar idd, de tijd gaat wel lekker hard, dat scheelt.

Ik heb net ook ff 2 uurtjes geslapen, heeeerlijk, voel een stuk beter en dat is maar goed ook, want moet vanavond werken en heb dan ook nog een verjaardag, dus zo'n tukkie had ik wel ff nodig!

nou meiden, allemaal nog een hele fijne avond!

9. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ja nu gaat het nog hard maar asl je de 30 weken gepasserd bent gaat het veellangzamer tenminste dat had ik.. en zeker rond de 36 weken kan je niet meer wachten hahahah

10. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    Ha meiden,

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de lieve woorden en de pb's die ik gehad heb van jullie!
    Doet me erg goed! Ben blij dat ik hier me verhaal kwijt kon, dat lucht toch op! We gaan weer verder en hopen dat het de volgende keer wel goed gaat!
    Als ik meer weet van de onderzoeken of als ik weer zwanger ben, dan laat ik het jullie uiteraard weten! Want dat wil ik ook met jullie delen!
    Maar echt ontzettend BEDANKT voor alles!
    Jullie zijn schatten!

Geniet lekker van jullie zwangerschap en de nieuwe huizen die voor sommige komen gaan!

Veel liefs

11. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    tatty teddy nogmaals sterkte en neem lekker tijd voor jezelf... ik hoop snel goed nieuws te horen van je

12. Ik ben een poosje niet hier geweest. Zie dat er mensen zijn die een miskraam gehad hebben. Hen wil ik graag sterkte wensen.

Hier verder alles oke. Wel erg druk gehad en af en toe vlagen van misselijkheid wat wel irritant is. Gelukkig heb ik nog niet overgegeven maar toch is het vervelend. Maandag is mijn eerste VK afspraak, ik kijk er wel naar uit.

Hoe gaat het met jullie allemaal? Gaan jullie binnenkort ook Kraamzorg aanvragen? Bij mij wordt dat gedaan via de VK maar ik weet dat ze dat met de eerste afspraak al beginnen te regellen....

13. Ik ben een poosje niet hier geweest. Zie dat er mensen zijn die een miskraam gehad hebben. Hen wil ik graag sterkte wensen.

Hier verder alles oke. Wel erg druk gehad en af en toe vlagen van misselijkheid wat wel irritant is. Gelukkig heb ik nog niet overgegeven maar toch is het vervelend. Maandag is mijn eerste VK afspraak, ik kijk er wel naar uit.

Hoe gaat het met jullie allemaal? Gaan jullie binnenkort ook Kraamzorg aanvragen? Bij mij wordt dat gedaan via de VK maar ik weet dat ze dat met de eerste afspraak al beginnen te regelen....

14. aprilmama

aprilmama Actief lid

28 aug 2007
    142
    0
    0
    hoi meiden,

hier ben ik nog even.. had me vannacht toch zere borsten, kon er zelfs niet opliggen.. vreselijk.. maar goed, voor het goede doel natuurlijk!

heb nu sinds vanmiddag een steek in mijn rechteronderbuik, daar bijna bij de lies.. en een beetje rugpijn, onderin de rug.. OHhhh zit me potje druk te maken.... hoop dat het goed blijft gaan.....

ons kleintje is zooooooo welkom..

15. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    zo net heerlijk geslapen een uurtje en heerlijk gegeten, nou ik kom de avond wel weer door.
    Gisteren het aan iedereen verteld en iedereen was door het dolle heen.!
    Ik moest gelijk rustig aan doen en er werd gelijk een stoel voor me neergezet.. :) :)
    Leuk hoor, dat de mensen dan zo meeleven terwijl je nog een paar weekjes zwanger bent..

16. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Hoi,

Ik heb ook een tijdje niet gereageerd, maar probeer wel het leeswerk elke avond bij te houden. Vandaag een rare dag. Voel me absoluut niet lekker. Moe, misselijk, hoofdpijn. Heb al 2x op bed gelegen. Hopelijk gaat het morgen weer beter.

Wat zijn er veel van jullie die een nieuw huis kopen/huren. Ook wij kregen vandaag bericht dat het bod dat wij uitgebracht hadden is geaccepteerd. Helaas wordt dat pas volgend jaar juli, we moeten eerst ons huidige huis nog kwijt.

Nog een dagje en dan moet ik na 10 maanden weer aan het werk. Ik hoop dat ik me dan wel weer wat beter voel. Ik wil het eigenlijk niet meteen bekend maken, pas na de 1e echo. Alleen mijn ouders weten het nu, en die waren blij verrast met zo snel alweer een kleinkind.

17. valhalla

valhalla Niet meer actief

Dat is zeker heel leuk van zwanger zijn, zo lief is iedereen! Na die paar weekjes nog maar... Echt schattig!

18. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    rugpijn heb ik ook denk dat het normaal is ... het si echt erg maarja effe rustig aan doen.. ook platte schoenen aan.. en die heb ik niet veel hahaha.. dus effe moeilijk..

waar hebben jullie trek in qua eten? ik vandaga in chinees mn man is het halennu hahahah

19. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Hey! Kom ook nog even online..
    Ben gisteren lekker bij de chinees geweest! Erg lekker! Verder verschilt het bij mij per dag waar ik trek in heb, maar gekookte groentes zijn sowieso lastig.. Die krijg ik bijna niet weg.

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    zoo dames kom ff updaten voordat ik naar bed ga.
    mijn dag met mannetje was erg gezellig.

helaas vandaag een paar vrienden kwijt geraakt.
    achja overleef ik ook wel weer(ik bedoel maar, als ze alleen maar over je kunnen roddelen en tegen je zeiken dan rotten ze maar op) kreeg vandaag ineens een boze sms dat ik een ex-vriendin beschuldigt heb van dat zij het van mijn zwangerschap heeft doorgelult....wat totale bullshit is! en dat ik niet spoor en ze hebben laten stikken sinds ze een kind heeft...blablablablabla1, na de geboorte heeft zij mij laten vallen, was ik ineens niet goed genoeg meer terwijl ik er de hele zwangerschap voor haar ben geweest, dag in dag uit!
    heb ze gezegd dat als ik echt zo verschrikkelijk ben en ze echt zo'n hekel aan me hebben dat ze me dan ook met rust moeten laten dan zullen ze van mij ook geen last hebben. heb nog genoeg vrienden over! :D

ik bedoel maar ik ben gewoon niet het type dat hele dagen bij mensen op de koffie wil of mensen over de vloer wil hebben, thuis is mijn prive en dat hou ik graag zo...en heb liever vrienden die niet moeilijk gaan doen en gelijk boos worden als je elkaar 2 weken niet ziet of spreekt ofzo.
    in het openbaar wil ik mensen om me heen, gek doen en lol maken,
    maar thuis wil ik gewoon rust!en vooral nu...
    ik ben hier om mijn eigen leven leuk te maken en niet dat van een ander.

heb wel ff mn ogen uit mn kop gejankt maar dat was eigelijk ook wel ff lekker...ff de spanningen laten gaan...
    nou ga ik zodalijk met mannetje lekker naar bed en krijg ik eindelijk mijn massage :D :D

Deel Deze Pagina